Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pogoda w grudniu słaba, zapomnijcie o opalaniu. Wieje silny wiatr. Temperatura 22 st. Hotel bardzo dobry, w pokojach czysto, codzienne sprzątanie, jedzenie dobre, bardzo urozmaicone. Dopłata do kolacji świątecznej to wyrzucone pieniądze (300 zł od osoby). Nie polecam wyjazdu w tym okresie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wakacje na Fuerteventurze były naprawdę udane! Mimo że momentami było trochę zachmurzone, cała reszta wynagrodziła tę drobną niedogodność. Piękne plaże, zwłaszcza Cofete i Sotavento, zapierały dech w piersiach. Odwiedziliśmy także wydmy w Corralejo – niesamowity krajobraz jak z Sahary! Świetną atrakcją było również nurkowanie i windsurfing, które są tam bardzo popularne. Klimat wyspy sprzyja relaksowi, a lokalna kuchnia, szczególnie świeże owoce morza, była wyśmienita. Chętnie wróciłbym tam ponownie!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo dobry hotel, czyste i duże pokoje. Pokoje dla Polaków tradycyjnie oddalone od głównego lobby :) Obsługa bardzo dobra, mały parking przed hotelem, ale zawsze jakoś się znajdzie miejsce. Recepcja wzorowa. Lokalizacja w samym Corralejo. Brak plaży ale ładne i duże baseny. Jeśli chodzi o minusy to niestety posiłki są tragicznie monotonne. Niewielki wybór. Na śniadanie - co dziennie to samo. Obiad/lunch - co dziennie to samo. Kolacja - trochę różnorodniej ale bez szału.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo , zadbany codziennie sprzątany pokój . Obsługa hotelu przesympatyczna i pomocna. Dużo animacji , zabawy dla dzieci, wieczorem disco, karaoke i różni goście z zewnątrz. Fajnie, że jest basen z muzyką i fitnessem i drugi spokojny jeśli ktoś chce poczytac czy pospać.... Jedzenie urozmaicone kazdy na pewno coś dla siebie znajdzie zawsze wino i szampan do posiłków. Podczas pobytu trzy wieczory Meksykański , Kanaryjski i Azjatycki. Śniadania mogły by być bardziej urozmaicone. Wychodząc z Hotelu mamy zaraz miasteczko z fajnymi knajpkami z muzyką na żywo i świetnymi restauracjami. Plaża trochę daleko ale za to z białym piaskiem i przejrzysta woda. Fajne miejsce i wycieczki proponowane przez rezydenta warte wykupienia . Szczególnie przeżycia że zwierzętami w Oasis Park i luksusowy rejs Katamaranem na Lanzarote. Na pewno pojechałabym tam kolejny raz.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
jak poniżej w plusach i minusach :)
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Chcąc podzielić się swoją opinią, w pierwszej kolejności zapoznałam się z oceną obiektu, pomiędzy tym co było a jest są pewne różnice, zakładam, że ma to związek z sytuacją pandemiczną, pierwszą z różnic jest sprzątanie - jak czytam pokoje były sprzątane codziennie, obecnie sprzątanie odbywa się trzy razy w tygodniu (pon, śr, sob). Dodatkowo czytam o pysznym jedzeniu, czego nie mogę potwierdzić, każdy aspekt hotelu oceniam wysoko poza jedzeniem. Wybierając ten kierunek miałam nadzieję na przepyszne, soczyste warzywa i owoce, w końcu to Hiszpania w sąsiedztwie Afryki, więc idealne miejsce do wysoko jakościowo warzyw, które można spotkać w naszych, polskich sklepach, niestety tak to nie wyglądało, pomidory były zielone w środku, nie dało się ich po prostu jeść. Na pierwszy rzut oka, forma szwedzkiego bufetu zachęcała do nakładania wszystkiego na talerze, jednak po weryfikacji jedzenia, zostawały może z jedna lub dwie potrawy, które dało się zjeść, kiełbaski podawane do śniadania, smakowały jak zmielona tektura z białkiem sojowym. Po 3 dniach stołowania się w hotelowej restauracji, zrezygnowaliśmy z kilku późniejszych obiadów i kolacji. Jeśli chodzi o kolacje tematyczne odbywały się one 3x w tyg, nie było to organizowane w innej restauracji, wszystkie posiłki były podawane w jednym miejscu, a sama forma kuchni np. azjatyckiej poszerzona była o sajgonki, ryż czy kaczkę. Czytam również o pysznych owocach morza, nic mi na ten temat nie wiadomo. Podejrzewam, że akurat trafiliśmy na taki czas - od rezydentki dowiedzieliśmy się, że hotel został otworzony 15.07., nasze wakacje rozpoczęły się 19.07., obiekt dodatowo ma nową nazwę - Bahia de Lobos, być może zmiana właściela i chęć wprowadzania oszczędności ? W każdym razie po takim all inclusive, następnym razem zastanowię się nad ofertą tylko ze śniadaniem. Z dodatkowych rzeczy, które nas zastanawiały to temperatura wody w basenie, w którym brylowała bardzo zimna woda, zastanawialiśmy się z czego może to wynikać, mimo pocovidowej reaktywacji obiektu, basen o głębokości 1.4 m powinien się nagrzać stosunkowo szybko w takim klimacie, dodatkowo obiekt położony jest w dosyć wietrznej nazwijmy to strefie, wychodząc na miasto było o wiele cieplej i mniej wietrznie. Jeśli chodzi o samą obsługę, była ona na wysokim poziomie, pracownicy dbali o dobre samopoczucie gości. Były również atrakcje typu animacje i muzyka na żywo. Sam pokój komfortowy, przydatna klimatyzacja, wygodna łazienka.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Udane wakacje pod każdym względem z wyjątkiem hotelu. Rozumiem ograniczenia w związku z sytuacją - część infrastruktury zamknięta, inna z ograniczonym dostępem, jednak klient powinien być o tym poinformowany. Hotel wybraliśmy m.in. ze względu na rozbudowane animacje, których praktycznie nie było czy kolacje tematyczne - też nie było. Wg rezydenta wszyscy o tym wiedzieli od kwietnia, ale klienta nikt nie informuje. Wyżywienie bardzo słabe jak na 4 gwiazdki - śniadania i lunch codziennie to samo, na kolację 2 potrawy się zmieniały, jednak część dań po prostu zimna. Tylko obsługa bardzo miła i pomocna, jednak z wyjątkiem recepcji - albo nic nie mogą zrobić, albo tylko hiszpański...
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel na dobrym poziomie 4 gwiazdkowym , wymienię tylko mankamenty hotelu , które nie pozwalają ocenić go jako bardzo dobry hotel. Największym minusem w/g mnie jset słabej jakości wyżywienie, wiadomo opcja all nigdy nie sprosta wymaganiom smakoszy lecz można zadbać o wyższą jakość posiłków w hotelu o tym standardzie.Mam jeszcze mały minus za brak minibaru w pokojach. Moja ogólna ocena hotelu jest dobra i polecam.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt od 28.06.2018 do 05.07.2018 jeżeli nie przebywa sie w hotelu na martwym basenie tylko jest on miejscem aby wyspac sie i ewentualnie zjesc cos badz napic sie wieczorem kilka drinkow to jest to idealne miesce poniewaz samo miasto Corrajelo jest piekne.Mozna pojechac na wydmy, pojsc do Aqwa Parku oddalonego jakies 200m od hotelu, kupic wycieczke eco buggy i zjechac 7 wulkanow wraz z piekymi wydmami . Warto tez odwiedzic Oasis Park i plaze kamienista w centrum miasta. Obsluga hotelu mila, serdeczna , pomocna wieczorne show zalezy od dnia raz lepsze raz gorsze zwlaszcza gdy animatorka polska nie mowi w naszym języku jedynie jak prowadzila zajecia w mini clubie z dziecmi.Hotel jak i basen czysty pokoje codziennie sprzatane i wymieniane reczniki.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt oceniamy jako udany, choć z pewnymi zastrzeżeniami. Na duży plus zasługuje świetna lokalizacja – samo Corralejo bardzo nam się podobało, idealne miejsce na spacery, zakupy, wycieczki i plażowanie. Hotel i jego teren są czyste i zadbane, a pokoje codziennie sprzątane. Wizualnie pokoje prezentują się ok, ale zdecydowanie wymagają odświeżenia – w jednym z naszych pokoi wyczuwalny był zapach pleśni. Są też niedoróbki techniczne, którymi bardziej wymagający goście mogą być zawiedzeni. Obsługa miła i pomocna. Na plus również dwa baseny – jeden głośniejszy z muzyką i barem, drugi spokojny i bardziej kameralny, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Niestety, największym minusem był poziom wyżywienia. Śniadania były jeszcze do zaakceptowania – coś dało się wybrać – ale obiady i kolacje rozczarowały. Jedzenie było jalowe, słabo przyprawione, choć wybór był spory. Część potraw wyglądała wręcz nieapetycznie. Dodatkowo, kolacje serwowane były w restauracji położonej "pod ziemią", w której panował zaduch i nieprzyjemny zapach jedzenia, co odbierało całą przyjemność z posiłku. Również drinki nie zachwycały – słabej jakości i mało różnorodne. Podsumowując: jeśli ktoś – tak jak my – traktuje hotel głównie jako bazę wypadową do zwiedzania i nie spędza w nim całych dni, to może być w porządku. Natomiast dla osób nastawionych na wypoczynek w formule all inclusive, które chcą spędzać większość czasu na miejscu – hotel może być rozczarowujący, szczególnie biorąc pod uwagę nie najniższą cenę pobytu.