Opinie o White Olive Premium Laganas

Kategoria lokalna: 4

5.2/6
(1179 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.2
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    11 dni w White Olive Premium Laganas

    Piotr, Gdynia 24.06.2019

    Lot, transfer z lotniska w miarę OK, nie wspomnę o oczekiwaniu na przygotowanie samolotu, ok 20 min w autobusie bez klimatyzacji. W hotelu sprawne przydzielenie pokoju, pomoc pracownika w znalezieniu pokoju. Pokój duży, ładny, do pierwszego wejścia do łazienki. Grzyb na podłodze i ścianach. Po interwencji następnego dnia pokój został zamieniony, mieliśmy dwa do wyboru. Wybraliśmy trochę mniejszy, ale bez zapachu stęchlizny i grzyba. Od tego momentu rozpoczął się pobyt w miłej i świeżej atmosferze. Pokoje sprzątane codziennie, z różnym skutkiem. Panie sprzątające mile i grzeczne, czasami trzeba było poprosić o wymianę ręczników. Jedzenie nie powalało w czterogwiazdkowym hotelu, monotonne, śniadania codziennie identyczne. Nam to wystarczało, nie chodziliśmy głodni, aczkolwiek bywało zdecydowanie lepiej w innych miejscach. Jeśli chodzi o przekąski, to nie udało się nam spróbować ani razu. Mocną strona hotelu są "rodacy", wydaje im się chyba że "all inclusive" równa się "all for me". No i jeszcze muzyka w jadalni i przy basenie, radiowa sieczka, ciągle to samo. Zapytałem głównego managera hotelu, Greka, dlaczego nie ma ani jednej greckiej piosenki w greckim hotelu, który jest w Grecji? W odpowiedzi usłyszałem OK, OK, OK. No i na koniec bary, które w opcji all inclusive są porażką. Personel miły, pomocny, bez zastrzeżeń.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Pobyt w hotelu White Olive Premium Laganas

    MARIOLA 03.10.2022

    Zakwaterowano nas w pokoju na wysokim parterze, z balkonem od strony ulicy oraz oknami wychodzącymi na basen. Okazało się natychmiast, że klimatyzacja działa głośno i z przerwami, bo nieszczelne są drzwi balkonowe (szczelina w górnej części okna ok. 1,5 cm), które się po prostu nie domykają. Roleta na oknach wychodzących w stronę basenu również była zepsuta. Ponieważ w dniu przyjazdu nie było podobno (?) innych wolnych pokoi, dopiero następnego dnia zaproponowano nam inny, całkiem przyzwoity pokój. Niestety dwa dni później, po ok. 2-3 godzinnej ulewie, zalany został korytarz przed naszym pokojem. Woda leciała strumyczkiem z lamp i wentylacji na korytarzu. A jak by tego było mało, to w kolejną noc wyłączono prąd w całym (?) hotelu na ok. 3-4 godziny. Jak na 4,5 gwiazdkowy hotel to jednak bardzo słabe warunki urlopowe i ogromnie dużo stresu jak na tygodniowy pobyt. Jako klientka biura Rainbow (z kartą stałego klienta) korzystająca od wielu lat z hoteli przez Rainbow polecanych, stwierdzić muszę, że w tak słabym hotelu do tej pory nie przebywałam i jestem po prostu rozczarowana.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Miejce imprezowe skierowane bardziej dla imprezowiczów.

    Przemysław, Moszczenica 18.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Obiekt nowoczesny i czysty, położony blisko plaży. Niestety klimatyzacja ma ograniczenia-nie można ustawić temperatury niższej niż 23stopnie, co osiągane jest dopiero po kilku godzinach działania klimatyzatora. Dodatkowo klimatyzator działa dopiero wtedy, gdy ktoś jest w pokoju, wiec po całym dniu zwiedzania w upale noc również spędzasz w mało komfortowych warunkach. Jedzenia jest sporo, ale jego jakość pozostawia wiele do życzenia- przeciętne, bez wyrazistego smaku, takie „zjedz i zapomnij”. Hotel zlokalizowany jest w imprezowej dzielnicy wyspy co może być uciążliwe dla osób nastawionych na zwiedzanie. polecam wykupić wycieczki morskie w lokalnej firmie MyTours w rozsądnych kwotach oraz wynająć quada, by odkrywać piękne zakątki wyspy. Cena jest dość wysoka w porównaniu do lokalizacji. Opinia głównie skierowana do tych którzy chcą zwiedzać, a nie spędzać czas w barach- ci drudzy będę bardziej zadowoleni. Byłem tam 8dni oczywiście all inclusive.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Miejsce urokliwe, hotel już nie

    Urzszula, Łódź 22.09.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017

    Wybrałam ten hotel - White Olive Premium - na wyspie Zakynthos w miejscowości Laganas, ponieważ na wakacje wybrałam się z 14-to letnim synem, nie chciałam żadnych niespodzianek a z opisu wynikało, iż hotel ma wysoki standard. Po dotarciu na miejsce okazało się że pokój jest maleńki, daleko od części basenowej lub restauracyjnej, w najdalszym narożniku hotelu.Oto kilka wiadomości może pomocnym planującym wyjazd: obsługa hotelowa była niesympatyczna, manager wrogi i naburmuszony nie zachęcał do rozmowy, jedynie kelner George był osobą pozytywnie nastawioną do turystów, reszta powinna wziąć z niego przykład. Ponadto widziałam, jak manager upomina i doprowadza do płaczu swoich pracowników kiedy starali się sprostać potrzebom klientów. niespodzianka w postaci własnego klubu plażowego była niestety nieprawdą. W wyznaczonym miejscu znajdowało się dosłownie 20 leżaków w bardzo kiepskim stanie a o drinku (jednym dziennie) wliczonym w cenę leżaka można było tylko pomarzyć. Kelner obsługujący sąsiednie leżaki skutecznie omijał teren leżaków z oferty Rainbow. Po dwóch godzinach proszenia się o obiecany napój trzeba zrezygnować i po prostu kupić go na swój koszt, ponieważ obsługa albo zapomina albo udaje, że Cię nie widzi. siłownia - raczej komórka niż miejsce do relaksu brak nawet za dopłatą sauny czy masażu obiecany grecki wieczór nie odbył się mimo dwutygodniowego pobytu. oferowane jedzenie było monotonne, nieświeże i ciężkostrawne, mrożony czerstwy chleb, którego niejednokrotnie brakowało, brak masła, nieuzupełniane na bieżąco potrawy niestety nie zachęcały do korzystania z hotelowej stołówki (restauracją nazywać tego się nie powinno). Nieświeże potrawy, galaretki, mały wybór owoców.Twarde niedoprawione kawałki przypominające mięso nadawały się jedynie do kosza. Niestety większość posiłków dla własnego bezpieczeństwa i ochrony zdrowia należało spożywać poza hotelową stołówką. internet pomimo wielu prób nie działał, co było zgłaszane zarównomanagerowi jak i rezydentce. Niestety do końca pobytu nie udało nam się sprawdzić nawet poczty internetowej, nie mówiąc o śledzeniu innych rzeczy „on line” All inclusive (bo tylko taka opcja istnieje w hotelu) wymagał dopłat, co również było dla mnie zaskoczeniem. Niestety za kawę z expresu jak i za normalnego drinka trzeba było zapłacić. Drinki podawane w niedomytych, plastikowych, tylko z założenia jednorazowych kubkach z minimalną porcją alkoholu totalny brak higieny. Ponadto na liście drinków widniały tylko 4 pozycje, bardzo słaby wybór w szczególności na wzgląd, iż tylko jeden drink bazował na wódce. Opłaty za kawę, która w ofercie hotelu nie była dodatkowo płatna wynosiły 1,5 euro, natomiast za drinka 3 euro. Ponadto w barze, który był czynny do godziny 23, już od godziny 22 brakowało piwa. Według oferty: "Napoje bezalkoholowe - woda, soki, słodkie napoje typu cola, fanta, kawa, herbata oraz lokalne alkoholowe - piwo, wino, ouzo, wódka, gin, brandy, rum" powinny być bezpłatne, jednak za kawę trzeba płacić, a wymienionych alkoholi, poza piwem i winem w ogóle nie serwują w postaci "czystej", tylko w postaci czterech wspomnianych wcześniej drinków, co nie jest zgodne z opisaną ofertą w pierwszym dniu pobytu okazało się, że odpływ w łazience nie jest wystarczająco drożny i przy braniu (ostrożnie) prysznica niestety woda zalewa łazienkę i częściowo pokój. Zostało to zgłoszone obsłudze hotelowej kilkakrotnie, niestety bez odzewu. Przetrwaliśmy wycierając podłogę hotelowymi ręcznikami, ale chyba nie tak to powinno wyglądać. Pani rezydentka niejednokrotnie nie odbierała telefonów a na próbę kontaktu w sprawie odwołania rejsu ze względu kiepskich warunków pogodowych była oburzona wielokrotnym zawracaniem jej głowy, cytuję :” Czy państwo się zmówili z tymi telefonami?” nie po prostu mięliśmy obawy o bezpieczeństwo. Jedynym wynagrodzeniem pobytu było miejsce, bo jest co zwiedzać jeśli chodzi o piękno natury i na szczęście lubimy wyprawy poza hotel. Cena wielokrotnie przewyższała standard oferty.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Dobrze, choc bez rewelacji

    Tomasz Władysław, Gdynia 04.06.2019

    Elegancki hotel, ale bez greckiego klimatu. I jeszcze nie skończony po remoncie. Czysto, przyjemnie... Najlepsze jest jedzenie. Duzy wybór i bardzo smacznie. Aż nie chciało wychodzić się z restauracji-) Mankament? Bar przy basenie otwarty, ale wiekszośc czasu bez obsługi, bo mało ludzi do pracy i barman idzie pomagać do jadalni. Generalnie fajny obiekt, ale zdecydowanie bardziej preferuję takie typowo greckie, jak choćby sąsiedni Posejdon.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Polecam hotel z uwagami

    Iwona, Będzin 23.06.2016 | Termin pobytu: lipiec 2016

    Pokoje de lux są dużo mniejsze od standardowych- nie warto przepłacać.Zalety-hotel blisko plaży -dwa fajne baseny niemniej trzeba rano zarezerwować miejsce na leżaczkach, na plaży tani serwis leżakowy, codzienne sprzątanie.Wady- nudne , powtarzalne i nie najlepszej jakości jedzenie, marnej jakości alkohol,brak obsługi w jeżyku polskim . Wycieczki dużo droższe niż na mieście.Brak siłowni, sauny i masaży.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    wyjazd rodzinny

    Ewa, Lubochnia 14.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel max 3*** . Pokój średni a łazienka mikroskopijna. Niby codziennie sprzątane ale woda zostawiona tylko raz mimo tego że ta płynąca w rurach nie nadaje się do picia. Baseny małe i dziwne usytuowane. Leżak niestety trzeba sobie z rana zarezerwować. Jedzenie znośne ale mało urozmaicone. Dla tych co przyjeżdżają z dzieckiem niejadkiem to cenna informacją będzie ,że w hotelu nie podają frytek . Snack bar przy basenach też ma mało ciekawe i skąpe menu.Napoje w większości podawane w plastikach. Rozrywki wieczorem prawie nie ma. Plaża jest ładna i płytka a woda ma piękny kolor. Dobra baza wypadowa do zwiedzania wyspy blisko też do rozrywkowego Laganas gdzie pełno klubów i restauracji. Obsluga miła i pomocna.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel w porządku, jedzenie nie dla każdego

    Mateusz, Bytom 23.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Spędziliśmy w hotelu 4 noce i ogólne wrażenie było mieszane. Sam obiekt prezentuje się dobrze – pokoje były czyste, codziennie sprzątane, a personel w recepcji bardzo uprzejmy i pomocny. Lokalizacja również na plus – blisko centrum miasta i głównych atrakcji. Niestety, duże rozczarowanie stanowiło jedzenie. Śniadania były monotonne, każdego dnia praktycznie to samo, a jakość produktów pozostawiała wiele do życzenia. Obiady i kolacje serwowane w restauracji hotelowej również nie spełniły oczekiwań – dania były niedoprawione, a wybór bardzo ograniczony. Hotel ma potencjał, ale kuchnia zdecydowanie wymaga poprawy. Polecam osobom, które planują jeść głównie na mieście, a szukają tylko wygodnego miejsca do spania.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    64

    A wystarczyłoby zmienić jedną rzecz...

    Mateusz, Lublin 20.11.2016

    Zaczniemy od tego, że wyjazd był w październiku (ostatni turnus zamykający sezon), dlatego wiele atrakcji w mieście Laganas było już niedostępnych. Jednak można było jeszcze znaleźć kilka wycieczek. My wybraliśmy rejs dookoła wyspy z postojem chociażby przy wraku statku (bardzo polecamy - około 20 euro / osobę - biuro 50 metrów od hotelu, polski przewodnik My Tours) oraz prom do wioski Olimpia (ciekawe miejsce chociaż bez rewelacji za tą cenę - 35 euro / osobę + 12 euro za samo wejście do muzeum i Olimpii, niestety w biurze nie poinformowali nas o tej opłacie - tylko nie pamiętamy nazwy tego biura). Pogoda podczas pobytu była dobra, przeważnie ciepło mimo burzy pierwszego dnia wieczorem zaraz po przylocie. Hotel ładny, odnowiony i nie można było się do czegokolwiek przyczepić. Pokoje ładne, obsługa sprzątała codziennie, sejf w pokoju. Dojście do plaży wprost zhotrlu wydzieloną ścieżką (jakieś 100 metrów do przejście - z tarasu hotelowego widać morze). JEDZENIE. Rzecz do poprawy! Śniadania - jajka na twardo, jajecznica, parówki, coś a'la rozmrożony omlet na cieście, 3 rodzaje sera, pomidory/ogórki zielone + deser i praktycznie dzień w dzień to samo Obiad - makaron, ziemniaki, jakieś mięso, sałata polana oliwą, sos pomidorowy i śmietanowy przypominający carbonare (obiady zjedliśmy chyba ze 3 z powodu wycieczek, ale praktycznie każde było prawie identyczne jak poprzednie), zupa smakująca jak z proszku Kolacja - jakieś mięso, makaron, frytki/ziemniaki ... parę innych rzeczy Ogólnie dało się jeść, ale wyglądało to tak, jakby nie było kucharza,a jedzenie było odgrzewane rozmrożone.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wczasy czerwiec 2016

    AGNIESZKA, TORUN 21.07.2016

    Generalnie pobyt bardzo przyjemny, hotel w bardzo dobrej lokalizacji, blisko plaży, sklepów i barów. Sympatyczne baseny, na których raczej nie było tłoku, jedynie brak atrakcji dla dzieci. Jedynym i najwięikszym mimnusem była opcja All inclusive, a raczej jej brak. Jedzenie monotonne i absolutny brak jakichkolwiek przekąsek pomiędzy posiłkami, jedynie lody i napoje.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem