Opinie o Sunset Beach Resort & SPA

5.5/6 (119 opinii)
5.5/6
119 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.0
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
  • 4.0/6

    pobyt po objazdówce

    Dobrze, że byliśmy w tym hotelu tylko przez 3 dni po super objazdówce Premium po Wietnamie, podczas której zwiedziliśmy inne hotele i mieliśmy porównanie co do standartu świadczenia usług w tym kraju. Pokój mieliśmy duży i czysty, ale pomimo zapisanego w umowie z Rainbow pokoju Delux z widokiem na ocean, nie mogliśmy tym widokiem się cieszyć. Podczas meldowania w recepcji hotelu poinformowano nas, że pokój ma balkon z bocznym widokiem na morze. Ale to okazało się nieistotne , bo my w ogóle nie mogliśmy z niego korzystać, gdyż obok po ścianie zewnętrznej szły w pionie kanały wentylacyjne, które powodowały głośny huk, że nie można było otworzyć drzwi balkonu. Śniadania w hotelowej restauracji w formie bufetu były powtarzalne

    Małgorzata, Płock - 25.03.2025  | Termin pobytu: luty 2025

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Sunset Beach

    Hotel ok, pokoje panorama z widokiem na morze super. Miałam pokój na 7 piętrze, później na 8 piętrze z centralnym widokiem na morze. Cudne zachody słońca. Niezrozumiała dla obsługi była moja prośba o krzesła i stolik na taras - po co mi ten widok, jak nie mogę posiedzieć na tarasie? Po usilnych prośbach udało się - przyniesiono dwa krzesła, stolik wzięłam z pokoju. Pobyt będę wspominać jako koszmar - w pokoju (konkretnie w łóżku) miałam mrówki maleńkie, cielistego koloru. Nie wiedziałam, że na ich jad jestem uczulona. Drugiej nocy wstałam dotkliwie pogryziona, później po kolejnej nocy było jeszcze gorzej. Jad zaatakował wszystkie stawy (opuchlizna i nieprawdopodobny ból nóg i rąk). Stałam się osobą niepełnosprawną (dodam, że przyjechałam będąc w pełni sprawną). Nie byłam w stanie przejść 100 m, utrzymać sztućców. Obsługa na widok moich nóg i rąk powiedziała - Oh my God. Po wielu prośbach o dezynfekcję pokoju i wymianie materaca przyszła Pani sprzątająca z tubą bardzo duszącego środka i od razu wiedziała gdzie jest problem (pokój 704 za firanką po prawej stronie okna). Oczywiście nic to nie pomogło. Dostałam propozycję zamiany pokoju na 3 piętro z widokiem na mur (dopłacałam do widoku na morze) - nie przyjęłam tego pokoju. Następnego dnia otrzymałam pokój na 8 piętrze z gwarancją, że tam nie ma mrówek i rzeczywiście nie było ich). Niestety do końca pobytu i po powrocie nie doszłam do pełni sprawności. Z wakacji zrobił się koszmar. Nie byłam w stanie korzystać z uroków wyspy. Nie byłam w stanie dojść do jakiejkolwiek restauracji na kolację, nawet poruszanie się po terenie hotelu okupione było niesamowitym bólem.

    Elżbieta - 07.12.2022

    112/123 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Wypoczynek

    Pokoje czyste, zadbane, ładne, przestronne, obsługa bardzo miła. zbyt mało miejsc leżących na plaży i nad basenem. Jak zwykle walka:-) Jedzenie na śniadanie bardzo urozmaicone. Reszta posiłków czyli lunche i kolacje , to niestety do wyboru dwa zestawy. Do picia tylko woda i piwo. Ja posiadałem formę wyżywienia Allin. To niestety była już porażka; za kilka tysięcy złotych dostałem piwo do obiadu i możliwość wyboru pomiędzy dwoma zestawami. Oczywiście zgłosiłem zastrzeżenia jednak nie przyniosło to żadnego efektu. Na szczęście nie zmieniło to dobrego humoru i żartów z takiego podejścia do allinclusive.

    Andrzej Antoni, Kraków - 06.04.2023  | Termin pobytu: marzec 2023

    25/28 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Ocena hotelu Sunset Beach Resort & Spa

    Hotel w doskonalej lokalizacji. Śniadania średnie , mały wybór dań, dania nie uzupełniane na bieżąco, brak opcji wegetariańskich. Dziwaczne zwyczaje w hotelu, zakaz suszenia strojów kąpielowych i ręczników na balkonie oraz brak suszarek do nich. Brak krzeseł i stolika na balkonie co uniemożliwiało korzystanie z balkonu w godzinach wieczornych. Hałaśliwa muzyka do godzin późnowieczornych. O w.w niedogodnościach powinniśmy być poinformowani przez biuro poprzez prawidłowy opis hotelu i wybranego pokoju na stronie. Rzeczą nieakceptowalną był absolutny brak informacji o niemożliwości przewozu sosu rybnego do Polski, przy jednoczesnym zachęcaniu do odwiedzenia fabryki sosu rybnego , co wiąże się z zakupem powyższego w sklepie. Sos rybny z Phu Quoc jest reklamowany jako sztandarowy produkt wyspy, nikt, ani na stronie biura Rainbow ani na miejscu nie informuje , że nie można przywieźć go do Polski. Jesteśmy wściekli, bo straciliśmy 5 butelek sosu!

    Katarzyna, Poznan - 12.03.2023  | Termin pobytu: luty 2023

    63/68 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem