Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
5.5/6
WOJCIECH, SIEDLCE 16.02.2024 Termin pobytu: styczeń 2024
Wojtek i Asia
Zacznę, że rainbow gdy kupowałem wenezuelę latało lotem, samolot którym lecieliśmy nadaje się na lot 2, 3 godzinny max. Dokupiliśmy miejsca bez siedzeń z przodu no i na powrocie niestety jednego zapłaconego nie dostaliśmy. Co do pokoi strefa real za dopłatą zdecydowanie gorsza od cascady. Od rana do późnej nocy głośno, zapach stęchlizny w pokojach do 2 piętra, na 3 już było ok. Po zamianie pokoju na cascadę na parterze ku mojemu zdziwieniu na pełne 4 *. Jedzenie poza identycznymi śniadaniami super, drinki ok, muzyka do kolacji ok, plaża niestety tylko dla lubiącyh poskakać na falach. Plaża na coche bez porównania ładniejsze . Zadbana zieleń egzotyczne zwierzęta, miła obsługa, pokoje sprzątane codziennie i wody ile chcesz. Oczywiście przy ich zarobkach 1 dolar napiwku to bardzo dużo. Wycieczka do wodospadów za takie pieniądze olbrzymią przesada, lot w temperaturze 50 stopni, do reklamacji, wycieczka na coche ok, Margarita w pigułce ok. No i opóźnienie wylotu z Warszawy o ponad 5 godzin, do reklamacji. Przewoźnik do wymiany bo ludzie nie będą latać w takich warunkach
5.5/6
Mirella, Jelenia Góra 05.03.2024 Termin pobytu: grudzień 2023
bardzo dobry hotel
Hotel spełnił w wystarczającym stopniu wszystkie moje oczekiwania. Na szczególną uwagę zasługuje piękna i bezwietrzna plaża.
5.5/6
Krzycho z Koszalina 05.12.2023
satysfakcja gwarantowana
Wyspa Margarita ma bardzo wiele do zaoferowania polskim turystom. Co prawda jest to kierunek w fazie organizacyjnej, ale i tak ma już ogrom zalet. Opieka rezydencka jest bez zarzutu. Wycieczki zapewniają pełne bezpieczeństwo (w tym ogarniętym recesją kraju) i polskojęzyczną opiekę. Hotel jest pełen przyjaznej obsługi. Nawet w barze na plaży (drugi w budowie) trwa pernamentne zamiatanie naniesionego piaski. Leżaków jest dostateczna ilość i codziennie personel wkopuje kilkanaście parasoli. Ratownicy czujni i na plaży (silny prąd powrotny) i na basenach. Alkohole nie "chrzczone". Prawie codziennie (byłem dwa tygodnie) do obiadu muzyka "na żywo" od ludowej do Rockowej. Ogrom animacji dla dzieci tak na basenach jak i w amfiteatrze. Szkoda, że tylko po hiszpańskie. proponuję zatrudnienie jednej polskiej animatorki/animatora. Jak mam zaśpiewać caraoke, kiedy nie umiem się zgłosić. Mały synek czy wnuczka jak ma się bawić na scenie, kiedy nie wie o co chodzi prowadzącym animatorom. To jedyny mankament i dlatego wydałem ocenę 5,5 a nie 6,0. Acha. W pokojach nowiesieńkie klimatyzatory, bo duża wilgoć. Wniosek. Naprawdę, było warto skorzystać z tej nowości biura RAINBOW.
5.5/6
Renata Beata, Rudna 08.01.2024 Termin pobytu: grudzień 2023
Super podróż!!!
Pobyt w hotelu jak na warunki wenezuelskie super. Hotel podzielony na strefę spokojną i rozrywkową , przy każdej basen, więc można się wyciszyć i zabawić oraz poobserwować spacerujace i wygrzewające się w słońcu jaszczurki. Jedzenie ok, dla każdego coś dobrego. Napoje dostępne w kilku miejscach. Plaża należąca do hotelu może być, tylko dość sporo spacerujących psów . Ogólnie atmosfera i cały pobyt super. Polecam Warto!!!