Opinie o White Olive Elite Laganas

Kategoria lokalna 5

5.4/6
(963 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.0
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Średnio jak na z5 gwiazdek

    Malgosia 14.08.2023

    Pierwszy raz byliśmy w hotelu 5 gdzie nie było wody butelkowanej co jest problemem bo woda na Zakynthos jest bardzo słona i niesmaczna . Na dzień dobry w recepcji płaci się 10 eur id osoby za klimatyczne Drinki typu Mohito czy nawet dobra kawa po 5 euro … to kolejny przykład jakości usług Hotel położony przy ruchliwej ulicy jedli ktoś ma balkon od ulicy to dramat . Z plusow Hotel ma bardzo przyjemny personel jedzenie jest monotonne ale smaczne .

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wakacje w White Olive Elite

    Robert 05.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    +Hotel czysty, nowy +Blisko do plaży +Bardzo mili i pomocni kelnerzy, w szczególności p.Panos i p.Aleksandros +Panie Animatorki zaangażowane w swoją pracę -posiłki w większości o niskich walorach smakowych, ale przede wszystkim przetwarzanie części dań z jednego posiłku na drugi (np. pancake że śniadania podawany na obiad jako deser, polany innym sosem) -manager hotelu - podczas pobytu zatrułem się jedzeniem z hotelowej restauracji (nie jadłem nigdzie indziej). Sprawa została zgłoszona do managera hotelu, który zaproponował pomoc medyczną, ale całkowicie zaprzeczył, że przyczyną choroby jest jedzenie z restauracji hotelowej, a następnie próbował wmówić mi, że to infekcja wirusową oraz nie zrobił nic, żeby sprawdzić stan podawanych posiłków, co uważam, że jest bardzo poważnym uchybieniem, jeśli chodzi o bezpieczeństwo zdrowotne gości hotelowych -słabo działająca klimatyzacja oraz wentylacja w łazience (ciągły zaduch, nieprzyjemny zapach wydobywający się z odpływu) -lunchboxy przygotowywane na wycieczki fakultatywne - 1 kanapka składająca się z suchego chleba tostowego z plastrem szynki i sera, cienki kawałek rozpadającego się ciasta, jabłko, butelka wody - jak na hotel o tym standardzie, to bardzo niski poziom posiłku -cena nieadekwatna do jakości wycieczki - brudny pokój zabaw dla dzieci

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    ocena hotelu

    SYLWESTER, Pyskowice 02.12.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Hotel pomimo swoich pięciu gwiazdek zasługuje co najwyżej na 4, pokoje od strony ruchliwej ulicy ciemne i bardzo głośno nie można wyjść na balkon, sprzątanie pokoi na średnim poziomie, brak wody pitnej w pokojach. Obsluga bardzo miła, jedzenie dobre. Praktycznie żadnych animacji

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Bardzo średni

    Sabina, --- 08.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel kameralny, zadbany, pokoje czyste. Obsługa bardzo miła. Blisko do głównej ulicy, przy której jest mnóstwo knajpek i dyskotek. Lecieliśmy z Katowic, w hotelu byliśmy na 7 rano i do 13 koczowaliśmy na leżakach, ponieważ pokoje dla nas nie były gotowe. Pierwszy raz się spotkaliśmy z czymś takim. Niestety jedzenie słabe, najgorsze były obiady. Klimatyzacja ledwo zipie w pokojach. Internet nie działa praktycznie w ogóle, jedynie w częściach wspólnych.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem