Opinie o White Olive Elite Laganas

Kategoria lokalna 5

5.4/6
(969 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.0
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    ocena hotelu

    SYLWESTER, Pyskowice 02.12.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Hotel pomimo swoich pięciu gwiazdek zasługuje co najwyżej na 4, pokoje od strony ruchliwej ulicy ciemne i bardzo głośno nie można wyjść na balkon, sprzątanie pokoi na średnim poziomie, brak wody pitnej w pokojach. Obsluga bardzo miła, jedzenie dobre. Praktycznie żadnych animacji

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Bardzo średni

    Sabina, --- 08.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel kameralny, zadbany, pokoje czyste. Obsługa bardzo miła. Blisko do głównej ulicy, przy której jest mnóstwo knajpek i dyskotek. Lecieliśmy z Katowic, w hotelu byliśmy na 7 rano i do 13 koczowaliśmy na leżakach, ponieważ pokoje dla nas nie były gotowe. Pierwszy raz się spotkaliśmy z czymś takim. Niestety jedzenie słabe, najgorsze były obiady. Klimatyzacja ledwo zipie w pokojach. Internet nie działa praktycznie w ogóle, jedynie w częściach wspólnych.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Rozczarowanie

    Kasia 29.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Niestety rozczarowałam się. Spodziewałam się czegość innego kupując pierwszy raz wycieczkę w Rainbow , tym bardziej ,że hotel nalezy do Rainbow. Myślę,że pierwszy i ostatni raz kupiłam wycieczke z tej firmy, ponieważ wygenerowało to dużo stresów mimo ustaleń. Czego nigdy nie miałam przy firmie TUI. Po pierwsze ( nie mam zastrzeżeń go greckiej obsługi e recepcji czy też kelenerek, kelnerów. Ich praca jak najbardziej na ogromny plus. Bardziej chodzi o samą firmę Rainbow. Zgłaszałam wcześniej ,że jedziemy w 15 osob i niemowle. Prosilam o możliwość wydanie chociaż jednego pokoju wcześniej dla niemowlaka. Byliśmy od 2 rano na nogach, 5:45 był wylot z Gdańska. Na miejscu byliśmy z samego rana co dla niemowwlaka było dużym obciażeniem. dlatego też wcześniej rpsiłam aby zaznaczyc aby jeden pokój był wcześniej gotowy dla nas. Bo prośbach udało się dostac pokój po 2 h koło 12 godziny, choć w meilach prosiłam odrazu o taką możliwość tylko ze wzgledy na maluszka , aby mieć przestrzeń na przebranie , nakarmienie, uspokojenie. Pragnę zaznaczyyć ,że nie cały hotel był pełny. O dostawke czy wanienke poprosiłam dodatkowo, ponieważ przyszykowano mi pokoj po mojej prośbie. musiałam zmieniać pokoje gości ( gości ponieważ brałam ślub własnie w tym czasie na wyspie zakynthos w poniedziaek 19 maja). Pokoje mimo dopłaty , dla 3 osoób wstepnie nie były odzielone ścianą, trzeba było wymieniać. pozniej mimo dopłaty na widok z basen nie bylo widoku. tak wiec koło 5 razy byłam w recepcji i wymieniałam pokoje majac maluszka. dzień w którym przyjechaliśmy był ogromnym stresem przez to ,że państwo wysyłajac liste nie zaznaczaja : ze to pokoj familijny z widokiem na basen. Pani w recepcji musiała dzwonic do kogos z rainbow i dopytywtywac czy napewno namy takie pokoje- Dla Pani w recepci tez ogromny stres, gdzie koleja ludzi była ogromna. Tak wiec jest to NIE DO PRZYJĘCIA ,ŻE NIE POTRAFICIE WYSŁAC KONKRETNEJ LISTY Z DOBRYM OZNACZENIEM POKOI !!!! Na przeciwko pokoju dwa razy z rzedu trafiły sie nam dwa pokoje z wieczorem panieńskim : BRYTYJEK- tragedia takie osoby powinny mieć wydawane pokoje tam gdzie nie ma dzieci. Musiałam wstawac w nocy po 22 i prosic aby sie nie wydzierały w pokojach i na korytarzu. powinniście zaznaczać ,że wieczory pańsieńskie a zwlaszcza Brytyjek powinny szanować inne osoby w obok pokojach. dodstaliśmy dwa razy dwie inne grupy i obie zachowywaly sie jak w oborze. Tragedia. Co do animacji a zwłaszcza Polskich animatorek, które mówiąć turystom ,że jutro ich szczęśliwy dzień bo niedziela i mają wolne wprawiło mnie w osłupienie jak to usłyszałam....... zaznaczając ,że od przyjazdu nic nie robiły tylko rozmawiały sobie z facetami przy stoliku. jeden raz odbył sie aquaaerobik który trwał dośc którko bo z jjakieś 15-20 minut. i na tyle byy było z pracy tych dwóch młodych polek. Ogromne rozczarowanie. Zero zangażowania tych pań. Czy tak cieżko aby byla jakaś konkretna rozpiska o animacjach? czy ciezko ,żeby te Panie sie troszke zangażowały? Ciezko dac im głośnik bezprzewodowy, niech właczą muzyke do aerobiku , zacheca ludzi ? ciezko ? niech wogóle sie odezwą. bo rzucenie bezwiednie makaroników do basenu to jak by rzucic jakas szmate od niechcenia. Cieżko ,żeby strobic jakąs piana party w jednym basenie za dnia dla dorosłych , dla dzieci ? Zrobic zwykłe bingo z małymi nagrodami np magnesami do wygrania, kubkiem hotelu czy czym kolwiek drobnym aby zangazowac ludzi ? chetnie bym posiedziała na animacjach, ale nie liczac : greckiej nocy - która była totalnym niewypałem, ( to chyba ja z internetu wiem lepiej jak taka noc powinna wyglądac), tragedia!! Jedyny Pan który śpiewał innego dnia jest godny polecenia, bardzo miło sie go słuchało. i To jedyny miły wieczór zorganizowany przez hotel. Wiekszość rodziny była pierwszy raz na zagranicznych wakacjach, widząc animacje spodziewałam sie lepiej rozganizowanych wieczorów. Niestety Tutaj OGROMNE ROZCZAROWANIE !! jeśli chodzi o pokoje, ich czystość obsługe sprzątającą- prosze wysłac meila ze obsługa recepcji,, kelnerek/ kelnerów, osób sprzatającyh bardzo na plus. To jedyne co moge polecić, sam hotel w sobie nowoczesny. Sala na dzieci do zabaw, proponuje posprzatac, wywietrzyc, umyc zabawki , kulki itp, po wejściu tam wiedziałam ze nie wejdziemy tam ponownie. zamieszczajcie dokładniejsza infrmacje o podatu za klimatyczne. Dokładnie dopiszce ze te 15 Euro bedzia za każdy dzien pobyty za pokoj. poniewaz oznaczenie takie : 15 euro dzien /pokój dla wszystkich było rozumiane ze abo za dzień albo za pokój, ze jak ktos jest jden dzień to za dzień, a jak ktos jest tydzień to ze płaci jednorazowo za pokój. i tutaj nie chodzi o czytanie ze zrozumieniem. Ukośnik w matematyce oznacza dzielenie, natomiast najczęściej odziala opcje do wyboru lub warianty .....typu ziemniaki/ryż/makaron....... jakoś w restauracji nie dostaje 3 opcji tylko jedna do wyboru. Macie złe oznaczenie płatności za klimatyczne. Ogólnie Powinna być taka opłata odrazu wliczona w wycieczkę, a nie że na miejscu sie opłaca , nie liczac już tego ,że ogrom osób w kolejce po kolei była zdzownioa ze to nie jednorazowa opłata 15 euro za pokoj tylko ,że za kązdy dzień. Po romowie w kolejce do recepcji okazało się ze wszyscy zrozumieli to ze 15 euro za cały pobyt za pokój. Podsumowując, nie wróce do tego hotelu, nie kupie wycieczki z rainbow, nie polece ani hotelu ani firmy. Ponnieważ ustalenia z państwem to jjakies pisane palcem po piasku. czyli mozna ustalać i tak nic z tego nie bedzie chocby zakup pokoju z widokiem itp. przy podstawowych rzeczach leżycie. Dodatkowo zmienił się pan który obsługiwał moja wycieczke, jesli takie osoby maja zmieniać stanowisko nie powinny obsługiwac wycieczek czy brac prowizji za nas. prosiłam , również abysmy byli w miare blisko siebie w pokojch ( w miare mozliwości) - Ujmę to tak bardziej nie dało się nas rozrzucic. A prosiłam ze wzgledu na pomoc przy niemowlaku i nas ślub gdzie trzeba było biegac po budynkach windach i tych dziwnyych przejcściach. z poważaniem Katarzyna Czajka

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Zakyntos

    Piotr Marek, ŚWIDNIK 01.09.2019

    Wyspa przereklamowana.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem