Opinie o Hotel Dolomiti

Kategoria lokalna 3

4.8/6
(4 opinie)
Obsługa hotelu
5.4
Pokój
3.8
Położenie i okolica
4.5
Położenie wzgl. stoków i wyciągów
4.8
Rezydent
5.0
Teren narciarski w okolicy
5.1
Wyposażenie strefy wellness
4.0
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    48

    Dobra lokalizacja dla narciarzy

    ELŻBIETA, GDANSK 28.01.2020

    Bardzo dobre miejsce wypadowe dla narciarzy. Komunikacja skibusami na tyle sprawna, że można spokojnie dojechać nie tylko do pobliskich wyciągów ale także dalszych w regionie (np. San Pellegrino). Hotel skromny i czysty. Smaczne obiadokolacje i kameralna atmosfera. Blisko do supermarketu, jeżeli ktoś potrzebuje dodatkowych zakupów. Przechowalnia na narty wyposażona w suszarkę do butów narciarskich.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    63

    Jakość za rozsądną cenę

    IGNACY, PRUSZKÓW 30.03.2016

    To nic, że przy szosie, wieczorem, po nartach, na Via Dolomiti panuje względny spokój. Kuchnia jak u Mamy. Do wyciągu Catinaccio można na piechotę. Dobra (na 4) komunikacja z resztą regionu. Idealne miejsce na wyjazd narciarski. Ale jak ktoś szuka kurortu, musi szukać gdzie indziej.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wyjazd na narty z Rainbow nie oznacza zabrania nart

    PawelEDi 03.04.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Będę opisywał w skrócie. Pierwszy problem okazał się już w trakcie rezerwacji. Informacje przekazywane telefonicznie odnośnie wagi bagażu oraz podane na stronie biura podróży różniły się, a to wprowadza niepewność czy będę musiał dopłacić na letnisku. Na stronie wyższe wartości wagi bagaży. Na lotnisku okazało się, że część osób z wycieczki nie może zabrać nart, bo Rainbow nie zaznaczyło czegoś w EnterAir. Na szczęście zostało to naprawione. Podróż powrotna znowu to samo, narty miały zostać we Włoszech - na szczęście wróciły do PL. Po przylocie do Włoch, pani rezydent kierowała do autobusów. Poszło to sprawnie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Udany wyjazd

    Mirosława, Poznań 08.03.2022

    Hotel ma zarówno swoje dobre jak i słabsze strony. Bardzo pozytywnie oceniam jakość wyżywienia i ogólnie miłą atmosferę. Do słabych stron zaliczam brak możliwości regulacji temperatury w pokoju (zepsuty termoregulator) oraz pojawiający się sporadycznie brak ciepłej wody. Pozytywną stroną lokalizacji jest bliskość przystanków skibusa w różnych kierunkach oraz sklepu, negatywną - hałas dobiegający z ruchliwej Strada Dolomiti,

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem