5.0/6 (2 opinie)
Kategoria lokalna 5
5.0/6
Jedyny zarzut to brak plaży z dostępem do wody - plaża kamienisto-piaszczysta (wg folderu) nie posiada bezpiecznego wejścia do oceanu. W tym celu można się udać do dość odległych plaż publicznych blizej centrum miejscowości. Wejscie do wody z molo było zamknięte - i dobrze, ponieważ wymaga to obecności ratownika.
5.0/6
Poniższa opinia dotyczy wariantu All Inclusive + Preferred Club. Niektóre jej fragmenty mogą różnić się dla innych opcji wypoczynku. Hotel położony przy małej piaszczystej plaży, jednak pomiędzy piaskiem a oceanem jest jeszcze pas skał, zatem kąpiele w oceanie są utrudnione. Hotel udostępnia pomost, z którego można zejść do wody kilkanaście metrów dalej (na głęboką wodę), więc popływać w oceanie się da - popluskać już nie bardzo. Plaża jest publiczna i przechodzi przez nią ciąg komunikacyjny, więc widok ludzi z psami albo dziećmi nie jest niczym dziwnym. Hotel położony jest na peryferiach miasta - do centrum około 2 - 2,5 km. Do szerokiej piaszczystej plaży z łagodnym wejściem do oceanu - 2 km w przeciwnym kierunku. Dookoła hotelu architektoniczna pustka - kilka opuszczonych lub niedokończonych budynków, brak sklepów czy restauracji. Piękny ogród z wystarczającą ilością leżaków, dwoma basenami, barem i restauracją. Kelnerzy zbierają zamówienia bezpośrednio z leżaków, więc nie trzeba się ruszać. Bardzo ładny i przestronny pokój z widokiem na ocean. Mini bar uzupełniany codziennie. Na recepcji dostaliśmy info, że napoje z mini baru są w cenie, ale snacki nie. Tymczasem przy wymeldowaniu nie musieliśmy płacić za snacki, więc jednak były w cenie. W łazience klasyczny zestaw kosmetyków plus pakiet związany z Preferred Clubem - żel / szampon / balsam Rituals, szczoteczka i pasta do zębów, maszynka i krem do golenia, grzebień. Wszystko uzupełniane codziennie. Serwis dwa razy dziennie - rano sprzątanie i uzupełnianie barku / kosmetyków, a wieczorem przygotowanie pokoju do nocy. Hotel ma 1 restaurację główną (bufet) i 6 restauracji a’la carte - w teorii. W praktyce w głównej są śniadania i kolacje (codziennie inna tematyczna) z dość skromnym wyborem dań (ale wszystko bardzo smaczne i dobrej jakości). Na lunch dostępna jest wyłącznie jedna restauracja przy basenie. Na kolację mamy codziennie do wyboru 2 restauracje a’la carte, przy czym wymagana jest wcześniejsza rezerwacja. Można jej dokonać przez aplikację mobilną Hyatt (polecam - można w niej również zobaczyć aktualne menu w restauracjach, nawet nie będąc gościem hotelu) albo na recepcji. Jedna restauracja jest zamknięta (podobno tymczasowo, ale nie wiadomo do kiedy). W menu restauracji podane są ceny - i jest to dość mylące, bo jeśli jest podana np cena X i obok info „UL” (unlimited luxury), to znaczy, że goście all inclusive mają to danie w cenie. Ale jeśli jest podana cena i nie ma znaczka „UL” - to oznacza dokładnie to samo. Można by zatem pomyśleć, że wszystko jest wliczone w AI, ale tak nie jest - niektóre restauracja mają dania z innymi cenami dla zwykłych gości i innymi dla AI. Teoretycznie jest 5 barów, ale w praktyce 2 przy plaży nie funkcjonują - jeden jest „tymczasowo” zamknięty, a w drugim praktycznie non stop nie ma nikogo z obsługi. Klub nocny z barem również nie funkcjonuje. Więc zostaje jeden bar przy basenie i jeden w lobby. Niestety oferta barów (nawet dla gości All Inclusive) różni się - więc trzeba uważać, co gdzie się zamawia. Obsługa bardzo miła i przyjazna.