Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt tygodniowy na przełomie maja i czerwca okazał si e umiarkowany w ocenie. Hotel faktycznie nowy, zadbany i codziennie sprzątany wraz ze zmiana ręczników i raz pościeli, to koniec plusów. // Rejestracja w recepcji po przylocie objawiła absolutną nieudolność 5 rezydentów. Czekaliśmy w długiej kolejce stojąc prawie 4 godziny. W tym czasie p.p. Natalia, Monika, Dawid, Lesław, Sławomir rozmawiali na uboczu. Po dwukrotnym moim monicie w sprawie choćby podania napoi oczekującym usłyszałam, że rano wydawano a teraz możemy pójść bo baru basenowego. Pojawił się po jakimś czasie kelner, stanął na uboczu i kolejka nie została poinformowana po co on tak stoi, nikt ze stojących rezydentów nie skalał się podaniem czegokolwiek do picia stojącym w upale wiele godzin klientom. Nie pomyślano również nad sposobem przyśpieszenia rejestracji, argumentując tylko COVIDEM. W pokoju nie było czajnika i naczyń, bar przy recepcji był zamknięty a w jedynym przy basenie stała bezustannie kolejka. Oddzielną sprawą była obsługa w niby restauracji, raczej barze. Zbyt mała ilość kelnerów skutkowała bardzo częstym gromadzeniem brudnych naczyń na stołach, gdy się wreszcie pojawiali to jedzącym posiłki towarzyszyły wózki brudnych naczyń i czyszczenie resztek tuż przy stolikach z klientami, to był horror estetyczny i higieniczny. Oferta żywieniowa jednostajna, nieciekawa. Na plaży przy morzu klienci całego hotelu mieli do dyspozycji 20 parasoli przy leżakach, co oznaczało niedostępność lub jakieś zajmowanie miejsca najlepiej ze wschodem słońca. Właściciel hotelu Rainbow nie potrafi nawet zadbać o widoczne oznakowanie przy recepcji swego punktu informacyjnego, natomiast promuje hotel jako 5 gwiazdkowy, który faktycznie może być uznany najwyżej za 4 gwiazdkowy, a właściwie rzetelne 3 gwiazdki.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel bardzo i piokoje bardzo czyste obsługa dobra,jedzenie dosyc dobre troszke za mało urozmaicone potrawy .czesto te same posiłki .Mało kuchni Greckiej ,wygladało tak jakby kuchnia byla nastawiona na gosci z Anglii,bardzo malo owocow. Bylo dosyc fajnie tylko goscie /mlodzież z Angli bardzo glosna i za bardzo rozrywkowa. Wiec na odpoczynek to ten hotel nie za bardzo.....Ale hotel bardzo ładny i czysty...
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel niestety mnie rozczarował. + fantastyczna, pomocna, uśmiechnięta obsługa; czyste, ładne pokoje; czyste baseny z dużą ilością wygodnych leżaków; - otoczenie hotelu; droga na plażę; jedzenie; rozrywki wieczorne a właściwie ich brak. Lepsze drinki można zakupić za 5€ w hotelowym barze. Internet działa ale niestety słabo, recepcja informuje że nie można dopłacić dla zapewnienia lepszej jakości, pomimo że jest taka informacja na stronie. Wyspa cudowna!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie hotel na dobrym poziomie, jedzenie bardzo smaczne, w miarę czysto. Szampan na przywitanie. (znajomi nie dostali) Teraz minusy: -słona woda w kranie - od hotelu dostajemy tylko jedną butelkę wody na cały pobyt. -problemy z uciszeniem pijanych gości kąpiących się w nocy w basenie ( wystarczy wezwać policję bo łamią regulamin) - 3 dni nie wymieniono nam ręczników (powodów nie znamy, a nie lubimy się awanturować w recepcji)