Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po objazdówce całej wyspy ostatnie dwa dni w hotelu na plaży były wspaniałym wytchnieniem. Hotel dysponuje basenem, są też świetnie warunki dla wypoczywających z dziećmi, jest dostęp do plaży z parasolami i leżakami. Dużo animacji i przy basenie i na plaży. Pokoje klimatyzowane, przestronne, wysokie, z doskonałymi łazienkami. Na wyposażeniu kosmetyki, lodówka, żelazko, parasol. Bary serwowały głównie kubańskie drinki, ale pina colady nie dostałam, może brak składników. Wyżywienie bardzo dobre, ja jadłam głównie ryby i byłam szczęśliwa. W ofercie nie zabrakło mięsa, jajek, makarony, warzyw, pyszne desery (lody!), owoce. Jedyny minus, to oczekiwanie na napoje. Kawa średnia, ale doskonałą piłam w barze.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyżywienie zadowalające. Windy działają w hotelu niezbyt dobrze, a mieszkaliśmy na 7 piętrze. Bez bagażu szybciej było schodami. Rozmagnesowujące się karty wejściowe do pokoju. Drzwi wejściowe do pokoju nie zatrzaskują się automatycznie przy wychodzeniu. Przerwy w internecie. Ale to wszystko nie było wielkim problemem. Fajny pobyt. Obsługa rezydenta na wysokim poziomie. Ogólnie pozytywnie!
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Generalnie wyjazd super, ciekawy, można zwiedzić i wypocząć. Trzeba sobie zdawać sprawę, że to jest socjalistyczna Kuba. Dla turystów stworzono tu enklawy. Wycieczki np. do Hawany, katamaranem do delfinów czy na koncert do Varadero - super. Kto chce zobaczyć prawdziwą kubańską biedę może wynająć taksówkę i pojechać np. do Cardenas - muzea super, bieda mieszkańców i wygląd prawdziwego miasta poraża. Wtedy można docenić co robią by zarobić z turystyki. Czy pięć gwiazdek odpowiada tym europejskim? W pewnych usługach tak, w innych nie. Kubańczycy są mili i bardzo się starają z różnym skutkiem. Infrastruktura i czystość w hotelu bez większych zastrzeżeń. Rewelacyjny poziom występów rewiowych i innych w hotelowym teatrze. Wyżywienie duży wybór więc można znaleźć coś dla siebie. Największe wpadki - wiele razy twarda wołowina i wieprzowina. Co ciekawe w restauracji tematycznej kubańskiej jagnięcina smaczna i mięciutka. W głównej restauracji smaczna pizza, w tematycznej włoskiej nie ma jej w menu. Do deseru we włoskiej nie ma kawy z czego śmieje się nawet kubańska kelnerka. Za to ambitnie w karcie tiramisu, jak się okazuje jedyne na świecie bez mascarpone. Ot takie śmiesznostki. Uczą się, hotel jest nowy. Rezydentka pani Dominika,w czasie wycieczek jako przewodniczka kompetentna, taktowna i miła. Przelot bezpośredni Dreamlainerem LOTu to atut. Niestety catering to nieporozumienie. Mini danie na ciepło i zimna mini kanapka na 10-godzinny lot. Co gorsza nie ma możliwości dokupienia czegoś do jedzenia nie licząc batoników. Woda skończyła się na dwie godziny przed lądowaniem. Na szczęście przewidziałem to i wszedłem na pokład z prowiantem i piciem na drogę. Rainbow powinien doprecyzować umowę z LOT-em, bo wygrywa z innymi ofertami na Kubę moim zdaniem bezpośrednim przelotem. Oddzielny temat to stewardzi i stewardesy. Panowie robili co mogli żeby zatrzeć złe wrażenie i nadrobić skandaliczne wyczyny koleżanek. W drodze powrotnej panie się kłóciły między sobą i dawały do zrozumienia, że ta praca je wkurza.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd udany położenie hotelu przy pięknej plaży czystość obiektu akceptowalna wyżywienie również darmowe rowery wodne i kajaki.