Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel o wysokim, nominalnym standardzie. Wysokiej jakości wykończenie. Zero zieleni na tzw. "ogrodzie" lub basenie. Obsługa ok. grzeczna i usłużna. Kuchnia słaba. Wszystko zimne. Mały wybór. Bar all inclusive - nie odpowiada standardowi pięciu gwiazdek. Raczej słabe trzy gwiazdki. Nie rozumiem wpisów chwalących gastronomię.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nowy, ale absolutnie nie zasługuje na miano 5-gwiazdkowego. Stosunek ceny do tego co otrzymujemy raczej niezadowalający. Miejscowość Laganas to tonąca w śmieciach imprezownia. Plaża jak to w Grecji zaśmiecona, ale woda w morzu wspaniała, czysta i ciepła. Same tanie, słodkie napoje i rozpuszczalna kawa, brak soków. Za wodę do picia po 23:00 trzeba dodatkowo płacić. 5 gwiazdek w greckim stylu...
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Średni.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Otrzymaliśmy pokój, w którym w łazience na suficie był grzyb, z którego ciekła woda. Niestety przez 100% obłożenia nie został nam zmieniony pokój, a pleśń została zamalowana farbą, co spowodowało naruszenie i woda jeszcze bardziej ciekła. W pokoju był także problem ze światłem - panele dotykowe całkowicie padły i nie mieliśmy światła w pokoju - naprawione częściowo, bo potem światło działało, ale samo potrafiło się wyłączyć, a LED nad łóżkiem całkowicie przestał działać. Panel dotykowy z jednej strony łóżka w ogóle nie gasł, co utrudniało spanie - w nocy świecił prosto w oczy. Jeśli chodzi o posiłki -tragedia, mały wybór, dania wtórne, codziennie to samo tylko w innym sosie. Dania zimne lub ledwo letnie. Strasznie tłuste i większość wyjazdu mieliśmy kłopoty żołądkowe. Na plus zasługuje obsługa hotelu, zaczynając od recepcji - mili i pomocni, po menadżera restauracji - zaraża pozytywną energią i uśmiechem, aż po barmanów - zawsze mili i uprzejmi. Niestety hotel nie jest wart tych pieniędzy i nie wiem za co otrzymał 5*.