5.5/6 (84 opinie)
3.5/6
Hotel ok, pokoje panorama z widokiem na morze super. Miałam pokój na 7 piętrze, później na 8 piętrze z centralnym widokiem na morze. Cudne zachody słońca. Niezrozumiała dla obsługi była moja prośba o krzesła i stolik na taras - po co mi ten widok, jak nie mogę posiedzieć na tarasie? Po usilnych prośbach udało się - przyniesiono dwa krzesła, stolik wzięłam z pokoju. Pobyt będę wspominać jako koszmar - w pokoju (konkretnie w łóżku) miałam mrówki maleńkie, cielistego koloru. Nie wiedziałam, że na ich jad jestem uczulona. Drugiej nocy wstałam dotkliwie pogryziona, później po kolejnej nocy było jeszcze gorzej. Jad zaatakował wszystkie stawy (opuchlizna i nieprawdopodobny ból nóg i rąk). Stałam się osobą niepełnosprawną (dodam, że przyjechałam będąc w pełni sprawną). Nie byłam w stanie przejść 100 m, utrzymać sztućców. Obsługa na widok moich nóg i rąk powiedziała - Oh my God. Po wielu prośbach o dezynfekcję pokoju i wymianie materaca przyszła Pani sprzątająca z tubą bardzo duszącego środka i od razu wiedziała gdzie jest problem (pokój 704 za firanką po prawej stronie okna). Oczywiście nic to nie pomogło. Dostałam propozycję zamiany pokoju na 3 piętro z widokiem na mur (dopłacałam do widoku na morze) - nie przyjęłam tego pokoju. Następnego dnia otrzymałam pokój na 8 piętrze z gwarancją, że tam nie ma mrówek i rzeczywiście nie było ich). Niestety do końca pobytu i po powrocie nie doszłam do pełni sprawności. Z wakacji zrobił się koszmar. Nie byłam w stanie korzystać z uroków wyspy. Nie byłam w stanie dojść do jakiejkolwiek restauracji na kolację, nawet poruszanie się po terenie hotelu okupione było niesamowitym bólem.
Elżbieta - 07.12.2022
110/120 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Pokoje czyste, zadbane, ładne, przestronne, obsługa bardzo miła. zbyt mało miejsc leżących na plaży i nad basenem. Jak zwykle walka:-) Jedzenie na śniadanie bardzo urozmaicone. Reszta posiłków czyli lunche i kolacje , to niestety do wyboru dwa zestawy. Do picia tylko woda i piwo. Ja posiadałem formę wyżywienia Allin. To niestety była już porażka; za kilka tysięcy złotych dostałem piwo do obiadu i możliwość wyboru pomiędzy dwoma zestawami. Oczywiście zgłosiłem zastrzeżenia jednak nie przyniosło to żadnego efektu. Na szczęście nie zmieniło to dobrego humoru i żartów z takiego podejścia do allinclusive.
Andrzej Antoni, Kraków - 06.04.2023 | Termin pobytu: marzec 2023
23/26 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Hotel w doskonalej lokalizacji. Śniadania średnie , mały wybór dań, dania nie uzupełniane na bieżąco, brak opcji wegetariańskich. Dziwaczne zwyczaje w hotelu, zakaz suszenia strojów kąpielowych i ręczników na balkonie oraz brak suszarek do nich. Brak krzeseł i stolika na balkonie co uniemożliwiało korzystanie z balkonu w godzinach wieczornych. Hałaśliwa muzyka do godzin późnowieczornych. O w.w niedogodnościach powinniśmy być poinformowani przez biuro poprzez prawidłowy opis hotelu i wybranego pokoju na stronie. Rzeczą nieakceptowalną był absolutny brak informacji o niemożliwości przewozu sosu rybnego do Polski, przy jednoczesnym zachęcaniu do odwiedzenia fabryki sosu rybnego , co wiąże się z zakupem powyższego w sklepie. Sos rybny z Phu Quoc jest reklamowany jako sztandarowy produkt wyspy, nikt, ani na stronie biura Rainbow ani na miejscu nie informuje , że nie można przywieźć go do Polski. Jesteśmy wściekli, bo straciliśmy 5 butelek sosu!
Katarzyna, Poznan - 12.03.2023 | Termin pobytu: luty 2023
61/66 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Zbyt mała liczba leżaków na plaży - walka jak w tanim hotelu w Tunezji. Ciągła muzyka w beach barze przy hotelu - wieczorami głośne imprezy.
Turistas - 16.02.2023
31/37 uznało opinię za pomocną