Kategoria lokalna 3
3.5/6
Sam hotel, to typowe 3 gwiazdki. Nic szczególnego. Standard podstawowy. Trafiliśmy pokój prawie jak w piwnicy. Ciemny, mało przytulny. Wypoczynek z dwójką małych (3 i 5) lat. Hotel wybraliśmy z racji na rzekomo podgrzewany basen (pobyt na początku marca) i aneks kuchenny. Żadna z powyższych się nie sprawdziła. Baseny zimne jak nie lodowate zupełnie nie dla małych dzieci, a aneks to pozabijane gwoździami szafki i niedziałająca płyta grzewcza. Zresztą i tak nie było ani poł garnka, kubka czy czajnika by choć wodę dziecku zagotować. Hotel zatem traktowaliśmy jako baza wypadowa i miejsce noclegu. Wyżywienie powtarzające się i dość przeciętne. W wersji all inclusive z alkoholi dostępne tylko wino i piwo z beczki, słabej jakości. Okolica super, wszystko pod ręką, do plaży miły spacerek.
Monika, Warszawa - 27.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025
5/5 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Ocenę można podzielić na minimum 4 kategorie. 1. Położenie hotelu prawie idealne . Trzy różne plaże obok siebie w lewo , dwie w prawo więc codziennie można być na innej spacerując do 30 minut w każdą stronę . Sklepy wszelkiego rodzaju w promieniu 1 km, podobnie wypożyczalnie samochodów. Z balkonów wielu apartamentów widać ocean . Pod hotelem przystanek autobusowy. 2. Wyżywienie świeże i smaczne. Nikogo brzuch nie bolał , nikt nie miał biegunki itp. Co do różnorodności to są wieczory/kolacje tematyczne np. Włoska czy Azjatycka . Poza tym , klasyka hotelowa jajka w różnych odsłonach , sałatki , mięso , dwa rodzaje ryby , pizza i makarony . Na deser owoce świeże oraz krojone, a także ciasta , galaretki , musy itp. Alkohole : tutaj już gorzej . W wersji all - kiepskie wino białe, różowe i czerwone - tylko wytrawne oraz jeden rodzaj, za to dość smacznego piwa . Drinki z bardzo słodkim sokiem w kilku smakach . Doskonała kawa oraz spory wybór herbaty. Napoje gazowane oraz niegazowane . 3. Rozrywka, a w zasadzie jej brak . Dwa stoły do bilarda , płatne po 1 euro za grę oraz kilka innych automatów do zabaw zręcznościowych . Brodzik oraz dwa baseny z podobno podgrzewaną wodą tj. około 21-22 stopni Celsjusza. W oceanie cieplej . Woda w basenach jest czysta i nie czuć było chlorem . Największym problemem hotelu jest brak miejsca do tzw. animacji. Zarówno tych dziennych jak i wieczornych . Te ostatnie odbywają się pod gołym niebiem na betonie pomiędzy budynkami hotelowymi. Dwoje animatorów robi wszystko co w ich mocy , aby zachęcić gości hotelowych do zabawy np. karaoke z laptopa stojącego na malutkim stoliku , czy branie udziału w konkursie typu jaka to melodia . Na tym rozrywka się kończy . Jeżeli ktoś ma porównanie do innych hoteli 3* na Kanarach , a już nie mówiąc w innych krajach, będzie totalnie rozczarowany. 4. Budynki hotelowe . Ogólnie i obiektywnie trzeba przyznać, że lata świetności mają bardzo dawno za sobą. Budynki zewnątrz z odpadającą farbą oraz tynkiem . Hotel jest podobno w fazie permanentnego remontu , tj. część apartamentów ma już np. nowe okna , ale większość to stare drewniane i nieszczelne. Problemem w pokojach jest zapach z pochodzący z łazienki z kanalizacji . Dla osób wrażliwych może to być problem, podobnie jak wchodzące przez dziurawe okna karaluchy. Pomijam już pleśń pod prysznicem na kafelkach. Łóżka w sypialni bardzo niewygodne ze starymi, cienkimi materacami. W salonie oraz sypialni klimatyzacja . Dla miłośników telewizji , brak jakiegokolwiek polskiego kanału… Część apartamentów ma balkony lub tarasy wychodzące na głośną ulicę , co może przeszkadzać w spaniu . Pogoda, słońce, góry, atmosfera , fantastyczni uśmiechnięci ludzie wynagradzają jednak wszelkie niedogodności.
Michał - 26.01.2025
12/14 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Hotel ładnie położony o przeciętnymstandardzi, czysto, bardzo dobre jedzenie . Miła obsługa. Miejsce dobrze skomunikowane.
ANETA ANNA, ZYWIEC - 07.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024
1/1 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Na początku naszego pobytu byliśmy bardzo rozczarowani warunkami. Otrzymaliśmy pokój, w którym śmierdziało kanalizacją. Wnętrze też pozostawiało bardzo duzo do życzenia. Wszechobecna rdza włącznie z wanną. Do łazienki ze względu na smród z kanalizacji i jej wygląd nie chciało się wchodzić. Niestety zapachu nie można było się pobyć w żaden sposób. Zgłosiliśmy problem do recepcji kilkukrotnie, niestety co chwilę mówili, że ktoś naprawi usterkę. Chcieliśmy nawet dopłacić za lepszy pokój ale nas odsyłali i kazali czekać na naprawę. W końcu zjawił się miły Pan, który bardzo chciał pomóc i zapach zniknął na 5h. Po nocy znowu nie dało się oddychać w pokoju a o wejściu do łazienki nie było mowy. Poszliśmy dalej prosić o zmianę pokoju i w końcu po kilku razach stania w kolejce do recepcji otrzymaliśmy informację, że dostaniemy inny pokoj. Otrzymaliśmy wtedy pokój po stronie kanaryjskiej (wcześniejszy znajdował się w części greckiej) i ten pokój był już zadowalający i czysty więc nasze wakacje wtedy zaczęły kształtować się pozytywnie. Jedzenie bardzo dobre, choć pewnie ktoś mógłby narzekać, że niezbyt różnorodne natomiast nie zapominajmy, że jest to hotel 3 gwiazdkowy. Leżaków wystarczająco jak na marzec ale nie wyobrażam sobie jak mieliby pomieścić się ludzie w szczycie sezonu, chyba że ktoś nie siedzi nad basenami tylko jest nastawiony na pobyt tylko nad oceanem. Z zewnątrz hotel niestety też nie zachęca ale jest czysto i smacznie. Jeśli ktoś jedzie na Teneryfę pozwiedzać i pospacerować i dobrze zjeść to jest to dobre miejsce. Pobyt ogólnie w porządku. Szkoda tylko, że zmarnowaliśmy pierwsze dwa dni na załatwianie czegoś co powinno być od początku zapewnione.
Mateusz, Rzeszow - 02.04.2023 | Termin pobytu: marzec 2023
5/5 uznało opinię za pomocną