Opinie o White Olive Elite Laganas

Kategoria lokalna 5

5.4/6
(962 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.0
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Probably the best you cen get

    Sławomir, GRODZISK MAZOWIECKI 02.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel całkiem dobry (zakwaterowanie i wyżywienie) ale "betonoza" - brak ogrodu, mało zieleni. Animacje - niewiele i krótko; muzyka na żywo - 2 razy w tygodniu do 11.00 potem życie zamiera a bary są zamknięte. Pokoje od ulicy - bardzo głośne - ruchliwa ulica.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nasze wakacje w White Olive Elite

    A. W. 05.08.2019

    Spędziliśmy w hotelu 12 dni. Jeżeli chodzi o samo położenie, hotel jest oddalony od centrum o jakieś 300m , to dla Nas zaleta, ponieważ nie jest za głośno ale na wieczorny spacer do centrum idealnie. Do plaży ok. 300m- prowadzi brzydka droga przy kanale. My zawsze wybieraliśmy inną trasę, dłuższą ale z lepszym widokiem i zapachem! :) Pokoje nowoczesne, codziennie sprzątane, widok na basen - jak najbardziej na plus, zastanawialiśmy się przed wyjazdem czy dopłacać, aby mieć widok na basen i był to strzał w 10. Widoki z innych stron są fatalne, a z widokiem na basen wieczorkiem chce się posiedzieć na tarasie ( warte tych 100 zł) ;) Ogromny minus - jedzenie. Przez pierwsze dwa dni było nawet ok, ale po tym czasie - nudne, niedobre, monotonne. Jeszcze nigdzie nie spotkałam się z tak niedobrym jedzeniem. Jadłam tam głównie śniadania tj. tosty i owoce. Wszystko inne było bardzo słabe. Na szczęście w okolicy jest dużo restauracji, więc z mężem co wieczór chodziliśmy na pyszne kolacje do lokalnych knajpek - ale nie po to wykupuje się opcję all inclusive, żeby jeść na mieście. Brakowało też wieczornych animacji - hotel jest nudny. Drinki - podawane w plastikowych kubeczkach i raczej dwa czy trzy rodzaje, opierające się jedynie na syropach a nie świeżych owocach. Kolejny dramat to przekąski- myślałam, że chociaż to będzie ok, ale niestety smak taki sam jak obiadów i kolacji.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    No... nie polecam.

    Konrad, Groblice 14.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024

    Mój wyjazd do hotelu 5 gwiazdkowego wysoce mnie rozczarował. Oczekiwania miałem większe. Hotele 3 gwiazdkowe w Hiszpani są na znacznie lepszym poziomie. Widok z pokoju na ulice sprawiał że nie dało się spać przy otwartych drzwiach bo ruch uliczny mocno doskwierał, trzeba było zdać się na spanie przy klimatyzacji i liczyć że się nie zachoruje bo było widać że klimatyzacja przeglądu nie widziała początku swojego istnienia. Łazienka, jak komuś nie przeszkadza zardzewiałe baterie, głośny wiatrak, ciągle zaparowane lustro, woda na podłodze to spoko. Łóżka nawet wygodne, drzwi się zamykały wszystkie. Sprzątanie było jak się chciało i ręczniki też wymieniali na zawołanie. Restauracja i jedzenie jak to w Grecji trzeba mieć odporny żołądek. Szkoda że przekąski między posiłkami były na zamówienie i dość długi czas oczekiwania na nie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Podróż dla wymagającej grupy

    Anna, Warszawa 30.07.2019

    Podróżowaliśmy w piątkę, w tym osoba na wózku inwalidzkim i malutkie dziecko. Przed wyjazdem pracownik biura kontaktował się ze mną w sprawie transferu z lotniska do hotelu, potwierdzam ze możemy skorzystać z autokaru jeśli będziemy jechać razem. Po wyjściu z lotniska pilotka wycieczki rozdzieliła nas i skierowała do oddzielnych autokarów. Oczywiście autokary były już pełne, ponieważ mimo ze podeszliśmy wcześniej, kazała nam czekać aż „zapakuje” wszystkich innych pasażerów. Pani pilotka, nie zrobiła absolutnie nic żeby rozwiązać sytuacje. Pomogli nam panowie kierowcy, a na koniec okazało się ze w jednym z autokarów były jednak wolne miejsca. Druga uwaga dotyczy pokoju, o ile podczas transferu zostaliśmy rozdzieleni tak już w hotelu nie. Bardzo nas cieszy, ze mamy pokoje obok siebie, ale druga para (nikt w niej nie jest na wózku inwalidzkim) również dostała pokoj z przystosowaniami dla osób niepełnosprawnych. Te pokoje są ok, ale nie dla osób sprawnych (min. za niskie lusterka w łazience, niezamknięty prysznic, brak szafki/półki w łazience itp). Mam nadzieje, ze ten uwagi pomogą Państwu w przyszłości, jeśli kiedyś zdarzy się Państwu organizować wycieczkę dla podobnej grupy.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem