Opinie o Fergus Cactus Garden (ex. Lemon & Soul Cactus Garden)

Kategoria lokalna 4

5.2/6
(251 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.2
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.8
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    opinia

    Agnieszka, Zabrze 18.04.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Jak na sieć hoteli cactus to standard odbiega od pozostałych hoteli w których bylam. (rodos, fuerteventura). pokoje nadają się do remontu, średnio dbano o czystość, jedzenie malo urozmaicone. plusem to okolica - do plazy blisko ( szeroka, piaszczysta, blisko wydm - mozna bylo gdzie spacerować...)

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Pobyt kolejny raz na Fuerta

    TOMASZ, --- 01.07.2022

    Położenie hotelu ok , znaczaco zmieniło się wyżywienie

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Raczej średni wyjazd

    MARCIN, KĘTY 03.11.2023 | Termin pobytu: październik 2023

    Największymi problemami całego wyjazdu było jedzenie w tym hotelu oraz Państwa organizacja. Po drodze do hotelu nasz autokar rozwoził innych gości i z innych hoteli (i innych biur podróży). Przez co droga która wg. nawigacji powinna zająć ok 40min zajęła 2 godziny. Nie zdążyliśmy przez to na obiad. Generalnie bardzo słaba obsługa z Państwa strony i porównują co innych biur podróży nie jesteśmy zadowoleni z Państwa organizacji wyjazdu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Hotel mocno przereklamowany

    Agnieszka, Przystajń 03.11.2019

    Byliśmy w tym hotelu w ostatnim tygodniu października. Hotel po kapitalnym remoncie w 2017 roku. Atutem hotelu jest położenie, blisko przepięknej piaszczystej plaży w malowniczym, niewielkim miasteczku, pełnym sklepów, restauracji i całej potrzebnej infrastruktury. Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest przepiękny taras z leżakami, barem i jacuzzi na 9 piętrze hotelu. Jedzenie było smaczne, ale monotonne, a wybór niewielki. Pokoje czyste, ładnie urządzone, duży prysznic, codziennie sprzątane. Niestety pokoje promocyjne nie mają balkonów i są ulokowane nad basenem albo z oknem na korytarz ...... najgorsze pokoje w hotelu. Gośćmi tego hotelu są głównie Niemcy po 60. Wieczorem w hotelu wiało nudą. UWAGA !!!! Jeżeli wylot do kraju jest w godzinach popołudniowych lub wieczornych to po zdaniu pokoju o godzinie 12, są odcinane opaski i nie można korzystać z barów i restauracji. Tak więc wylot był o 20.15 a ostatni posiłek w hotelu o 10.00 Mimo interwencji w biurze i u rezydenta - Rainbow ma klientów w głębokim poważaniu. Dodam że większość z nas była kolejny raz na Fuerteventurze i nikt się z taką sytuacją nie spotkał.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem