Kategoria lokalna: 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyśmienita kuchnia, bardzo czyste pokoje, uprzejma i uśmiechnięta obsługa to wszystko sprawia, że twój pobyt staje się wspaniały. Arcangelo posiada wiele udogodnień dla gości - jest wyposażony w windę, restauracje, bar, klimatyczny kompleks SPA z basenem. Hotel zlokalizowany tuż przy przystanku skibusa, 3-4 minuty zajmuje dojazd do Marilleva 900, gdzie mamy możliwość szusowania po całym rejonie SKIAREA Campiglio Dolomiti czyli FOLLGARIDA-MARILLEVA, MADONNA DI CAMPIGLIO, PINZOLO. Zdecydowanie polecam!!!
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kameralny hotel,czysto,świetne wyżywienie.Przesympatyczna obsługa.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
wszytko ok
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Fantastyczny hotel w malutkim, urokliwym miasteczku. Nazwa doliny (Val di Sole) zobowiązuje, bo przez 7 dni pobytu widziałam może dwie chmurki. Wszędzie blisko. Skibus praktycznie pod hotelem. Przesympatyczne właścicielki, dopytujące kilka razy dziennie "tutto bene?" Bardzo pomocna, uprzejma obsługa. Czyściutko, wszystko świetnie zorganizowane. Bardzo ładnie i funkcjonalnie urządzone pokoje. Możliwość skorzystania ze SPA. No i to jedzenie... Bardzo duży wybór rozmaitości na śniadanie - i na słodko i na słono. A obiado-kolacja jak w najlepszej restauracji. Trwająca 1,5 godziny uczta. Sam bufet przekąsek by wystarczył. A potem mamy jeszcze zupę, makaron, drugie danie, no i wybór deserów. Polecam bajeczne tiramisu albo idealny strudel. Rozkoszy podniebienia dopełnia ciekawa karta lokalnych win w dobrej cenie. Tylko nie można przesadzić, bo rano znów czekają wyratrakowane kilometry stoków. Znacie lepszy przepis na zimowy wypoczynek ;-) ?
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Gdyby nie wszechobecny brak muzyki, brak nabiału na śniadanie, które mogłoby być od godz 7.00, a nie od 7.30 ze względu na wczesny wyjazd na stoki oraz kolacja o 19.30 podawana przez 1,5 godziny (co prawda przepyszna ale kończy się o 21,30) Spanie z pełnymi brzuchami dla narciarzy to niezbyt komfortowa sprawa. Byłby to jeden z lepszych hotelików ale podobno włosi tak mają Ogólnie było super wrócę w ten region na pewno
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
1-osobowy pokój był co prawda nie za duży, ale też nie można powiedzieć, by był za mały. Codzienne sprzątanie - zdecydowanie na plus. Bardzo miła obsługa. I posiłki - smaczne, duże.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Drugi mój pobyt w hotelu Arcangelo. Poprzedni w 2018. Od tego czasu w hotelu kolka pozytywnych zmian. Rozszerzona oferta spa - dwie sauny, niewielki basen, strefa relaksu. Do kolacji podawana bezpłatnie woda, śniadania bogatsze niż poprzednia. Tak czy inaczej nikt nie powinien wyjechać głodny. Kolacyjny bufet z przystawkami sam wystarczy, aby zjeść smacznie i różnorodnie. Codziennie możliwość wyboru dwóch dań z listy kilku propozycji. Deser można wybrać z kilkunastu. Pokoje skromnie wyposażone, niektóre małe, ale czyste i ciepłe. Codziennie są sprzątane. Rodzinna atmosfera. Widać, że hotel ma gospodarza, który dba o dobre samopoczucie gości. Przystanek skibusu bardzo blisko. Niecałe dziesięć minut jazdy od wyciągów Marilleva 900. Stamtąd już dziesiątki różnorodnych tras o skali trudności dla każdego narciarza.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy pod wrażeniem profesjonalnej i miłej obsługi wszystkich osøb pracujacych w hotelu.Minimalistyczny wystrøj pokoi,znakomita kuchnia,przytulna strefa relaksu.Doceniamy bliskość przystanku Ski busa i uroczy widok na doline.Kameralne,urocze miejsce.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Slonce, jedzenie, wino i oczywiscie super narty
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nieprofesjonalna rezydentka,która nie interesowała się zakwaterowaniem uczestników wycieczki,ograniczjąc swoją rolę do rozwiezienia pod poszczególne hotele i pozostawiając ich samym sobie,w efekcie czego nie było dla nas miejsca w wyznaczonym hotelu.Można sobie wyobrazić w jakim byliśmy nastroju po całodziennej podróży,gdy nas poinformowano,że jest problem z zakwaterowaniem.Poza tym mamy uwagi do zbyt późnej godziny serwowania kolacji.W pewnym sensie powyższe niedogodności zrekompensowały nam warunki narciarskie.