Kategoria lokalna 3
3.5/6
Bardzo dobra obsługa polskiej ekipy na miejscu. Świetny Figloklub. Pokoje ok, czyste i przestronne. Łazienki ładne, w miarę nowe, czysto. Wymiana pościeli i ręczników. Niestety nie polecam restauracji. Pomijam wieczny brak miejsca, sztućców i ogólnie brudne stoły i podłogi - bo ten robili sami goście. Rozczarowało nas jedzenie. Marny wybór na obiad i kolację. Dla dzieci nie było pizzy. Basen - totalna katastrofa. Od godziny 7 rano na basenie leżały i opalały się ręczniki na leżakach przez cały dzień. Tak więc z basenu skorzystaliśmy 2 razy, jak udało nam się znaleźć jakiś wolny leżak, żeby usiąść i przypilnować dzieci w basenie.
Magda - 01.09.2019
1/2 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Hotel - średniej klasy management próbuje wycisnąć z niego co się da lecz lata świetności ma chyba już za sobą. Animacje dla dzieci - bardzo dobrze zorganizowane. Czystość patrząc na to iż jest tam dużo anglików którzy zostawiają po sobie totalny syf - to naprawdę na dobrym poziomie.Klimatyzacja w pokojach bardzo słaba klimatyzatory źle dobrane - za mała moc do wielkości pokoi (po zaglądnięciu do wnętrza klimatyzatora stwierdziłem iż chyba ktoś zapotniał iż takie urządzenie się czyści odgrzybia itd...). Personel wyszkolony bardzo dobrze zawsze miły i pomocny. Jedzenie raczej pod anglików dobrane ale ogólnie smaczne.
Jarosław, Kędzierzyn-Koźle - 12.08.2019
1/1 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Wakacje ogolnie udane , kilka rzeczy do poprawy. Miasteczko bardzo fajne. Hotel posiada 3 baseny w tym jeden cichy.
BEATA, Opolszczyzna - 16.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
3/4 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Ogólnie ok, poza zatruciem pokarmowym i kradzieżą reklamówki z kosmetykami przez sprzątaczkę, dzień przed powrotem do Polski, jedzenie dobre, śniadania typowo Angielskie, animacje dla dorosłych słabo zorganizowane, bez rewelacji.
Karolina - 27.07.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023
2/2 uznało opinię za pomocną