Dodatkowe informacje
Świadczenia
Cena podstawowa obejmuje: przelot samolotem czarterowym, opłaty lotniskowe, transfery lotnisko - hotel - lotnisko, 7 lub 8 lub 14 lub 15 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie wg opisu zakwaterowania, opiekę polskiego rezydenta, pakiet ubezpieczeniowy TU Europa (NNW, KL, Assistance i bagaż).
Cena podstawowa nie obejmuje: wycieczek lokalnych, posiłków innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, napojów do posiłków jeśli w opisie hoteli nie podano inaczej oraz innych wydatków osobistych.
Hotele wymagają okazania umowy zawartej z Rainbow przy zakwaterowaniu. Prosimy o jej drukowanie przed wylotem z Polski.
Sezonowość
Na Wyspach Kanaryjskich zwykle wysoki sezon turystyczny trwa cały rok. Wyjątkiem jest sezonowość podgrzewania basenów hotelowych, która przypada jedynie zimą, mniej więcej od 1/11 do 31/03.Wypoczynek
Polski rezydent
W cenie
W cenie
Oferta ważna do 22.10.2025
Cena podstawowa obejmuje: przelot samolotem czarterowym, opłaty lotniskowe, transfery lotnisko - hotel - lotnisko, 7 lub 8 lub 14 lub 15 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie wg opisu zakwaterowania, opiekę polskiego rezydenta, pakiet ubezpieczeniowy TU Europa (NNW, KL, Assistance i bagaż).
Cena podstawowa nie obejmuje: wycieczek lokalnych, posiłków innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, napojów do posiłków jeśli w opisie hoteli nie podano inaczej oraz innych wydatków osobistych.
Hotele wymagają okazania umowy zawartej z Rainbow przy zakwaterowaniu. Prosimy o jej drukowanie przed wylotem z Polski.
Szczegóły lotu
Atrakcje regionu
Inne hotele w regionie
Dodatkowe informacje
Bagaż
rejestrowany i podręczny
Transfer
lotnisko-hotel-lotnisko
Ubezpieczenie
podstawowe
Opieka
rezydenta
3.5/6 (1 opinia)
Obsługa hotelowa
Plaża
Pokój
Położenie i okolica
Rezydent
Wyżywienie
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety rozczarowanie — hotel wymaga gruntownego odświeżenia Pobyt w Crystal Beach był niestety daleki od oczekiwań. Już pierwszego dnia musieliśmy zmienić pokój z powodu robaków, zalanego sufitu i niesprawnej toalety. Na szczęście obsługa zaproponowała nam lepszy pokój na 7. piętrze, co doceniamy — jednak ogólny stan hotelu pozostawia wiele do życzenia. W częściach wspólnych, szczególnie przy wyjściu z windy na 2. piętrze, można było zobaczyć karaluchy, co zdecydowanie nie przystoi obiektowi o takim standardzie. Jedzenie w restauracji bardzo monotonne — praktycznie codziennie to samo, bez większej różnorodności. Hotel ma potencjał ze względu na lokalizację, ale obecnie wygląda na mocno zaniedbany i potrzebuje pilnej modernizacji oraz poprawy standardów czystości i higieny.
Inne hotele dostępne w tym samym regionie