Opinie klientów o Włoskie Pieszczoty - Dla wygodnych

4.8 /6
23 
opinie
Intensywność programu
4.2
Pilot
4.7
Program wycieczki
5.3
Transport
4.6
Wyżywienie
4.4
Zakwaterowanie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Zofia Naborowska 23.08.2016

Włoskie impresje dla Wytrwalych nie wygodnych

Wyjazd z Warszawy 2.45 (planowany) Mamy być 1/2 godziny przed wyjazdem.jest zimna noc ( 13 sierpnia).Hala dworca autobusowego W-wa Zach zamknięta Tłum marznie w milczeniu O godz 2.35 podjeżdża autobus z miła panią która wyczytuje nazwiska( luki bagażowe zamknięte ),dopiero po wyczytaniu i odhaczeniu możemy umieścić bagaże wreszcie ruszamy Jest po 3W drodze do Woszczyc mamy dwa postoje po ok 50 minut w woszczycach jesteśmy przed 9.00 Przesiadki zaczynaja się o 11.20,po co wiec ta nocna eskapada jeśli i tak mamy postoje i czekamy na przesiadkę w sumie około 4 godzin. Wreszcie ruszamy autokar piękny na zewnątrz w środku niestety nie ma gdzie umieścić nóg tak ciasno. Są wolnemiejsca zwracam się do pilota czy mogę się przesiąść mówi mi ze w cieszynie dosiada się osoby .Osoby wsiadają ale wolnych miejsce ma bo młodzież skorzystała (nie pytając i pozajmowala wszystko starzy skręceni zostają na miejscach( cóż nie mieli przebicia) pilot mówi ze ok 22 będziemy w hotelu na nocleg dla wygodnych ,przyjezdzamyo1 w nocy cóż były korki wiec po co robiono przestoje Następnie realizujemy program Pilot beznadziejny ale przewodniczki bardzo miłe znające swój zawód wiec jesteśmy zadowoleni ale zaczyna się pobyt w Rimini 3noce i szok. Hotel w RiminiMiramare usytuowany 15 minut od morza i 10 tak 10 metrow od torów kolejowych po których przejeżdzają pendolino i inne średnio 8 pociągów na 1 godzinę.pokoj na 3 pietrze około 12 m 2 ma oprócz lozka( miało być małżeńskie i jest ) ma łóżko piętrowe i zostaje ścieżka do przejścia do łazienki ok 1,5 m2 która posiada prysznic uszkodzony oblewa wszystko oraz rurystare cuchnące i umywalkę z odpływem w zwolnionym tempieJest upał wentylator nie działa .Pytamy pilota ma sprawdzić przysyła smsa ze w hotelu zepsute są wentylatory, ale możemy zapłacić za wlaczenie klimatyzacji 5 euro doba .Pytam gdzie to jest w umówie? Wreszcie obiadokolacja mamy ich 3 1 -sza makaron z odrobina sosu- dziwnie pachnie następnie kawałek ryby (rozpadający się i trochę zielonej sałaty pokropionej oliwa dziwny zapach wszystkiego 2 -ga makaron zkwasnym pomidorowym sosem płatek mięsa mój kawałek ma dziwny zapach i chyba pire nie wiadomo z czego i 3cia makaron i 1 ,jedna parówka plus chyba 4 ćwiartki ziemniaka .na 3 danie każdego dnia plasterek arbuza 3/4 ludzi wychodzi ze stołówki.zglaszamy panu pilotowi uważa ze nic się nie stało a tak to jest nieobecny widujemy go wieczorem na obiadokolacji której nie jemy bo nie da się tego jeść Nie interesuje się grupa nie reaguje na to ze kobieta z dwojgiem dzieci( chłopiec niepełnosprawny jest szykanowana przez młodego człowieka raczącego się napojami wreszcie w Mediolanie rezygnuje z dalszej podróży i wraca z dzieciakami do domu pilot nie przesadza młodego piwosza tylko matka musi rezygnować Ludzie Rimini Miramare to skandal stracicie tylko nerwy i wydacie dodatkowe pieniądze na jedzenie!,!

2.5/6

Joanna 23.08.2016

nie polecam

Nawet nie chce mi się pisać. Wypoczynek w Rimmini jaki zafundowało nam biuro to dno. Hotel bezpośrednio przy torach kolejowych z pędącymi pendolino i pociągami towarowymi. Zero snu. Do tego brud. Jedzenie uwłaczjące. A parówa ze starymi odgrzewanymi ziemniakami to był szczyt. Pan pilot Piotr Bodera, który mało wiedział, udawał że wszysto jest ok mimo uwag , nie potrafił poradziś sobie z pijakami, którzy zaczepiali innych. W wyniku czego trzy osoby przerwały wycieczkę w Mediolanie /rosiły pilota o pomoc/ A, no i tłumaczenie do czego służy bidet. Jeżeli biuro zatrudnia takich "fachowców" to gratuluję. Dobrze, że w ubiegłym roku byliśmy na Bałkanach z Panią Małgosią. Jadąc pierwszy raz z takim pilotem jak pan Piotr /a były takie osoby/ można sądzić, że Rainbow nie ma profesjonalnej obsłubi. No i chyba nie ma, bo ktoś zaaprobował hotel na wypoczynek w Rimmini. Naprawdę wstyd.

2.5/6

MIROSLAWA , Biała Podlaska 24.08.2016

Niedobre doświadczenie

To był mój szósty wyjazd z biurem. Do tej pory byłam bardzo zadowolona.( Włochy, Chorwacja, Grecja,Turcja, Maroko) Ten wyjazd był dla mnie przykrym doświadczeniem.Super program, jednak jego realizacja budzila wiele zastrzeżeń (Nie tylko moich).Pani Pilot podporzadkowana byla Panom kierowcom. Zatrzymywaliśmy się na parkingach , które byly bardzo odległe od miejsc spotkań z przewodnikami.Wstawaliśmy bardzo wcześnie, bo o 7, 7 30, najpóżniej o 8 był wyjazd z hotelu.Spotkanie z przewodnikiem, zwiedzanie a pożniej ponad! 3 godzinny czas wolny. Była to męczarnia.Pobyt w Rimmini to porażka. Mały hotelik, do którego należalo dojść około 1 kilometra z bagażami. Usytuowany przy torach kolejowych bez zabezpieczenia ekranem. Hotelik *** jednak za klimatyzację należało zapłacicić o czym nikt nas nie uprzedził wczesniej, basen to brodzik dla dzieci Plaża też oddalona od hotelu około kilometra. Był to wyjazd, ktory bardzo mnie rozczarował.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem