Opinie o SUNSOL Isla Caribe

Kategoria lokalna 4

5.0/6
(181 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.7
Intensywność programu
1.0
Obsługa hotelowa
5.3
Pilot
1.0
Plaża
5.1
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.1
Program wycieczki
4.0
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
4.7
Transport
2.0
Wyżywienie
4.7
Zakwaterowanie
2.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Kto co lubi

    Norbert 27.12.2023 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Hotel- w remoncie i rozbudowie. Wszędzie ślady po farbie itp. Jedzenie do wytrzymania na parę dni, monotonne , problemy żołądkowe występowały nagminnie i wielu turystów w tym i u mnie. Wezwany lekarz stwierdza że to z głodu :) Obsługa hotelowa- oceniam pozytywnie i tutaj nie mam uwag. Barmani- pracują tak szybko i dokładnie jak umieją czyli + Na weekend jest obłożenie w roli tubylców- głośno ,tłoczno ale do zniesienia (bardzo sympatyczni ludzie) Przekąski- to jakaś masakra, Codziennie hot dog lub hamburger gdzie pieczywo jest słodkie a mięso to nie mięso. Rezydent- jest od wycieczek a od pomocy jesteś sam ( obsługa zlewa pracownika biura podróży na maxa) zamiana pokoju na normalny załatwiona samemu po 10 interwencjach w recepcji! W ostatnią noc skradziono nam telefony - do dnia dzisiejszego biuro ani hotel nie chcą przesłać nam raportu z kradzieży!!

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie licz na rezydenta w sytuacji kryzysowej!

    Joanna 20.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Usytuowanie hotelu I jego atrakcje - ciekawe i godne polecenia. Natomiast postawa rezydentów, brak jakiegokolwiek wsparcia dla osoby, która doznała wypadku lub problemów ze zdrowiem - tragiczna. Zerową empatia czy jakąkolwiek chęć pomocy

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel poniżej oczekiwań karaibskich

    Iwona Irena 19.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Hotel bardzo słabej jakości jak na karaibskie warunki. 1. Wyżywienie bardzo niskiej jakości , monotonne , brak czarnej herbaty, brak pieczywa nie słodzonego do sniadania, brak warzyw (poza sałata i pomidorami), jedna wędlina i jeden ser żółty przez cały tydzień. Rano w restauracji latają ptaki nie sposób zostawić talerza bez opieki , cała gromada zasiada na talerzu . Jest to bardzo nie higieniczne, 2. Pokoje ubogie nawet nie skromne. Brak czajnika , brak suszarki do włosów( można wypożyczyć w recepcji), brak lampek nocnych przy łózkach , brak krzesełka w pokoju .Pościel stara zużyta poplamiona. Koce stare zużyte zmechacone. Pokoje w strefie ciszy w jeszcze gorszym stanie. Klimatyzacja musi być włączona non stop z uwagi na dużą wilgotność więc polecam ciepłą piżamę i dla kobiet szlafrok . 3.Basen czynny od godziny 10 do 19 , bary basenowe i plażowy czynny od godz 11. 4. Animacje bardzo słabe. 5. Plaża z wydzielona częścią kąpielową - brak możliwości pływania z uwagi na duże fale i prądy silne. 6. Rezydent Pan Wiktor - bardzo nie miły , wręcz nie grzeczny , nie pomocny . Może to zmęczenie ? byłam na przed ostatnim turnusie... Hotel nie wart ceny jaką zapłaciłam. Personel nie miły , jak jest problem udają że nic nie rozumieją po angielsku. W weekend podczas najazdu lokalnych gości turyści z Polski są wręcz ignorowani przez obsługę barową i kelnerską.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Venezuela

    liana.l.rohanova@seznam.cz 08.02.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024

    Už let byl předzvěstí toho,že vše bude špatně. Hotel zanedbaný,pokoj plesnivý,přestože jsme si připlatili, pokoj který nám dali byl děsný. Vlastně ani neřeší kam vás nacpou. Byli jsme velmi zklamáni.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem