Opinie o Chatur Playa Real Resort

Kategoria lokalna: 4

4.9/6
(693 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Intensywność programu
5.5
Obsługa hotelowa
5.3
Pilot
5.5
Plaża
5.0
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.2
Program wycieczki
6.0
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.4
Transport
6.0
Wyżywienie
4.8
Zakwaterowanie
6.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Rainbow przy platnosci kantuje

    Grzegorz, Ślęza 08.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Przy platnosci za wycieczke odrzucilo mi platnosc. Nie bylo przycisku ponow. Musialem ponownie wpisac wszystkie dane uczestnikow wycieczki (10min), po czym cena byla.wyzsza o 1400zl. Sprawe opisalem w emailu do rainbow. 14 dni i zero odpowiedzi.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    59

    Realny standard hotelu to max **

    Ewa, Warszawa 03.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Po raz pierwszy z biurem Rainbow doświadczyliśmy takiego rozczarowania pobytem all inclusive w hotelu rzekomo 4* . Wszech obecny bród, insekty wszędzie !!!!W takich ilościach , że niektórym, bardziej odpornym gościom widok po kilku dniach powszednieje. Restauracja to żałosna jadłodajnia z żadnym wyborem z menu, posiłki zimne. Naczynia brudne, przed skorzystaniem należy oczyścić sztućce ! Obsługa w restauracji sfrustrowana, pracująca jakoby za karę . Obiekt wymaga pilnego, kapitalnego remontu. winien być bezwzględnie zamknięty . Meritum skandalu to p. Nina, rezydentka. Podczas naszego pobytu zdarzył się przykry incydent, który był sprawdzianem dla rezydenta jako reprezentanta firmy Rainbow z zakresu kompetencji, empatii oraz standardu biura podróży . Niestety, wspomniana p. Nina nie odnalazła się w roli, ani jako pracownik firmy, która winna zatroszczyć się o Klientów w sytuacji dramatycznej, ani jako człowiek, który ze swej natury ( zazwyczaj) jest skłonny pomóc w tak wyjątkowo przykrym momencie , jakiego doświadczyła jedna z uczestniczek tej wycieczki! Reasumując, czuję się oszukana przez Rainbow! Jestem pewna, że biuro ma pełną świadomość jaką jakość serwuje swoim Klientom w tym hotelu a pomimo to naraża nas na takie upokorzenia i przykrości?!

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Prawda o hotelu…

    Damian, Warszawa 07.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Dawno nie byłem tak niezadowolony z pobytu. Opóźnione zakwaterowanie ze względu na nieposprzątane pokoje. Po wejściu do pokoju smród i ogromny syf: brudna pościel, wszechobecny kurz, szafy w piachu, nie wspomnę o podłodze. Zabudowa stara, grzyb na całym prysznicu. Strach się myć. Pokojówki odwiedzające pokoje celem ich posprzątania w kolejności losowej. Sprzątanie opiera się o ułożenie pościeli i wymianę worków na śmieci. Brak czystych ręczników, trzeba poprosić o papier toaletowy. Szczególnie w ostatnim dniu zostaliśmy potraktowani w bezczelny sposób, gdyż na prośbę o użyczenie papieru toaletowego pokojówka poinformowała, że go nie otrzymamy, gdyż nasz serwis w ostatnim dniu pobytu został już zamknięty. Zaznaczam, iż opłata za pobyt dotyczy pełnych dni. Jedzenie pozostawia wiele do życzenia. Na śniadanie, obiad i kolację wyciągane to samo, odgrzewane mrożonki wyciągane przy ludziach i wkładane do oleju przed samym nosem, dania zimne, brudne kubki w restauracji i talerze, sztućce z zaciekami ze zmywarki. Wlewając wodę do szklanki można się natknąć na pozostałości soku pomarańczowego po poprzednim gościu. W trakcie pobytu naszą kartą nie mogliśmy otworzyć drzwi. Straciliśmy godzinę w oczekiwaniu na jakąkolwiek pomoc ze strony recepcji. Brak parkingu hotelowego, animacje opierają się o położenie głośnika przy badanie i puszczenie muzyki z telefonu. Nad basenem syf, kiła i mogiła. Podłoga klejącą się na każdym milimetrze. Leżąc na leżaku wącha się smród z koszy, z których wysypują się śmieci. Nie mam pojęcia skąd te 4 gwiazdki, osobiście w moim odczuciu maksymalnie 2. Jako biuro podróży powinni Państwo zapoznać się z opiniami Google, gdzie odczucia ludzi w dużym stopniu pokrywają się z naszymi. Wydając ponad 7 tys. za pobyt oczekuje się profesjonalizmu ze strony hotelu i Państwa. Niestety i tu i tu tego zabrakło. Zdjęcia przedstawione na ekranie w trakcie rozmów z Panią konsultant odbiegają tak znacząco od rzeczywistości, że można się przerazić po przejeździe na miejsce. Mniej retuszu.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    nie polecam

    Wioletta, Białystok 14.10.2015

    Witam. Byłam z rodziną w lutym miało być 9 dni. I to był najgorszy wybór jeżeli chodzi o biuro podróży i o hotel.Hotel był najgorszy w jakim byłam. Jeżeli chodzi o obsługę biura to klapa . Przyjechaliśmy w czwartek o 9 rano pokój dostaliśmy o 12. proszę sobie wyobrazić zmęczeni podróżą z małym dzieckiem głodni musieliśmy czekać na pokój do 12 TO CHYBA NIE TAK POWINNO WYGLĄDAĆ !!! Rezydentka pojawiła się na lotnisku i widzieliśmy ją może 10 min. Raz jeszcze była w hotelu żeby sprzedać wycieczki które zdecydowanie na własną rękę taniej pojechać. W dniu wyjazdu musieliśmy pokój opuścić o 10 rano wyjazd z pod hotelu na lotnisko 20 .po śniadaniu opuszczamy hotel i na własną rękę musisz sobie zorganizować wyżywienie .w sumie byliśmy w hotelu 7 dni.(POKÓJ DOSTALIŚMY O 12 W CZWARTEK A ZDALIŚMY O 10 W CZWARTEK) biuro zostawia swoich klientów na lodzie oszukując ich wycieczka sprzedana i radź se sam. DZIĘKUJĘ ZA ZEPSUCIE NAM URLOPU I WYDATEK NIE POTRZEBNIE PIENIĘDZY WIĘCEJ Z PAŃSTWA USŁUG NIE SKORZYSTAMY..

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    NIE POLECAM!!!!

    RENATA, GNIEZNO 18.11.2014

    NIE POLECAM - KARALUCHY NA KAŻDYM KROKU- W RESTAURACJI, W POKOJACH , W ŁOŻKACH, REZYDENTKĘ TYLKO INTERESUJE SPRZEDAŻ WYCIECZEK- NIC POZA TYM, BRUD, JEDZENIE MONOTONNE- ZLOZYŁAM REKLAMACJĘ I DOSTAŁAM NIEGRZECZNĄ ODPOWIEDŹ, NIE POLECAM TEGO HOTELU I FIRMY RAINBOW TOURS

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Tylko nocleg

    Paweł, Mikołów 11.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Tylko lokalizacja jedynym atutem... obok najlepsza dyskiteka w okolicy reszta szkoda czasu pisać

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Nie polecam

    Renata Gaja 28.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Stary, brudny hotel od lat nie remontowany, droga podróż w czasie do lat 90-tych. Bardzo dużo małych dzieci, hałas, basen tuż przy ulicy, jedzenie raczej średnie, brudne naczynia i sztućce na stołówce - w efekcie wino piliśmy z jednorazowych kubków. Pokoje zdezelowane - jedynie łóżka wyposażone w dość wygodne materace. Za to w łazience mydło tylko przy wannie za szybą, także po skorzystaniu z toalety, należało wejść do wanny, żeby dostać się do mydła. Po urządzeniu „sceny” w recepcji wydano nam małe mydełka. Może w cenie last minute za małe pieniądze byłby to hotel do przyjęcia, ale ja zapłaciłam cenę za 4 gwiazdkowy hotel, a dostałam słabe 3 gwiazdki. Czuje się oszukana przez RAINBOW, gdyż ten hotel nigdy nie powinien być sprzedawany za cenę, którą zapłaciłam. To moja pierwsza i ostatnia podróż z Rainbow.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie polecam

    Klaudia, Radom 19.03.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Tragedia hotel straszy, brudno i śmierdzi, chodzą karaluchy. Pościel w pokoju była brudna, łóżeczko dla dzieci również musiałam prosić o sprzątanie, dodatkowo byłam w okresie sylwestrowym i spotkała mnie nieprzyjemna sytuacja, ponieważ na kolacji sylwestrowej zmarł człowiek i to co było najgorsze obsługa hotelu kompletnie nie radziła sobie z sytuacją (osoba zmarła leżała na sali a ludzie jedli posiłek). Nie polecam ani hotelu ani biura rainbow, które kompletnie sobie nie radzi z takimi sytuacjami jak ta która nam się przydarzyła, a dodatkowo zostaliśmy bez pomocy rezydenta.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    27

    Najgorsze wakacje sylwestrowe

    Agnieszka, --- 24.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Jeżeli ktoś ma możliwość odwołania pobytu w tym hotelu to niech to zrobi. Niestety mimo licznych wyjazdów z biurami podróży na takie tragiczne warunki nie trafiłam jeszcze nigdy. To miały być miłe wakacje w okresie świąteczno- sylwestrowym a okazały się koszmarem. Poza wielkością pokoju hotelowego który był faktycznie przestronny cała reszta była okropna. Hotel nie remontowany od bardzo długiego czasu z zapuszczonymi brudnymi i zardzewiałymi elementami armatury łazienkowej , robakami w toalecie, toną brudu i pleśni w spłuczce która tylko dlatego była otwierana bo nie działało spuszczanie wody. Jedzenie straszne … tzw snack bar to stare parówki i nieświeże resztki placków które posiadały twardą skorupę od kilkudniowego leżenia w podgrzewaczu. Jedzenie w głównej restauracji niestety też było nie do przyjęcia … część rzeczy niejadalnych kompletnie bo były stare a część która była świeża to kończyła się po 30 min po otwarciu restauracji i potem już nie była dokładana. Mimo że byliśmy w kraju gdzie owoce morze i ryby powinny być wszędzie to krewetki w restauracji pojawiły się jedynie w sylwestrowy wieczór. A skoro już przeszłam do wieczoru sylwestrowego to podczas kolacji w restauracji zdarzył się bardzo przykry incydent i jeden z uczestników polskiej grupy zmarł podczas kolacji. Obsługa hotelu zachowała się skandalicznie kontynuując podawanie kolacji w tym samym pomieszczeniu w którym prowadzona była akcja ratowania życia człowieka a po zakończeniu resuscytacji przykryto go jedynie prześcieradłem i dalej podawano wino. Dodatkowo polska rezydentka biura rainbow powiedziała że przebywa w tym dniu na urlopie i nie jest psychologiem żeby rozmawiać z żoną zmarłego. Chciałabym zaznaczyć że wyjazd z pośrednikiem biura jest właśnie po to aby pomagać w sytuacjach wyjątkowych nie tylko w kwestiach językowych ale również proceduralnych. Tej pomocy nie udzielono i zachowano się skandalicznie dlatego też chciałabym odwołać przyszłe rezerwacje które zrobiłam z tym biurem i zaprzestanie korzystania z ich usług. Wracając do hotelu to zdecydowanie nie polecam tego miejsca w szczególności rodzinom z dziećmi bo woda w basenach była lodowata, zamknięty kids club a zabawki dla dzieci stare i uszkodzone co zagrażało bezpiecznej zabawie. Dodatkowo nie było żadnych atrakcji dla dzieci ani animacji. Nie polecam tego hotelu nikomu jeżeli nie chce stracić pieniędzy. Pozdrawiam Agnieszka

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Pobyt

    Kamila, --- 27.12.2024 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Właśnie wróciliśmy z pobytu w tym hotelu , niestety rozczarowanie i to bardzo . Odpadające klamki , brud i karaluchy , jedzenie średnie , pokoje stare i wszystko ogólnie syf . Byliśmy już na innych wyspach kanaryjskich w hotelach 4 gwiazdkowych i takiego dramatu nie było , nie polecam hotel powinien mieć 3 gwiazdki i to max , trzeba się zastanowić czy warto wydawać pieniądze za tak pobyt bud

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem