Opinie o Amarin Resort & SPA

5.6/6
(73 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.4
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
5.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Spokojny hotel

    Dorota 01.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Hotel bardzo spokojny, bez głośnej muzyki. Czasem brak leżaków- bo pozajmowane ręcznikami od rana. Miły i uprzejmy personel. Pokoje spore. Kawa ,herbata i woda codziennie uzupełniane. 10 minut spacerkiem i już zaczynają się pierwsze knajpki. Na Sniadaniach spory wybór. A przez cały dzień można w restauracji zamówić sobie jakieś dania, kawe czy drinki w nie za dużych cenach. Hotel bez atrakcji i bez dzieci . Ale jest spa i masaże na plaży.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Hotel na.pobycie

    Teresa, Elbląg 15.02.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024

    Hotel odpowiednio do kategorii . Obsługa b.uczynna pomocna sympatyczna uśmiechnięta. Kuchnia b.dobra.i bogata .B .dużo owoców

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    35

    Bardzo udany pobyt.

    ANETA, LIPOWA 19.01.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023

    Hotel bardzo ładny i czysty. Śniadania bardzo dobre. Personel bardzo miły i pomocny. Ogólnie pobyt bardzo udany.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    HOTEL SUPER - RAINBOW JUZ NIE

    Marcin (mąż Anny). 29.03.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    WITAM PIERWSZE CO BYLO WPADKA RAINBOW - BRAK INFORMACJI DO BUISSNESS LOUNGE O TYM ZE MAMY ZAPLACONE - NAJEDLISMY SIE WSTYDU NA LOTNISKU W KATOWICACH - ZARAZ BEDZIE ZE TO MY ZAWALILISMY, OJ NIE BO NA STANOWISKU RAINBOW NIE OTZYMALISMY ZADNEGO DOKUMENTU, NA MAILA NIC NIE PRZYSZLO W WIETNAMIE CZEKALISMY NA MAILA OKOLO 2-3 DNI ABY WYSLAC NA LOTNISKO. TRAGEDIA Z TAKA OBSLUGA. PRZY WYLOCIE REZYDENT 2-3 DNI WCZESNIEJ DOSTAL INFORMACJE ZE POTRZEBUJEMY NA LOTNISKU ASYSTY OSOBY NIEPELNOSPRAWNEJ - COZ, TRZEBA BYLO SAMEMU ZALATWIC BO JAK REZYDENT ZJAWIL SIE NA LOTNISKU ZAPYTAL CZY NADAL POTRZEBUJEMY POMOCY OTRZYMAL ODPOWIEDZ ZE TAK. ZAGINAL JAK SAMI PODESZLISMY DO CHECK-IN POPROSILISMY O ASYSTE I JA OTRZYMALISMY. WIDZIALEM ZE REZYDENT BYL ZADOWOLONY A O NAS ZAPOMNIAL BO ROZMAWIAL CHYBA ZE SWOIMI ZNAJOMYMI. PODSUMOWUJAC ZALATWILI HOTEL A RESZTE ZALATW SOBIE SAM JAK CHCESZ TO MIEC. LATAMY Z RAINBOW DLUGO ALE TA WPADA POWINNA BYC CHOCIAZ ZREKOMPENSOWANA 10% RABATEM NA NASTEPNE WAKACJE.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem