Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zmiana kolejności zwiedzania spowodowała nie potrzebna nerwy i przejazdy.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Miejsca, które odwiedziliśmy super, widoki piękne, warte zobaczenia i polecenia. Szkoda tylko, że tak mało czasu poświęcaliśmy na ich zwiedzanie :( zdecydowałam się na wycieczkę bazując na pozytywnych opiniach o Rainbow, ale niestety bardzo się rozczarowałam:( Program wycieczki bardzo ciekawy, ale przeznaczono mało czasu na jego realizację, natomiast dużo więcej czasu zajmowały nam dojazdy z hotelu do miast zwiedzanych, oczekiwałam że będzie odwrotnie. Dziennie w autokarze spędzaliśmy ok. 6-8 godz. Hotel był zlokalizowany nie po drodze w Bośni i Hercegowinie, traciliśmy czas jeszcze dodatkowo na oczekiwanie na granicy. Sam hotel zlokalizowany w pięknym miejscu, ale warunki okropne, lata świetności ma dawno za sobą, wymaga generalnego remontu, łazienka okropna, obrzydzenie brało żeby wziąć prysznic. Na plus pani sprzątająca, która codziennie wymieniała ręczniki i dodawała papier toaletowy :) Nie oczekiwałam luksusów, ale schludnych warunków , to chyba nie wygórowane wymagania ?! Posiłki codziennie to samo, standardowe europejskie, nic z kuchni regionalnej. Obiadokolacje jadaliśmy zimne po powrocie ok. 21, jak dla mnie za późno, w efekcie żeby nie być głodnym trzeba było kupować i w biegu coś przekąsić na mieście w czasie wolnym. Kolejny minus, że biuro sprzedało wycieczkę osobie starszej i schorowanej ok. 80 lat, bez opiekuna i bez zapewnienia opieki, głównie tą osobą opiekowali się uczestnicy wycieczki, co nie było komfortowe do zwiedzania i wypoczynku oraz generowało codzienne opóźnienia . Kolejne rozczarowanie to wprowadzanie w błąd przy kupowaniu wycieczki online na stronie fostertrawel.pl. w ofercie widniało, że kupuję i płacę za miejsce 1 os. w pokoju 1 os., a później okazało się, że mam być dokwaterowana. Jedynym plusem wycieczki byli cudowni uczestnicy, życzliwi, pomocni i pełni pozytywnej energii :)
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam program wycieczki był interesujący. Pierwszy chotel był w Chorwacji przy pitlickich jeziorach. Pokój czysty, ładny, dobrze wyposażony natomiast jeśli chodzi o jedzenie to muszą się naprawdę poprawić. Obiadokolacja składała się z zupy która robiona była z kostki rosolowej a na drugie danie spaghetti, na drugi dzień - tą samą zupa a na drugie danie było mięso ( twarde, trudno się je kroiło). Śniadania w formie stołu szwedzkiego i było dobre. Niestety firma się nie popisała gdyż nasza pani pilot wycieczki do poniedziałku nie wiedziała gdzie będziemy spać kolejna noc, dopiero luźnym popołudniem przekazała nam wiadomość że hotel będzie w Bośni i Chercegowiny. Na szczęście hotel był w dobrym standardzie. Ostatnią noc również spędziliśmy w Bośni a hotel - swoje najlepsze czasy miał chyba z 20 lat temu, jeśli chodzi o pokoje gdyż jedzenie tam mieli dobre.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na plus: bardzo ładne lokalizacje, profesjonalni kierowcy, lokalni przewodnicy (w większości Polacy mieszkający na miejscu od 20-30 lat). Na minus: dezorganizacja, niedopasowanie planu dnia do realiów (grupa 70 os. dostała ok. 30-45min na posilenie się w bufecie - część podróżnych nie zdążyła nic zjeść), puszczanie głośnej muzyki w autokarze po całodziennym objeździe. Na 4 hotele dwa były czyste i schludne, w dwóch śmierdziało, a łazienki były porośnięte grzybem. Jedzenie w większości hoteli było tłuste i niesmaczne, a w jednym wręcz niejadalne. Przejazdy były kiepsko rozplanowane - jednego dnia było ich mało, następnego spędziliśmy ponad 8h w autokarze. Nauka języka chorwackiego jest fajnym pomysłem, ale najbardziej przydatne informacje poznaliśmy... w przedostatnim dniu podróży. Systemy tour guide miały zbyt krótki zasięg jak na tak dużą grupę - tylko osoby z przodu kolumny mogły usłyszeć cokolwiek, szczególnie w wąskich i zatłoczonych przejściach, gdzie kolumna się rozciągała. Korzystanie z WC dostępnego w autokarze "nie wskazane".