Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel o wysokim, nominalnym standardzie. Wysokiej jakości wykończenie. Zero zieleni na tzw. "ogrodzie" lub basenie. Obsługa ok. grzeczna i usłużna. Kuchnia słaba. Wszystko zimne. Mały wybór. Bar all inclusive - nie odpowiada standardowi pięciu gwiazdek. Raczej słabe trzy gwiazdki. Nie rozumiem wpisów chwalących gastronomię.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nowy, ale absolutnie nie zasługuje na miano 5-gwiazdkowego. Stosunek ceny do tego co otrzymujemy raczej niezadowalający. Miejscowość Laganas to tonąca w śmieciach imprezownia. Plaża jak to w Grecji zaśmiecona, ale woda w morzu wspaniała, czysta i ciepła. Same tanie, słodkie napoje i rozpuszczalna kawa, brak soków. Za wodę do picia po 23:00 trzeba dodatkowo płacić. 5 gwiazdek w greckim stylu...
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Średni.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Otrzymaliśmy pokój, w którym w łazience na suficie był grzyb, z którego ciekła woda. Niestety przez 100% obłożenia nie został nam zmieniony pokój, a pleśń została zamalowana farbą, co spowodowało naruszenie i woda jeszcze bardziej ciekła. W pokoju był także problem ze światłem - panele dotykowe całkowicie padły i nie mieliśmy światła w pokoju - naprawione częściowo, bo potem światło działało, ale samo potrafiło się wyłączyć, a LED nad łóżkiem całkowicie przestał działać. Panel dotykowy z jednej strony łóżka w ogóle nie gasł, co utrudniało spanie - w nocy świecił prosto w oczy. Jeśli chodzi o posiłki -tragedia, mały wybór, dania wtórne, codziennie to samo tylko w innym sosie. Dania zimne lub ledwo letnie. Strasznie tłuste i większość wyjazdu mieliśmy kłopoty żołądkowe. Na plus zasługuje obsługa hotelu, zaczynając od recepcji - mili i pomocni, po menadżera restauracji - zaraża pozytywną energią i uśmiechem, aż po barmanów - zawsze mili i uprzejmi. Niestety hotel nie jest wart tych pieniędzy i nie wiem za co otrzymał 5*.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zacznijmy od plusów: hotel jest nowy więc większość rzeczy ładnie wygląda, nie jest jeszcze zniszczona. W łazience nie było grzyba na fugach, klima nie śmierdziała i była bardzo wydajna a woda pod prysznicem leciała mocnym strumieniem a nie się z niego sączyło. Łóżko małżeńskie chyba180cm szerokości. Po wylądowaniu udaliśmy się do autokaru w którym udało nam się zająć miejsce siedzące na co nie wszyscy mogli liczyć. Początkowo chyba 6 osób miało miejsce stojące a po kilku minutach rada nadzorcza w postaci panie rezydent stwierdziła że wszyscy z hotelu X mają się przesiąść do innego autobusu i zrobiło się luźniej o dwie osoby.... Pierwszy raz byłem na takich typowych rodzinnych wakacjach z rodziną (dziecko niecały rok) allinclusive i tak jak myślałem i co słyszałem o tej formule przed wyjazdem się sprawdziło. Zacznijmy po polsku - od alkoholu. Bar przy basenie w którym się można było napić otwarty od 10tej do 23. Napoje bezalkoholowe dostępne również tylko w tych godzinach. Napoje bezalkoholowe mimo nie miały wiele wspólnego z tym co było na nalewaku - etykieta pepsi, 7up z tych znanych ale to smakowało jak bardzo słaba podróbka tych napojów. Alkohole równie słabe, smak whisky daleko odbiegał choćby od smaku paskudnego czerwonego johnego który większość osób zna więc jest to jakieś odniesienie. Przyznam się że byłem cebulą na tym wyjeździe i nie kupiłem żadnego drinka (za $ można było się napić czegoś normalnego) tylko piłem te "darmowe" 2-3 dziennie. Wymieszane z jakimiś dodatkami dało się wypić ale odbiegały znacząco od drinków zrobionych z markowych alkoholi. Piwo dla mnie było nie akceptowalne chociaż nie mam wysublimowanego gustu i akceptuje popularne u nas sikacze jak tyskie, lech etc. Tamto piwo smakowało jak rozrobione z wodą. Jedzenia było dużo pod względem wyboru jak i ilości bo braki były uzupełniane, jednak smak większości był dla mnie nie do przyjęcia. Brakowało wyrazistości, przypraw. Mięsa często były zbyt długo gotowane/smażone przez co gumowate albo twarde. nawet tak zwykłe dania jak sos do makaronu neapolitański smakował jak rozwodniona passata. Sos w słoiku z biedronki smakuje 100 razy lepiej. Na kilkanaście różnych dań każdego dnia smakowało mi między 1 a 3. Dodam że room service ograniczał się do zamiecenia podłogi, wyrzucenia śmieci i wymiany ręczników. Na tydzień dostaliśmy 1 mydło wielkości hotelowej czyli jak 5zł, żel pod prysznic został uzupełniony dzień po tym jak się skończył a pościel nie była wymieniona ani razu - po 3 dniach panie wymieniły poszewki na poduszki i moze prześcieradło - kołdra czy bardziej drugie prześcieradło służące do przykrycia synek poplamił pierwszego czy drugiego dnia i tak z nami pozostały. Być może panie mają za dużo roboty a za mało czasu i mają nakazane oszczędzanie przyborów toaletowych bo wydają się miłe. No może po za jednym incydentem gdy mieliśmy kliknięte "nie przeszkadzać" a panie weszły. Hotel wygląda jak na zdjęciach, nie ma żadnego miejsca na jego terenie po za przestrzenią wokół basenów, żadnej huśtawki dla dzieci czy metra kwadratowego trawy. Droga na plaże przebiega jakby na tyłach hotelu z którego wylewana jest jakaś woda z mycia posadzki czy sam nie wiem co to moze byc za woda która wpada do kanału po drugiej stronie ulicy więc idąc na plaże depczemy jakby po ściekach - bardzo słabo to wygląda a sama okolica też mocno zaniedbana, śmieci. Plaża (ogólnodostępna) troche zasmiecona naturalnymi odpadami jak glony, gałęzie a trochę ludzkimi produktami co w połączeniu nie wygląda ładnie (u nas nad bałtykiem jeżdżą służby i sprzątają plaże ale tam najwyraźniej nie). Można się położyć i popływać w wodzie ale ogólne samopoczucie jakby nie do końca jest usatysfakcjonowane. Wracając do hotelu to moim zdaniem uczciwie zasługuje na 3*.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel WOE jest hotelem średnim. Na pewno nie na 5 gwiazdek. Największy plus to czystość. Zarówno pokoje jak i przestrzeń wspólna zadbana wzorowo. Tu niestety 5-gwiazdkowy standard się kończy. Jedzenie nudne, przesuszone, niedoprawione i miałkie. Bardzo mało pozycji lokalnych. Desery w większości niezjadiwe. Restauracja przepełniona. Drinki niedobre. Czuć tylko cukier. Woda w pokoju nieuzupełnieniana. Trzeba latać i napełniać plastikową butelkę. I teraz cymesik na sam koniec opisu hotelu 5* - jest ekspres na kapsułki, ale kapsułek brak. Jeśli masz ochotę można zakupić na recepcji. Nie jest to wygórowana cena, ale mówimy o hotelu reklamujący się 5 gwiazdkami. Reasumując. Hotel ok tylko jeśli cenowo wychodzi tyle co hotele 2-3 gwiazdkowe.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony w fatalnym miejscu - w sąsiedztwie cuchnącego kanału, który w sezonie, przy wysokich temperaturach, śmierdzi okropnie. Nie daje to komfortu wypoczynku - smród nie do zaakceptowania, jak na pobyt w topowym 5* hotelu własnym biura podróży. Czystość powierzchowna, natomiast gdy zajrzy się głębiej, syf nie do przyjęcia w takim hotelu - podkład oraz materac w plamach po poprzednich gościach. Materac w pokoju 2008 wraz z podkładami do wymiany (do reklamacji załączam zdjęcia). Ponadto w łazience pokojowej prysznic to jedynie kran ze słuchawką w rogu pomieszczenia - bez przesłonki/kabiny, a nawet uchwytu do słuchawki. Komfort kąpieli -1, cała łazienka zalana wodą. Wielkość stołówki/restauracji bufetowej także pozostawia wiele do życzenia - pierwszy raz widziałem, żeby goście jedni na schodach tarasu przynależącego do restauracji (nie chciało im się już dłużej czekać na miejsca).
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel - położenie bardzo słabe, na końcu miasteczka, okolica brudna, dojście do plaży wzdłuż brudnej zielonej rzeki, plaża również dość zaniedbana. Obsługa miła, uśmiechnięta, oprócz jednej z recepcjonistek, która miała pretensjonalny głos. Jedzenie typowe All Inclusive, mały wybór, bez przypraw, bardzo często powtarzające się. W hotelu wielu Anglików, którzy skutecznie uniemożliwiają odpoczynek, zwłaszcza w nocy. Podróżowaliśmy z małym dzieckiem, mieliśmy wykupiony pokój rodzinny, a z obu stron mieliśmy głośnych anglików, którzy w nocy mega mocno imprezowali. Hotel nie interweniował w ogóle... Drzwi do pokoi za kazdym razem trzaskały, bez możliwości cichego domknięcia, w nocy nie dało się nie słyszeć jak ktoś wraca do pokoju. Rezydenci - kompletnie niepomocni... Wynajeliśmy samochód z wypożyczalni rekomendowanej przez Rezydenta. Zapłaciliśmy dodatkowo za fotelik dla (rocznego) dziecka, otrzymaliśmy tylko siedzisko, nadające się dla 10-12 latka.... Prosząc o pomoc rezydenta, skomentowała, pewnie nie mają dziś innego...Po naszej reklamacji fotelik został tylko wstawiony do samochodu, bez jego montażu... Zapłaciliśmy dodatkowo za miejsca w samolocie, pomimo tego na lotnisku w Warszawie i Grecji otrzymaliśmy inne miejsca, rezydentka również nie pomogła... Podsumowując, raczej nie wrócimy do tego hotelu, ani do tour operatora. Jest to nasza kolejna wycieczka z Rainbow i za każdym razem jestem bardziej rozczarowana. To był nasz ostatni raz.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel kawałek od morza, bez ogrodu, bez jakiejkolwiek zieleni. Pokoje zasługują na 4 gwiazdki ( panel sterowania, duże wygodne łóżko, lodówka) . Jednak cisza nocna nie jest przestrzegana, jak sąsiedzi zamykają drzwi trzęsie się cała ściana, w czasie kąpieli pół łazienki jest zalanej ( uszczelki w prysznicu przepuszczają), po sprzątaniu w pokoju na podłodze jest więcej długich włosów niż przed...Wi-Fi tragedia, jedyny polski kanał ciągle zacina. Jedzenie jak w hotelu 3 gwiazdkowym, nawet przystawki w fantazyjnych pojemnikach tego nie ratują. Siłownia to stare, zużyte sprzęty nie nadające się do ćwiczeń. Jedyny plus to obsługa baru- mili i kompetentni Panowie. Na pewno nie jest to 5 gwiazdkowy hotel, dałabym 3,5. Nic szczególnego. Okolica piękna ale ocena dotyczy hotelu.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Od razu chciałbym napisać , że hotel nie ma 5* ‚ max 3,5*, ale to nie jest najważniejsze . Zacznę od pierwszego wrażenia po zameldowaniu , mrówki w całym pokoju , ale to tez nie jest największy problem , tak czasem się zdarza. Najgorzej było w łazience , spleśniała słuchawka od prysznica oraz prysznic . Z dziewczyną , po zameldowaniu , poszliśmy do marketu kupić środki czystości żeby to usunąć . Kobieta z recepcji , pani Iris, nie ukrywam zrobiła co mogła proponując inny pokój, ale tam tez nie było za , dobrze czuć było stęchliznę. Wróciliśmy do pierwszego pokoju . Klimatyzacja była tak brudna i zagrzybiała, ze sam ją ile mogłem przeczyściłem . Sprzątanie pokoju na 3, pościel nie była zmieniana. O jedzeniu nie wiem co napisać , kto co lubi , nie chce mówić ze było niesmaczne , było poprawnie , ale za to stołówka brudna , poduszki na krzesłach w stołówce aż prosiły się o upranie , klima również zagrzybiała w jadalni , bywało , ze śmierdziało i nie mówię tu o szambie , bo cały czas ten zapach unosił się w strefie basenowej. Drinki to hit dramatu , sam cukier, za coś normalnego musisz płacić . Chciałbym jeszcze dodać , ze internet w pokojach nie działa jeśli chcecie żeby działał musicie zapłacić ,RAINBOW powinniscie to wpisać w ofertę bo to jest wprowadzanie klienta w błąd. internet działa na stołówce i w strefie basenowej, ale nie w pokojach ! Wyspa fajna , plaża fajna , Grecy fajni , jedzenie w tawernach super, cała wyspa zwiedzona . Wakacji nie mieliśmy zepsutych , bo nie chcieliśmy się denerwować hotelem . Mam nadzieje , ze ta opinia się komuś przyda, jeśli zależy mu na dobrym standardzie . Ja nie polecam , ale to moje zdanie posiadamy kilka fotek tego brudu , ale nie zamieszczam bo nie oto chodzi . Stosunek jakości do ceny to jakieś nieporozumienie. Mamy kolejna wycieczke zakupiona na Kos z RAINBOW i sie zastanawiamy czy nie zrezygnować .