Opinie klientów o Allezboo Beach Resort & Spa

5.2 /6
10 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.3
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.5
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Dawid Mariusz, Skórzewo 10.02.2020

Kameralny

Hotel bardzo mały , kameralny z pięknym zadbanym ogrodem . Basen mały ale zadbany , codziennie czyszczony . Jedzenie wybór średni i jakość tez średnia np. Bekon nie do ruszenia :-( owoce niedojrzałe .Obsluga hotelu no cóż ciężko się dogadać po angielsku i to nawet z recepcją , mega sprawdzanie pokoju po wymeldowaniu co decyduje o wydaniu paszportów . I ogólnie to w miejscowości mega wieje ale nie szło się nigdzie schować od tego wiatru wiec myśle ze fajnie by było zamontowanie jakiś balustrad przy pasanie bo bo urwać głowę chciało a schować nie szło się nigdzie .

3.0/6

PIOTR, GLIWICE 18.02.2015

realia hotelowe

opis tego hotelu w niektórych punktach mocno odbiega od rzeczywistości. Położenie jest faktycznie bardzo dobre, pokoje odpowiadają opisowi z dodatkiem, że lata swojej świetności mają już za sobą (niektórych moich znajomych irytowały spękane kafelki w łazience, brudne fugi i starawa armatura nosząca ślady zużycia)ale mimo tego pokoje były czyste i schludne i dobrze się w nich mieszkało. Dużą przesada jest opis animacji, których praktycznie nie ma (dla mnie dobrze bo lubię spokój)ale ktoś kto tego oczekuje może być zawiedziony ciszą na basenie. Żadnych pokazów gotowanie nie ma !!! Jednak najbardziej mija się z prawdą opis bufetu śniadaniowego, który wygląda żenująco. Poza zupka Pho i omletami robionymi na życzenie reszta wygląda jak po przejściu stada głodomorów niezależnie od pory, w której przyjdzie się na śniadania (są od 7-10). Przychodziliśmy i o 7.00 i o 8.00, a także po 9.00 i zawsze były głównie puste półmiski z resztkami dań. Przyjrzałam się, że po prostu wykładane są tace zapełnione produktami spożywczymi w 20-30% i donoszone są nowe porcje po okazaniu wyraźnej irytacji gościa hotelowego, że chciałby tego czegoś czego brakło skosztować. W przypadku wczesnego transferu z hotelu tez nie ma co marzyć o śniadaniu bo obsługa nie raczy otworzyć jadalni wcześniej niż przed siódmą, a pakiety śniadaniowe które daje są wręcz śmieszne (jedna bułeczka z dwoma plasterkami wędliny, malutki bananek, jogurcik, dwie kosteczki glutowatego ciasta bananowego (tak 3/3 cm), mini jogurcik i mała woda mineralna). Porównywałam z pakietami z innych hoteli i różnica była kolosalna. Nie mówiąc już o tym, że inne hotele dla tak wcześnie wyjeżdżających uruchomiły wcześniejsze śniadanie. Ogólnie zalety hotelu to położenie (przy plaży na początku deptaku ze sklepami i restauracjami) oraz schludne pokoje, a także bardzo dobry serwis ręcznikowy na basenie i plaży. Ogromny minus za śniadania !!! Również obsługa w recepcji słabo mówi po angielsku a turystów traktuje jako nieprzyjemny dodatek do swojej pracy.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem