Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
5* nie zawsze sie nimi okazuje . Oczywiscie trzeba barc pod uwage podejscie do pracy kubanczykow , ale przejaechalismy całą Kube i przynajmniej obsluga hotelowa reagaowal na uwagi w przeciwniestawie do tej z tego hotelu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel należy do sieci Iberostar, ale okazuje się, że wszystkie hotele na Kubie są państwowe. W Polsce ten hotel dostałby może 2 gwiazdki. Wszędzie wieje komuną i to samo w sobie by nie przeszkadzało, jeśli dbaliby o czystość w hotelu. Jedzenie wg mnie bardzo słabe. Alkohol w barze przelewany do oryginalnych butelek - sprawdzone, bo widać było, że butelka whisky ze zdartą etykietą stała na barze przez cały pobyt - raz była pełna, raz pusta. Basen i plaża ok.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Iberostar Laguna Azul pozostawia wiele do życzenia. Pierwsze wrażenie to niestety brud i smród
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel kiepski, braki a to gorącej czekolady a to herbaty etc. Najgorsza jednak plaża - w wodzie około 20-30 m od brzegu, na środku plaży na głębokości ok 3 -4 metrów są dziwne instalacje, takie okręgi betonowe, resztki jakiś wzmocnień, z których kręgów normalnie śmierdzi szambem!!! Ilekroć w tym miejscu pływałem z maską i rurką zawsze, ale to zawsze śmierdziało intensywnie szambem, co przyciągało rybki do tych kręgów. Nawet nagrałem na kamerę podwodą te kręgi. Szanując się biuro podróży powinno zerwać współprace z takim hotelem. Hotel zdecydowanie odradzam. Kuba kraj niezwykle biedny i rezimowy. Wycieczka na wyspę do delfinów punkt obowiązkowy, faktastycznie - lepszy nawet niż zwiedzanie Hawany.