Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
M 04.09.2024 Zalety: 1. Program wycieczki ciekawy, to Włochy w pigułce. Zobaczyliśmy wiele i najważniejsze miejsca. Zwiedzanie dobrze przygotowane. Miejscowe przewodniczki dość profesionalne. Najlepsza Pani Grażynka z Florencji. Pozdrawiam. 2. Dobry standard autokaru, nowy pojazd profesionalni kierowcy, czysto i bezpiecznie. I to byłoby na tyle z pozytywów. Wady: 1. Wycieczka w cenie podstawowej to absolutna przesada. Nie kupuj chyba, że za połowę ceny. 2. Niski standard hoteli, które zlokalizowane są na uboczu lub w miejscach skrajnych, typu przy trasie szybkiego ruchu, przy stacji paliw z dala od centrum. Brak możliwości wyjścia wieczorem na kolację czy do centrum miasta. A jest to ważne bo..... I tu się zaczyna cyrk jaki urządza Rainbow na wycieczkach objazdowych. 3. Żenujący poziom wyżywienia. Jeśli nie chcesz zostać obrażonym tym co podają w Pizzeri w Neapolu przy hotelu to nie wykupuj kolacji jaką proponuje biuro. Weź z Polski paprykarz szczeciński i będzie to po stokroć lepsze od tego beznadziejnego makaronu jaki tam serwują. Nie podałbym tego nawet mojemu psu...sorry za szczerość. Śniadania zgodnie z tym co podaje biuro, słabe lub beznadziejne. Nie licz na swieże pieczywo do dżemu bo niewiele więcej poza dżemem jest. 4. Wycieczki fakultatywne znacznie droższe niż ich faktyczna wartość. Przesada, zdzierają kasę z nieświadomych ludzi. 5. Zbyt dużo czasu spędza się przemieszczając autokarem odległości i żal było tracić ten czas. Bywało 4h zwiedzania i 4h jazdy. 6. Niestety, ograniczony czas nie pozwolił zobaczyć więcej. Mało czasu wolnego. 7. Nie weszliśmy do Koloseum, Panteonu, nie zobaczyliśmy Kaplicy Sekstynskiej itp. Sporo czasu spędziliśmy w autokarze. Szkoda bo Włochy piękne i koniecznie tam wrócę ale nie w takich okolicznościach jakie serwuje Rainbow. Pani pilotka miła ale chyba za mało jej płacą. A jaka płaca taka praca...
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Opisany w katalogu program wycieczki przedstawiał się bardzo ciekawie, jednak w rzeczywistości jego realizacja znacznie odbiegała od planu! Pilot wycieczki, Pani Agnieszka z wiedzą znikomą, priorytetowo traktowała realizację wycieczek fakultatywnych, a nie realizowała programu wycieczki. Drodzy Państwo, nie wszystkie z opisanych wycieczek fakultatywnych były możliwe do zakupu, ponieważ, jak nas poinformowano - programy nie są realizowane już od czasu pandemii Covid, a w katalogach oferta nadal pozostała! Pilotka niejednokrotnie pozostawiała bez opieki grupę osób w 38 stopniowym upale, które nie wykupiły fakultetów np. na zaśmieconych, bez miejsc siedzących i toalet stacjach benzynowych w godzinach, kiedy trwała sjesta i wszystko było pozamykane, a przecież można było podwieźć nas, w jednym wypadku 5 km nad morze, bądź do parku, czy centrum. Program wycieczki prawie w całości został zmieniony. Organizator doskonale wiedział, że na lotnisku musi zebrać osoby z dwóch samolotów, jeden z nich przyleciał przed południem, drugi przed północą więc niemożliwym było tego dnia dotrzeć z Neapolu do Fiuggi, a mimo to programu w katalogu nie zmieniono - straciliśmy cały dzień! Drugiego dnia realizacja programu również zakończyła się przed południem, pozostawiając nas samych sobie poza hotelem, bo przecież należało realizować fakultety! Traciliśmy mnóstwo czasu na przejazdy w wyniku źle przygotowanych tras-realizacji programu, a to co było dla nas ważne oglądaliśmy w pośpiechu. Np. w Watykanie było 1,5 godz. czasu wolnego. Kto już był ten wie, co można w tym czasie zrobić!!! (dopchać się do Bazyliki i tylko tyle, a fajnie byłoby w niej coś zobaczyć!). Hotele 3* na czterech noclegach były norą - w Polsce tego nie znajdziecie. Tym samym nie liczcie na włoską kuchnię! Żenadą jest, jeżeli przedstawiciel firmy, pilot z tego się śmieje! Wróciłam na tą samą wycieczkę po kilku latach i uwierzcie mi, może być inaczej, bo wtedy było!!!
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
program wycieczki doskonały. Pani Grażynka Pilotka zaangażowana, przewodnicy lokalni perfekcyjni, Pan Kierowca Maciej bardzo uczynny i pomocny. Jednak mankamentem tej wycieczki jest baza hotelowa, która jest w wielu miejscach poniżej godności człowieka. Menagerowie firmy Rainbow powinni sami spróbować przenocować chociażby w hotelu w Rimini, a cały czar wakacyjnego wyjazdu minie. Lepiej trochę więcej wycenić wycieczkę, by klienci biura na prawdę spędzili czarujący urlop, bo samo staranie się pracowników nie wystarczy.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Miejsca odwiedzane we Włoszech BARDZO CIEKAWE. Choć nie rozumiem, dlaczego dodatkowo trzeba płacić 40 euro za Monte Cassino - jest po drodze, wstęp bezpłatny, a kto nie zapłacił, musi czekać w miasteczku obok. Przecież wszyscy mogliby to zobaczyć za darmo! Pilotka (bodaj pani Agnieszka) słabo zaangażowana, nie przekazuje prawie żadnych ciekawych informacji, nie jest też specjalnie pomocna. Przewodnicy lokalni, kierowca i autokar - bez zarzutu. Natomiast na skandalicznym poziomie są hotele (brudne, zdarza się robactwo, brak klimatyzacji, nie działające toalety, położone w totalnej dziurze, gdzie nawet pilotka ostrzega, żeby po zmroku nie wychodzić) oraz śniadania i obiadololacje (czerstwe pieczywo, beznadziejny makaron polany czymśtam, gotowy kotlet z lidla z samą sałatą, na deser herbatnik z lidla). Nie mam dużych wymagań - ale to, gdzie spaliśmy i co dano nam do jedzenia (za niemałe pieniądze), to jakiś smutny żart. Wiem, że Rainbow ma w nosie te opinie, bo od lat nic się nie zmienia, ale piszę ku przestrodze potencjalnych klientów.