5.0/6 (24 opinie)
Kategoria lokalna 4
5.0/6
Bez większych zastrzeżeń. Duże problemy z kartami/kluczami. Do poprawy kuchnia.
5.0/6
We wrześniu 2021 byłem z Rainbow na Teneryfie w Hotelu Alexandre Gala. Był to mój 4 wyjazd z Rainbow na Kanary (2 razy Gran Canaria, raz Fuerteventura i teraz Teneryfa). Biuro Rainbow bez zastrzeżeń, bardzo dobra organizacja, na miejscu bardzo sprawna rezydentka Pani Lucyna, niezmiernie pomocna w sytuacjach nagłych. Przelot Enter Air sprawny, spokojny, punktualny. Hotel Alexandre Gala wart swoich 4 gwiazdek, choć animacje mogłyby być lepsze, bardziej urozmaicone. Lokalizacja hotelu doskonała, nieopodal promenady nadoceanicznej, licznych knajpek i sklepów. W maju 2022 r. planuję kolejny urlop - oczywiście z Rainbow i najchętniej z Enter Air. Michał z Warszawy
5.0/6
Spędziliśmy w tym hotelu 7 noclegów w okresie od 10 do 17 czerwca. Hotel 4 gwiazdkowy i rzeczywiście spełnia takie kryteria.Pokoje urządzone w przyzwoitym standardzie, łazienka również ok, chociaż armatura łazienkowa swoje już przeżyła i odbiega jakością od ogólnego standardu. Teren hotelu, recepcja, restauracja utrzymane w dobrym stylu.Pokój w którym zostaliśmy zameldowani, wychodził na sąsiedni hotel Troya (wieczorem dosyć głośno ze względu na imprezy urządzane w tym hotelu) oraz częściowo z widokiem na morze. Klimatyzacja w pokoju z indywidualnym sterowaniem bardzo wydajna. TV z ponad 60 kanałami.Jedzenie. Śniadania w stylu angielskim czyli bekon, kiełbaski, jajka na twardo, jajecznica, sery, wędlina, musli, jogurty, naleśniki, owoce i różnego rodzaju pieczywo oraz bułeczki na słodko.Lunch i obiadokolacje codziennie w innej tematyce tzn. kuchnia hiszpańska, meksykańska, azjatycka itp. Ponadto codziennie ryby, owoce morza przygotowane wcześniej lub smażone na żywo oraz różnego rodzaju makarony. Wszystko bardzo smaczne i dobrze doprawione.Jednym minusem było dla mnie mały wybór oliwek, pomidorów i deserów.Tak zwane przekąski między głównymi posiłkami (sandwiche, pizza, frytki, burgery, lody itp)Obsługa hotelowa bardzo miła i przyjazna.Bardzo miło byliśmy zaskoczeni przygotowanym dla nas lunch box'em, który zamawialiśmy na jeden z dni, kiedy zwiedzaliśmy wyspę. Owoce, kanapki, woda, dżemy w ilości nie do przejedzenia dla jednej osoby i do tego zapakowane w bardzo gustowna torbę, którą można potem wykorzystać na codzienne zakupy.Strefa basenowa z dużą ilością leżaków, nie było nigdy sytuacji, że nie było jakiegoś wolnego. Bar przy basenie obsługiwany przez miłych i sprawnie działających barmanów. Alkohole dobrej jakości (myślę o piwie - Amstel, whisky czy rum, gin).Do plaży dosłownie rzut beretem, dzięki przejściu przez teren hotelu, zajmuje dosłownie dwie minuty. Sama plaża jest ogólnie dostępna z możliwością wypożyczenia leżaków.Ogólne wrażenie z tego hotelu mamy bardzo pozytywne. Z czystym sumieniem mogę polecić ten hotel.
5.0/6
Hotel polecony przez jak zawsze niezawodne biuro podróży "Mitour" z Bydgoszczy. Lokalizacja w centrum turystycznej - mniej ekskluzywnej miejscowości.Zdecydowane atuty to przestronny pokój z wygodnymi łóżkami, kompetentna i dyskretna obsługa i wyjątkowa dbałość o czystość . W otoczeniu bardzo liczne bary i restauracje- w tym kilka wyśmienitych.Plaża zadbana, piaszczysta z łagodnym wejściem do oceanu. Wzdłuż oceanu promenada łącząca kolejne miejscowości. W zasięgu spaceru Siam Park z kilkoma fantastycznymi zjeżdzalniami . Bezproblemowe wynajęcie samochodu w mieście umożliwiło poznacie atrakcji pólnocnej części wyspy. Pobyt 8-dniowy bardzo udany- mógłby być nawet 1-2 dni dłuższy.