5.1/6 (29 opinii)
Kategoria lokalna 4.5
1.0/6
Ocena zawiera ocenę pobytu w hotelu i przelot. Aby wszystko było jasne pobyt w hotelu zgadzał się ofertą w katalogu. Jedynym minusem jest brak informacji o strefie "Prestige +" i braku dostępu do niektórych atrakcji hotelu bez wykupienia pakietu rozszerzonego. Więc bez tej oferty proszę zapomnieć o posiłkach na werandzie, dostępu do czwartego basenu na dachu i jeszcze pewnych stref hotelu. Hotel miał zamknięte 2 z 4 barów/restauracji więc trochę żąlu za to że brak informacji w biurach co jest otwarte podczas COVID. Ogólnie hotel i pobyt zasługuje na 5 uśmiechów z 6. Przelot. Za jednym razem leciałem dwa razy liniami Wizz Air. Pierwszy i ostatni. Nigdy nie podpiszę z żadnym biurem umowy jeśli nie będę mógł zerwać umowy jak zmienią na linię Wizz Air. Z Warszawy lot opóźniony o ponad godzinę. Pomijając brak słowa "przepraszam", tylko tłumaczeniem że przylecieli z poprzedniego lotniska, za które oni nie odpowiadają, czyli wychodzi że ja odpowiadam ,sytuacja do przyjęcia jeszcze. Powrót. Przylot z Warszawy opóźniony 1,5 godziny więc i nasz boarding też. Po wejściu na pokład samolotu i uzyskaniu zgody na start o 19 zamiast o 16.35, informacja ,tylko z dziwnym języku angielskim, że dziś nie odlecimy bo pilot przekroczyłby 15 godzin pracy. Z powrotem na lotnisko, odbiór bagażu i pani reprezentująca linię Wizz Air załatwia hotele. O 22 informacja że po załatwieniu hotelu dla około połowy pasażerów głównie rodzin z małymi dziećmi nie może już załatwić więcej miejsc noclegowych i że możemy szukać na własną rękę. 22 sobota środek sezonu turystycznego. Dobry dowcip. Ale udało się tylko dzięki uprzejmości pani rezydentki , która do tej pory pomagała pisać kwity na zaginiony bagaż podróżnym z Warszawy . Od 2 w nocy znów tango. Wizz Air podaje 9.00 wylot - lotnisko 13.00. Komu wierzyć ?? O 5 rano Wizz Air skreśla 9 podaje 11, lotnisko nadal 13. Trudno jedziemy na 9 czyli dwie godziny wcześniej. Niestety lotnisko miało rację odprawa zaczyna się o 11. To już raczej też był ostatni wyjazd na wczasy z biura podróży. Ponieważ jak kupuję usługę w Rainbow łącznie z lotem to wydawałoby się że opieka biura jest od wylotu z Warszawy do przylotu do Warszawy. Niestety stwierdzenie że w tej chwili to już odpowiada linia lotnicza( a raczej nie latająca ) nie satysfakcjonuje mnie. Na razie sprawa w toku co d zwrotu kosztów hotelu i odszkodowania za opóźnienie.