Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
pobyt na Kubie ogólnie uważamy za udany, choć wiele pozostawia do powiedzenia opinia hotelu, która absolutnie nie jest adekwatna z tą na stronie Rainbow. Kuba jako wyspa jest pełna skrajności, albo się ją pokocha albo znienawidzi, piękne plaże, ciepła woda, klasyki, rum i klimat niepowtarzalny nigdzie na świecie. Sam hotel bardzo przeciętny, jeden z nowszych na Varadero a jednak zaniedbany pod wieloma względami, zniszczone oświetlenie, zaniedbany ogród, brudne leżaki, obgryzione ręczniki, drinki serwowane w plastikowychh kubkach ktore są "myte" i ponownie wykorzystywane do serwowania. higiena nie istnieje, na stołówce rozpadające się krzesła, nieposprzatane stoliki, długo się czeka az ktos raczy przyjsc i nalac ci wody. Obsluga bez polotu, ludzie są mili i uprzejmi ale zupełnie nie nauczeni porządku i nie nastawieni na klienta, przy większej liczbie gości, brakuje wszystkiego i nastaje chaos. jedzenie mierne, brak sera, soli, ketchupu, monotonnie, ryz, zielone pomidory codziennie, malo owocow morza, niedoprawione, tragedia na stołówce i w restauracjach. pokoje w miare czyste ale wszystko sie rozpada, odpadaja plytki na balkonach, sciany prosza sie od odswiezenie, w lazience odpadl wieszak na papier i nikt go nie naprawił, pordzewiale kosze na smieci, szary ostry papier, sprzataczki trzepia posciel na przedpokojach i nie zmiataja przez co jest pelno wlosow w hallu. sejf odczepiony od sciany -mozna smialo z nim wyjsc z pokoju i nosić swoje cenne rzeczy pod pachą, zepsute zamki do drzwi, ciagle sie zacinaly karty. internet na kartki, plaza ladna szeroka, ciepła lazurowa woda, z piękna promenadą, choc przy duzej liczbie gosci brak lezakow juz przed 10:00. Obiekt jest ogromny i taki tez ma potencjal ale brakuje chęci ze strony załogi, okolica spokojna, z piękną mariną, po kolacji jest gdzie pospacerowac. codziennie te same animacje i mini-show dla dzieci, mało urozmaicone przy 2-tygodniowym pobycie. Rezydentki nie nalezały do najaktywniejszych zawodowo, przy koncowce sezonu na fakultetach pracowaly na oparach, mimo to pogodne i pomocne kobiety. wycieczka do Havany rewelacja, piękna wyprawa w głąb serca wyspy, tam dopiero mozna poczuc klimat, czas szybko mija, warto zdecydowac się na 2-dniową opcje. Trinidad jako miasteczko ok ale za długa podróż i za mało czasu wolnego na poznanie miasteczka, podobnie w Cienfuegos - miasteczko przepiękne mimo to dostalismy jedynie 25 min na zakupy i zwiedzanie, zdecydowanie wycieczka do poprawy, staraja sie szybko aby goscie wrocili do hoteli na kolacje bo pozne powroty koncza sie brakami na stolowkach ale czasem warto zainwestowac w podwieczorek dla wycieczkowiczow i dac wiecej czasu na nacieszenie się. Samego hotelu nie polecamy, na Kube chętnie wrócimy :)
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W chwili obecnej Hotel nie powinien być oferowany klientom przez szanujące sie biuro podróży. Hotel jest praktycznie pusty a w związku z tym usługi są na bardzo niskim poziomie. Jedzenie jedynie w restauracji gdzie brakuje podstawowych artykułów i nie do oonca ma to związek z sytuacją gospodarczą Kuby.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel niby nowy a zaniedbany słaba obsługa jadło do kitu brak bufetu i innych reklamowanych rzeczy jak obiadów ala card różnorodności posiłkow otwartych restauracji przy plazy i sprzetu wodnego oraz ciepłej wody i zmiany renczników o braku uzupełniania barku pokojowego zal wspominac, a zgłaszane skargi jak kamień w wode bez echa
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zaniedbany i sprzedany włoskie sieci. Hotel zaniedbany. Serwis "All" nie istnieje. Piękna plaża i czysty pusty basen. reszta to tragedia.