Opinie o White Olive Elite Laganas

Kategoria lokalna: 5

5.4/6
(1018 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.0
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Ocena hotelu. Czerwiec 2025

    Aleksandra, Kamienna Góra 01.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Zazwyczaj nie umieszczam opinii o hotelach w których odpoczywamy ale tym razem, ku przestrodze innym będzie inaczej. Nie polecam hotelu White Olive Elite Lagans ! Hotel absolutnie nie spełnia spełnia wymogów 5 *. Jeżeli chodzi o infrastukturę oceniam go na 4*. Jeden wielki beton. Pokoje i korytarze to szare, bure i ponure przestrzenie, przypominające cele więzienne. Jedynie część restauracyjna jest w miarę przyjemna. Na terenie hotelu 2 małe baseny. Bardzo zużyte i nie higieniczne elementy wyposażenia przy basenach w postaci poduszek do wypoczynku wymagające odświeżenia a najlepiej wymiany. Jedyna zaleta tego obszaru to dość duża dostępność leżaków. Teren wokół hotelu i droga na plażę to jeden wielki fetor ścieków i szamba które jest także w dużej mierze odczuwalne na terenie hotelu. Największym jednak rozczarowaniem jest wyżywienie. W tej kwestii oceniam hotel na max. 3*. Wielki minus dla szefa kuchni i Menagera hotelu ! - Dania obiadowe i kolacja wykonane z bardzo niskiej jakości produktów ! - Głównie mrożonki nieumiejętnie przyrządzone ( niedogotowane i zimne) - Wystawianie dań sprzed dwóch i trzech dni, nawet bez podgrzania. - Tłuste i przesolone dania - Przerabianie w sposób nieumiejętny resztek z poprzednich posiłków - Niesmaczne dania. Generalnie dramat. Drink bar pozostawiam już bez komentarza ponieważ tego nie da się nawet skomentować. Popcorn przy barze płatny 1 euro w opcji All Inclusive. Zostawiam to także bez komentarza. Animacje wieczorne. To właścieie ich brak. Nie liczcie na przyjemnie spędzony wieczór przy muzyce. I ostatnia kwestia. Jeżeli chcecie Państwo odpocząć i przespać choćby do godz. 7:00 rano to także nie liczcie na taką możliwość. Młodzież w wieku 20 - lat z Wielkiej Brytanii wracająca o godz. 5:00 -6:00 nad ranem z nocnych imprez na pewno tego Państwu nie umożliwi. Brak reakcji hotelu na takie zachowania. Jednakże ukłon z mojej strony w kierunku personelowi odpowiedzialnemu za utrzymanie czystości w restauracji głównej i snack bar oraz dwóm młodym polskim animatorom za ich ciężką pracę. Podsumowując. Absolutnie nie polecam tego hotelu.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Nowy hotel z bardzo przeciętnym jedzeniem

    Dominika, Rybnik 22.07.2019

    Położenie: na samym skraju Laganas, dosłownie pare kroków od pierwszych sklepików i restauracji. To był plus pod warunkiem, ze pokój mieścił sie od wewnętrznej strony hotelu z widokiem na basen. To gwarantowało spokój i nocną ciszę, spaliśmy przy otwartym oknie. Turyści mieszkający w pokojach od stron ulicy narzekali na hałas. Do plazy ok. 200 metrów, niestety idzie sie nad morze wzdłuż wyschniętego i cuchnącego kanału, pełnego śmieci. Zresztą cała okolica i najbliższe otoczenie hotelu tonie w śmieciach! Plaza jest publiczna, piaszczysta, długa, idealna na wieczorne spacery, niestety także niezbyt czysta, za to woda w morzu kryształowa.Standard hotelu: obiekt jest nowy co widac na każdym kroku. Pokoje bardzo nowoczesne, świetnie działająca klimatyzacja, bardzo wygodne łóżka i pościel pierwszej klasy. Sprzątane codziennie ( niestety nie pod łóżkiem i szafkami, tam koty kurzu). Hotel w niskiej, kameralnej zabudowie. Duży basen, czysty, wyłożony dookoła antypoślizgową płytką. Leżaków sporo jednak wraz z napływem turystów robiło sie dosyć tłoczno. Mało zieleni, mizerne roślinki w jedynie doniczkach. W pokoju bardzo brakowało choćby najmniejszej suszarki balkonowej, na basenie stolika przy leżaku, wszystkie napoje trzeba było trzymac na podłodze. Wyżywienie: bardzo słabe by nie powiedzieć fatalne. Tutaj hotel absolutnie nie zasługuje na 5 gwiazdek, co najwyżej 3+. śniadanie angielskie ( jajka sadzone, bekon, fasola) jajecznica z proszku, francuskie ciastka, marmolady, trochę warzyw, serów. Zawsze to samo. Po tygodniu ktos sie zorientował, ze w hotelu jest armia dzieci i co drugi dzień Polska kelnerka piekła małe naleśniki, kolejka do nich czesto na 15-20 minut. Obiad i kolacja to zimne i niedogotowane makarony, ryż, sałatka grecka ( dobra) z mięs oczywiście kurczak we wszystko możliwych odsłonach , odmrażane ryby. Z owoców dominował najtańszy arbuz, trochę truskawek i czereśni, melon, jabłka, gruszki.calkowity brak owoców morza ( zaledwie raz w znikomej ilości w makaronie) ryb z grilla czy smażonych w całości. Alkohole cieniutkie. Opcja all inclusive to kompletne nieporozumienie: miedzy końcem obiadu 14:30 a początkiem kolacji 19:30 hotel serwował w plastikowym chlebaku bułki z sałatą, majonezem lub tuńczykiem czy czymś na kształt kotleta, ewentualnie tortillę oraz lody ba falki w 4 smakach.Żadnych sałatek, frytek, nuggestow, ciast czy sałatek! W efekcie o 19:30 głodni turyści po prostu szturmowali stołówkę by znowu zjeść zimny makaron. Ogólna ocena hotelu to max. 4 gwiazdki.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Pan Stanisław

    Stańczyk 25.04.2025

    Tragedia przywieźli nas i czekamy na pokój mało być wyżywienie od przyjazdu jest czynny bar od 11 z zimnymi przekąskami Jest godz 12 przy portierni stoją ludzie którzy przylecieli o 6 nas podobno zaczną zakwaterowywac od 13:30 To nie hotel 5 gwiazdkowy rezydenta nie ma w hotelu

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Betonoza + narodowa kultura

    Agata, Sosnowiec 25.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Wybraliśmy inny hotel, ale się nie otworzył więc Rainbow polecił nam ten obiekt. Sam hotel bardzo na plus, czysto i nowocześnie. Barmani super ludzie, manager również bardzo fajny człowiek. . Niestety na basenie betonoza - jak można w Grecji, słynącej z pięknych kwiatów i zieleni, urządzić tak szaro i buro strefe basenową?! Tragedia. Drugi minus to niestety kulutra gości. Zajmowanie leżaków już o 7 i brak reakcji rodziców na dziwne zachowanie swoich pociech. Basen czynny od 10, polskie dzieci już w basenie od 8:30. Ciagłe darcie się i bieganie dzieciaków na jadalni. Szczytem było małżeństwo które tak miało dość swojgo 3-4 latka, który ryczał jakby go ktoś ze skóry obdzierał, że zjedli i wyszli sobie, zostawiając go płaczącego przy stoliku. A co tam? Niech się drze innym do kotleta… nigdy więcej nie pojadę na urlop do obiektu polecanego i prowadzonego przez Rainbow. Upychają tam Polaków bo kasa się musi zgadzać. Polecam im również polecieć na wyspę Kos do hotelu Natura Village hotel & spa - niech zobaczą sobie jak powinien działać hotel godny polecenia.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem