Kategoria lokalna 3
4.0/6
Otoczenie hotelu, obsługę, wyżywienie a także podawane napoje, uważam na wysokim poziomie. Pokoje/ apartamenty bardzo duże natomiast niestety wymagają REMONTU. ogólnie wyjazd uważam za bardzo udany i każdemu polecam Teneryfę
MAŁGORZATA, Lublin - 19.03.2023 | Termin pobytu: marzec 2023
1/2 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Świadomość, że hotel ma 3 gwiazdki sprawiła że nie nastawialiśmy się na luksusy. Ale też jakiejś wielkiej tragedii nie było. Po kolei: 1. Lokalizacja - przyjemna, hotel to dwupiętrowe budynki, kameralne, położone na sporym terenie, otoczone ładną roślinnością. Do plaży Fañabé ok. 700 m, dwie przecznice. Spacerkiem na piechotę ok. 1 km w prawo i lewo do dwóch innych plaż del Duque i de Torviscas. Przystanek autobusowy titsa przy hotelu. 2 Otoczenie - miejscowość maksymalnie turystyczna - hotel, sklep, bar, hotel, restauracja, klub, hotel... itd. Handel i usługi zdominowane przez Azjatów. 3 Wyżywienie - AI, skromny standard, oczywiście spokojnie można się najeść, mało potraw typowo regionalnych, przez 7 dni pobytu nie było klasycznej paelli, tylko vege (?), śniadania typowe europejskie, znośna jedna wędlina, omlety, naleśniki, sery, obiad - mięsa i ryby bez przypraw, dobra pizza, kolacje - powtórzenie obiadu. Desery - niestety te z rodzaju, którego się najbardziej boję, czyli kremy, musy, puddingi, galaretki, raz było smaczne tiramisu. Owoce, może oprócz bananów, takie jak w polskich supermarketach, a tak się nastawiałam na soczyste pomarańcze :-/ Napoje z dystrybutorów - ciepłe, zimne, alko Pokoje - część jest chyba po remoncie, bo mają wymienione okna (tak jak na zdjęciu reklamowi nieremontowanej z niebieskimi oknami. No lata świetności to ma to za sobą zdecydowanie. Ale to miejsce do spania i umycia się, więc dało się przeżyć. Ogromna zaleta to ich wielkość - dwa oddzielne pokoje (okno i taras) połączone wnęką kuchenną. Ręczniki wymieniane co drugi dzień, pościel przez tygodniowy pobyt w ogóle. Basen - rzadko korzystany, ale OK, baseny są chyba dwa, a może więcej, bo wiją się pomiędzy budynkami. Woda ciepła, leżaki cały czas dostępne. Animacje - skromne, 2 animatorów, rano jakieś sporty wodne, wieczorami music show, bingo, quizz, raz pokaz flamenco, raz koncert. Niski malutki podest zamiast sceny i bez widowni, przy stolikach na przejściu łączącym budynki. Towarzystwo - w zdecydowanej większości emeryci - brytyjscy, francuscy i trochę polskich. Nie jest to dobry hotel dla dzieci i młodzieży bo nie ma tam takiego towarzystwa. Ale za to jest spokojnie, o 22.30 wszyscy idą spać :-) Obsługa - miła, nienarzucająca się, bez problemu po angielsku Plaża - piaszczysta, ciemna, szeroka, bez problemu z leżakami, 6 euro za każdy leżak i parasol. Bary na plaży, przy promenadzie bary, sklepy, restauracje. Niestety tylko jedna toaleta, do której aby dojść, trzeba wyjść z plaży na promenadę, toaleta płatna 1 euro. Woda chłodna (maj), czysta.
Agnieszka - 16.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024
4/4 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Spodziewaliśmy się, że wokół hotelu będą tłumy uchodźców - tak dużo się ostatnio o tym mówi, jednak absolutnie czegoś takiego nie było:-). Hotel jak na swoje 3* jest naprawdę bardzo starannie zaprojektowany, przemyślany, przyjemny dla oka. Bardzo ładne baseny o nieregularnym kształcie, choć nieco mało miejsca wokół basenów - w szczycie sezonu może być ciężko ze znalezieniem miejsca. Jedzenie wbrew wcześniejszym różnym opiniom naprawdę smaczne, choć na śniadanie codziennie to samo;-). Na lunchu byliśmy tylko raz, ale kolacje bardzo smaczne. Fantastyczne ryby, mięsa i cudowna zimna woda gazowana dostępna przez cały dzień w samoobsługowym barze:-))). Pogoda wspaniała w weekend majowy, a Pani Rezydentka cudowna osoba - bardzo kontaktowa, ciepła i mega pomocna!
Sylwia Monika, Jabłonna - 13.05.2021
11/12 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Kameralny hotel w niskiej zabudowie, ale okres świetności jego już minął. Niedostosowany do osób z niepełnosprawnością i ograniczeniami ruchowymi. Dojście do apartamentu to pokonanie przeszło 24 schodów! Apartament, bo tak się nazywa ze względu na dużą powierzchnię. Brak jest mydła do mycia rąk, dozownik z mydłem nad wanną zepsuty, brak szamponu, odżywki, balsamu po kąpieli. Aneks kuchenny bez wyposażenia, zresztą przy pełnym wyżywieniu zbyteczny. Działa tylko jeden bar przy recepcji a w opisie podano kilka. Jedzenie ok , menu skromne. Często pod koniec stoły były puste. WiFi tylko w holu przy recepcji i tylko na 2 urządzenia, bardzo wolne. W pokojach BRAK WiFi Baseny czyste, płytkie ,raczej dla dzieci i do "pluskania" się niż pływania. Dojście do oceanu na plażę (ciemny piasek) 650 m. Opieka rezydenta w porządku. Przy meldunku w hotelu zażądano potwierdzenia rezerwacji z BP Rainbow w postaci papierowej. Nie wystarczyło pokazać na urządzeniu. Ostatecznie przesłałam na e-mail. Mimo zapewnień pracownika biura podróży, że taki "papier" nie jest mi potrzebny. Z identyczną sytuacją miałam w hotelu na Fuerteventurze. Uważam, że biuro powinno informować o tym uczestników wyjazdu. Polecam wycieczką do wulkanu Teide i na północ wyspy. Generalnie, mmo niedociągnieć, wyjazd był bardzo udany
Barbara, Gdańsk - 02.02.2024 | Termin pobytu: listopad 2023
1/1 uznało opinię za pomocną