Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel potrzebuje odświeżenia, jednak ze względu na trudną sytuację rozumiem, że nie jest to teraz możliwe. Głównym mankamentem były za krótkie łóżka i dość twarde materace.Na plus : bufet ,który oferował dużo świętych i różnorodnych dań.Lokalizacja bardzo dobra: do dworca głównego 500 m, do plaży parę kroków,do supermarketu 600 m. W pokojach klimatyzacja. Łazienki lata 80 trochę jak u babci ;).Widok z 9 piętra niesamowity. Ogólnie za cenę w last m dobry hotel dla tych którzy chcą zwiedzać lub leżeć na plaży .
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kupując od Rainbow ofertę do hotelu 4* jestem mega rozczarowana, że firma sprzedaje takie pokoje w standardzie 4*. Będą klientem kilka lat nigdy się nie zawiodłam żadnym hotelem tak jak tym. Klimatyzacja w pokoju który otrzymaliśmy to zapach stęchlizny, dziury w podłodze i pochlapane ściany. Kiedy poprosiłam o jakąś zamianę to jedynie za dopłatą.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
fatalnie. organizacja okropna, rezydent niekompetentny, organizator świadomie i z premedytacją nie informuje ze w hotelu trwa od kilku tygodni remont i moga występować utrudnienia. problemów z poziomu organizatora ogrom: 1. zgodnie z umową transfer z hotelu na lotnisko ale w praktyce odbior z innego hotelu i masz sobie dojść nikogo to nie interesuje 2. po dojeździe na lotnisko rezydentki brak, nie chciało sie przyjść bo po co... 3. brak na liści pasażerów, mimo dopłaty i wykupienia miejsca w samolocie, rezydentka podeszła ale po sekundzie odebrala sobie telefon i poszła bo po co pomagać z hiszpańskim i wykonywać swoja prace mozna pogadać z rodzina i dobrze sie bawić To tylko niektóre problemy. Rainbow w tym przypadku to dno dawno nie widziałem tak fatalnej organizacji i tak bezczelnego i świadomego wprowadzania klienta w błąd. Pani rezydent nie powinna nigdy pracować z ludźmi po prostu sie do tego nie nadaje, zamiast pomagać woli załatwiać osobiste sprawy...