Kategoria lokalna 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel niestety słaby. Ze wszystkich dostępnych basenów tylko dwa były czynne, z czego tylko jeden mały podgrzewany. Jedzenie bardzo słabe żeby nie napisać tragiczne. Wszystkie szklanki na jadalni tak brudne, że ludzie brali kubki papierowe/plastikowe z basenu. Obsługa oczywiście nic sobie z tego nie robiła. Jeżeli liczycie, że biorąc allinclusive nie będziecie musili jeść na mieście to muszę was rozczarować. Klimat jadalni tak obrzydliwy, że na mieście obiad jadałem bardzo często. Na plus pokoje i obsługa na recepcji.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
UWAGA. Nie polecam. Zapłaciliśmy z grupą znajomych za ten hotel już w lutym. 14 dni przed wyjazdem dostalem maila od Rainbow z informacją, że do końca czerwca będzie remont basenu głównego. Bez żadnych info o możliwości zmiany terminu wyjazdu, czy zmiany hotelu. Przyjechalismy 03.06. 2024 do hotelu i szczeka opada. Roboty wyburzeniowe zaawansowane. Pył, huk. Masakra.. Żeby było weselej trzeba zasuwać zasłony w ciągu dnia bo trwa budowa hotelu naprzeciw , 20 mb od naszych balkonów. Rano we wtorek obudziły nas młoty pneumatyczne., szlifierki kątowe i pracujący dźwig. Piszę to by ostrzec wszystkich, którzy chcecie w czerwcu tu przyjechać, byście się dobrze zastanowili. Żądajcie innego hotelu, albo zwrotu części pieniędzy. Na moją interwencję w Biurze Rainbow, odpowiedziano mi,że nie widzą podstaw. Przypominam, żyjemy w XXI wieku. Wzięto od nas pełną kwotę za kompletną ofertę. Dostaliśmy wakacje na budowie i Rainbow nie widzi problemu. Zabezpieczenie swoje oferty, byście nie spędzili wakacji tak jak my. Po powrocie podejmę działania prawne, bo wraz ze znajomymi czujemy się oszukani. Pozdrawiam. Jacek
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wakacje wykupiliśmy 1.5 miesiąca przez rozpoczęciem imprezy, trzeciego dnia pobytu duży (główny) basen hotelowy został wyłączony z użytku. Biuro podróży nie poinformowało nas o tym wcześniej, a pani rezydentka na spotkaniu organizacyjnym ani słowa, ze od następnego dnia basen będzie nieczynny. Hotel raczej budżetowy, niedziałające niektóre windy, jedzenie monotonne, owoce z puszki, czasem brakowało czystych naczyń, przy barze kelner znikał na dłuższą chwilę pomimo gości czekających na obsługę. W pokoju nie działał TV, nie było też żadnego zestawu mini-kosmetyków. Zapłaciliśmy za hotel pełną kwotę, nie jesteśmy zadowoleni z pobytu. Cena nieadekwatna do warunków, które zastaliśmy w maju 2024. Fuerteventura i jej plaże jak najbardziej na tak, ale do tego hotelu już nie wrócimy.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Karaluchy, dziurawe zasłony w oknach, pod oknami śmietnik. Problem z kartami do drzwi ciągle się rozładowywały i do tego nie domykały się. Raz zastaliśmy otwarte drzwi do pokoju po sprzątaniu. Baseny z odłażącą farbą z dna i ruszającymi się poręczami przy schodkach. Rozwodnione napoje (to nawet nie soki) z dystrybutorów bardzo kiepskiej jakości. Słabe jedzenie np. nieoczyszczone krewetki. Jedyny plus to obsługa recepcji i najważniejsze informacje w języku polskim.