Opinie klientów o White Olive Premium Laganas

5.2 /6
935 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.2
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Dariusz, Warszawa 01.10.2019

Miły tygodniowy pobyt

Hotel jest nowy, pokoje czyste i przestronne, dobrze wyposażone, z balkonami, wygodne łózka, klimatyzacja. Sprzątanie codziennie. Jedyny problem to sejf - niby jest w każdym pokoju, ale w moim akurat nie działał do końca pobytu mimo zgłoszenia. Posiłki dobre, spory wybór dań, jednak w ramach all inclusive poza standardowymi posiłkami "dość" mały wybór. Napoje różne (alkoholowe też) i bez limitu. Baseny aż 3 - ładne, woda w miarę ciepła, niewielka siłownia z podstawowymi urządzeniami w pobliżu.

6.0/6

ANNA, ELBLAG 14.08.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

Bardzo dobry hotel

Hotel wyremontowany, wszystko odnowione, ładne dwa baseny, jeden w głównej części przy restauracji drugi bardziej w głębi. Dużo leżaków. Fajne tarasy z widokiem na okolice. Transfer z lotniska ok 30 min. Wychodząc z hotelu jest ładna prosta droga do plaży, ok 100 m. W okolicy mnóstwo sklepów, barów, restauracji. Za rogiem można już znaleźć lokalnych organizatorów wycieczek fakultatywnych. Bogaty bufet, co chcesz to masz. Sałatki, warzywa, owoce, mięso, makarony, pizza, zapiekanki, ryba. Wszystko było. Osoby komentujące, że nie ma co jeść albo jest niedobre to chyba zawodowi hejterzy lub konkurencja. Drinki jak to w All inclusive, baaardzo słabe, wódka 30% lana po 25 ml. Nic nie czuć ;)Jest siłownia ale nie powiem nic więcej gdyż nie korzystaliśmy. Internet jest, wolny, ale daje radę żeby sprawdzić np. maila, fb itd. Plaża czysta, woda idealna. Pokój standard: nowoczesny, czysty, funkcjonalny. Szafa spokojnie pomieści wszystkie ciuchy, są wieszaki, ok 5 sztuk. Jest lodówka, czajnik, warto zaznaczyć, że w standardzie są dwie małe szklanki i to wszystko wiec amatorom swojej kawki z rana polecam wziąć kubek łyżeczkę itd, albo pożyczyć z restauracji. Klimatyzacja sprawna. Tv niestety słaba, 3/4 kanały śnieżące, jeden kanał tv polonia.. reszta muzyczne. Na balkonie stolik i dwa krzesła, popielniczka dla palących. W łazience duże lustro plus małe regulowane przytwierdzone do ściany i wysuwane, dla Pań idealne. Prysznic elegancki, wygodna półka na kosmetyki. Miła, uprzejma obsługa w restauracji, Panie sprzątające również bardzo miłe. Sprzątanie pokoi i wymiana ręczników co dwa dni.

6.0/6

Patrycjusz 25.07.2018

Polecam w 100 %

Zdecydowanie polecam Hotel White Olive Premium. Byliśmy w okresie majówkowym i pomimo rozpoczynania sezonu i okolicznych remontów nie mamy na co narzekać. Bardzo blisko do piaszczystej plaży. Jedzenie bardzo dobre, każdego dnia inne dania w porze kolacyjnej i obiadowej! Śniadania bardzo dobre i bogate. Zawsze pełno owoców i innych przysmaków. Obsługa bardzo dobra, serwis sprzatajacy przychodził na bieżąco. Ręczniki wymieniane codziennie. Obsługa baru również bez zarzutu. Dzięki kelnerce PENNY to miejsce zyskuje i to bardzo. Zawsze pomocna, uśmiechnięta i życzliwa. Jedna z nielicznych rozumiejąca język polski w jakimkolwiek stopniu, dzięki czemu starsi ludzie mieli fajną możliwość komunikacji. Pokoje czyste, przestronne. Łazienka spora i zadbana. Jedynym minusem wyjazdu byli inni uczestnicy wycieczki, którzy nie potrafili się zachować. Krzyki i przekleństwa oraz ,,wycie'' bo inaczej nie można tego nazwać po godzinie 1 w nocy to był standard, ale nie jest to wina hotelu.

6.0/6

Halina, Poznań 09.06.2019

Ocena z pobytu w hotelu na przelomie maja i czerwca 2019

Ogólnie hotel bardzo sympatyczny, choć dostrzega się małe mankamenty, takie jak np. brak kontaktów w łazience w starej części hotelu, brak lampki nocnej przy niektórych łóżkach, brak wskazówek dotarcia do poszczególnych pokoi. Poza tym dla bezpieczeństwa powinny oznaczone być wszystkie stopnie marmurowe w pobliżu basenu. Niezmiernie pozytywnie oceniam całą służbę hotelu, życzliwa, pomocna. Oferta kulinarna bardzo duża, jedzenie smaczne. Zadziwiające więc jest często niezadowolenie turystów z Polski z greckiej kuchni. Hotel jest utrzymywany w dużej czystości w każdym obszarze. Brakuje jednak części rozrywkowej w hotelu, jak animacji, zwłaszcza dla dzieci. Pozytywnie tez oceniam pracowników Rainbow,; dostateczna informacja,
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem