Opinie o LABRANDA Bahia de Lobos

Kategoria lokalna: 4

5.3/6
(150 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.0
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    zastanów się czy warto go odwiedzić /

    GRAZYNA, Świebodzin 23.06.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2017

    Hotel polożony w Centrum miasta. Chcieliśmy pokoje przy basenie doplata wynosiła 40 euro na dobę. Na plaże trzeba przejsć przez ulicę. animatorzy kiepscy. Przy kolacji trzeba się odhaczyć z którego pokoju jesteś. Ta sieć hotelu nie zasługuje na tyle gwiazdek. Więcej tam nie wrócę.Sama wyspa jest super ,tylko inny hotel.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Mocno przeciętny

    Paulina 28.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Hotel miał być 4* a okazał się max 3*. Zacznę od plusów: - położony w bardzo dobrym miejscu, blisko centrum i główny deptak ze sklepami i restauracjami, wypożyczalni aut (na mieście taniej niż u męża rezydentki) - blisko do przystanku autobusowego- kilka przystanków i jesteście na najpiękniejszych wydmach na świecie. I tutaj plusy się kończą. - wyżywienie- ale TYLKO kolacja- świeże jedzenie, duży wybór dań, dużo świeżych warzyw, sałatek, dań mięsnych jak i vege. - animacje dla dzieci- plus i minus- fajnie że były, ale codziennie to samo przez niecałą godzinę; Z minusów: - dostaliśmy pokój w którym futryna była tak napuchnięta, ze nie dało się zamknąć drzwi od łazienki- zgłaszaliśmy problem do recepcji kilka razy, nikt nam nawet nie zaproponował nowego pokoju, zaproponowaliśmy my ale recepcja twierdzila że nie mają wolnych pokoi co było kłamstwem bo obok nas byly wolne pokoje, Pan Hiszpan konserwator chciał tą futrynę przykleić- tak, napuchnięta od wilgoci futrynę przykleić, - kanapa/ wersalka uszkodzona- materac miękki jak gąbka do mycia talerzy, przez co każdy pręt odczuwalny, nie dało się jej obniżyć, zgłaszaliśmy- dostaliśmy równie miękki materac, który położyli nam go na ten pierwszy, więc spanie na dwóch miękkich materacach i popsutej wersalce to kpina - jedzenie- śniadania, lunche i przekąski- tłuste, jedzenie komercyjne, na śniadaniu stare resztki warzyw z zeszłego dnia, rukola nadgnila, jajka zatopione w oleju, no nic smacznego, przez dwa ostatnie dni nie jedliśmy śniadań w hotelu bo serio nie dało się tego jeść. Podsumowując najbardziej istotne dla nas czynniki czyli jedzenie i pokój hotelowy na minus. Napewno nie wrócimy do tego hotelu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem