Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka bardzo ciekawa i różnorodna. poznajemy dwa skrajne państwa arabskie: Zjednoczone Emiraty pełne przepychu i nowoczesności oraz Oman ceniący tradycję i historię. Naszym przewodnikiem był Pan Maciek, który przeogromną wiedzą pokazał nam arabski świat. Dużo opowiadał, pomagał w razie problemów. Hotele jak na objazd dobre, my wzięliśmy obiadokolacje i nie żałowaliśmy zwłaszcza w Omanie. Program wycieczki ciekawy uzupełniony fakultetami wartymi polecenia. Jedynym ogromnym minusem jest przewodnik: Enter Air (wylot z Warszawy). Lecieliśmy po raz pierwszy tymi liniami i podczas 6h lotu nawet nie zostaliśmy poczęstowani wodą. Grupy lecące z Poznania i Krakowa leciały liniami Fly Dubai i miały ciepły posiłek, więc bardzo nierówne warunki, zwłaszcza że z Warszawy lecieliśmy za wyższą kwotę. Podsumowując wycieczka godna polecenia, ale linie lotnicze do zmiany!
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólne wrażenie bardzo pozytywne. Co do programu wycieczki na stronie Rainbow - "odwiedzimy słynny targ z daktylami w Abu Zabi" to w rzeczywistości podjechanie na kwadrans do jednego konkretnego sklepu z daktylami, "zobaczymy naturalną oazę palm daktylowych" to zobaczenie jej z okien autokaru, który przejeżdża wzdłuż płotu takowej oazy i "zatrzymamy się w miasteczku Sohar" to 30min pobyt w galerii handlowej...co do reszty punktów programu- ok. Przewodnik, p.Krzysztof to człowiek o dużej wiedzy , jednak szybko irytujący się pytaniami turystów, wciąż słyszałam "o tym powiem później i przecież mówiłem", zasłaniający się RODO (nie do końca rozumie zasady)...a na koniec już chyba nikt nawet nie starał się już o nic pytać :( słabym punktem wycieczki był fakt, że ostatniego dnia koleżanka po fachu p.Krzysztofa wysunęła propozycje zebrania napiwku pieniężnego dla przewodnika....do rozważenia również zmiana miejsca powrotu do Polski (wylot z Mascatu zamiast z Dubaju), ponieważ 2 ostatnie dni to tylko przejazd autokarem z Mascatu do Dubaju i pobyt w hotelu w oczekiwaniu na transfer na lotnisko.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam byłem na tym wyjeździe w dniach 22-29 .11.23 r , Program niezbyt intensywny ,a trzy ostanie dni nie było kompletnie co robić . Musieliśmy sobie sami organizować zajęcia . Obiadokolacje które wykupiłem w kraju miały być tańsze niż na miejscu co się okazało fałszem . Inni uczestnicy wycieczki kupowali je za równowartość 80 zł a nie 140 zł . Przewodnik Pan Krzysztof bezsprzecznie ma dużą wiedzę ale stanowczo nie powinien zajmować się prowadzeniem wycieczek . Byłem na wielu wycieczkach z Rainbow , ale pierwszy raz przewodnik krzyczał na grupę i to nie jeden raz . O czym poinformowałem mailowo Rainbow podczas trwania wycieczki i samego Pana Krzysztofa oczywiście bez odpowiedzi z obydwu stron . W hotelu Mstudo w pokoju 345 pluskwy . Należy jednak dodać ,ze wiele udało się zobaczyć natomiast koniecznie trzeba dokupić dodatkowe wycieczki bez nich nie ma po co jechać . Była to moja przedostania wycieczka z Rainbow . Więcej z tym biurem nie pojadę a jeździłem jak sądzę sporo . Robert Słapek
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zacznę od ważnej informacji- ta wycieczka była niejako wymuszona. Z kuzynką planowałyśmy wyjazd na objazdówkę - do IZRAELA. Wycieczkę do Izraela - wybierałyśmy z katalogu firmowego - lato 2024. To, że należało ją zamienić było oczywiste i to z powodów niezależnych od Biura ani od nas. Ale dlaczego nie pozwolono nam skorzystać z propozycji wycieczek objazdowych w katalogu LETNIM . Dodam, że od 10 lat nie korzystałysmy z katalogów zimowych. Zawsze z letnich. Chodziło nam o UROKI MORZA ŚRÓDZIEMNEGO. Dyrekcja odmówiła tlumacząc własnie , że musimy wybrać wyłącznie z katalogu zimowego. ( nie rozumiem) A teraz wycieczka " Złote wrota pustyni." Jest dla bardzo okreslonych klientów. My lubimy zwiedzać , lubimy słychać pilotów, którzy zwykle sa znakomici, maja ogromna wiedz, pasję z która opowiadaja o tym co zwiedzamy, gdzie jestesmy. A tu -----kiepsko. Pan Szymon starał się i na tym koniec. Klienci zamożni to i wymagania większe. Miał sporo kłopotów z grupą 41 - osobową. Pokaz bogactwa - no cóż jak się ma pieniądze , to się może wszystko. I co z tego? Organizacyjnie - kiepsko, kosztownie bardzo, Co było dobre: hotele i wyżywienie. Program naszym zdanie ułożony nie najlepiej. Dużo imoprez fakultatywnych a to sie wiąże , że nie wszystkie całą grupę intereują. Co robic z wolnym czasem ???? Jak sie go czyta - jest ok. W rzeczywistości - nie sprawdza się. Przyznam w imieniu swoi i kuzynki ( jesteśmy klientkami od 2016 roku) - czy nie poszukać innego biura . Było super a zaczyna się psuć? Obym sie myliła. Oczekujemy rekompensaty - po raz pierwszy. Z wyrazami szacunku Maria Żabicka Anna Krawczyk