Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
We wrześniu miałem przyjemność polecieć na Fuerteventura wraz z biurem podróży Rainbow i na spokojnie mogę podzielić się z Wami informacjami na temat hotelu Labranda Bahia de Lobos. Pełna recenzja wraz ze zdjęciami znajduje się na blogu http://www.piszesobie.pl/labranda-bahia-de-lobos-recenzja-hotelu-na-fuerteventura. Zapraszam.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Miła obsługa. Dobre wyżywienie. Hotel nie zły, ale czasy świetności ma za sobą.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dobrze położony w największej wypoczynkowej miejscowości. Największej nie znaczy że dużej. Wszędzie można dojść na nogach i nie zajmuje to wiele czasu. Jedzenie bardzo dobre i spory wybór dań w formie szwedzkiego stołu więc przez tydzień się nie znudzi. Plusem jest to że praktycznie po 21 jest już cisza i można spokojnie wypoczywać bez słuchania pijackich ekscesów jak to niekiedy bywa. Ogólnie polecam.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po wylądowaniu na lotnisku radzę się spieszyć do busa bo kierowcy odjeżdżają o swojej ustalonej godzine nie zważając na to czy maja wszystkich pasażerów. Tak przynajmniej było w naszym przypadku gdzie nasz bus odjeżdżał i musieliśmy go dogonić i przekonać ze jesteśmy jego pasażerami(oczywiście Pan nie mówił po angielsku) Do hotelu przybyliśmy w poniedziałek około 23 czasu lokalnego. Duży plus ze hotel znajduje się 30 minut od lotniska. Przy zameldowaniu napotkaliśmy na mała przeszkód mianowicie się okazało ze naszego rocznego synka nie ma w systemie i nie jest zarejestrowany. Na szczęście wszystko udało się załatwić i dostarczono nam łóżeczko do pokoju. Zostaliśmy miło zaskoczeni gdyż czekała na nas w restauracji kolacja. Bardzo miły gest ze strony hotelu. Niestety mimo zakazu hotelowego odnośnie rezerwacji leżaków poprzez kładzenie swoich ręczników to ludzie 7-8 rano wszystko już zajmują i hotel nic z tym nie robi. W hotelu woda pitna jest tylko w dozownikach. Trzeba samemu się zaopatrzyć w butelkowa. Hotel jest 4*( niewiem czemu rainbow podaje ze 4.5). Moim zdaniem nie jest to hotel do leżenia całymi dniami nad basen. Jest cudownie położony i jest masa rzeczy do robienia poza nim. Wymeldowanie mieliśmy około 6 rano i w recepcji ku miłemu zaskoczeniu były dla nas przygotowane przekąski.