Opinie klientów o JA Jebel Ali Beach Hotel

5.5 /6
50 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.8
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

MARCIN, WROCLAW 27.04.2021

przyzwoity hotel na obrzeżach Dubaju

przyzwoity hotel na obrzeżach Dubaju, godzina drogi (taxi lub taxi/metro) do samego centrum, wyżywienie średnie za to dobre ciasta i desery, obsługa średnia z angielskim wymagającym poprawy, ze względu na lokalizację cisza wkoło. jeśli komuś zależy na zwiedzaniu miasta polecam bardziej hotel przy stacji metra lub w centrum.

2.0/6

Aga 09.05.2021

Ja Jebel

Hotel bardzo ładny ,blisko morze i basen. Dużo zieleni .Pokoje codziennie sprzątane i na tym koniec plusów. Hotel daleko od centrum, dojazd tylko taxi Nie zgodzę się że była to oferta all inclusive ponieważ były 3 posiłki ,jedzenie w miarę smaczne ale cały czas to samo, mały wybór, nawet pizzy dla dzieci nie było. Brak przekąsek w ciągu dnia ,były tylko płatne.Bardzo słabe alkohole w cenie all inclusive drinki typu mohito płatne .Bar czynny tylko do 23.30 ,jeżeli o godz.23.15 chciał ktoś zamówić np .2 piwa na osobę to nie można bo jedna osoba jeden drink lub jedno piwo,chyba że wypije to dopiero można zamówić. Co w innych ofertach all inclusive nie do pomyślenia ,pierwszy raz spotkałam się z czymś takim. Obsługa w restauracji głównej porażka, ich jednym wielkim zajęciem to prowadzenie do stolika i wypisywanie rachunków mimo ze wszystko all inclusive i w cenie ale nawet za szklankę wody trzeba podpisać rachunek że wodę odebrano .Obsługa w restauracji podczas posiłków prowadzi do stolika i zapisuje napoje jakie ma podać, po zjedzeniu obiadu nadal nie ma podanych napoi ,po jakimś czasie łaskawie przynoszą do stolika lub po zwróceniu uwagi że czekamy na wodę 20 minut bo biegają i prowadzą ludzi do stolika lub drukują rachunki .W barze na plaży i basenie też podpisywanie rachunków.Klienci Rainbow nie mogą korzystać z wszystkich barów na terenie hotelu .Zero atrakcji dla dzieci.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem