Opinie o Złoto Istrii

5.1/6
(173 opinie)
Intensywność programu
4.5
Pilot
5.2
Program wycieczki
5.3
Transport
5.0
Wyżywienie
4.8
Zakwaterowanie
4.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Rainbow musi jeszcze wiele poprawić

    Adam, Gdańsk 06.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Wycieczka ogólnie średnia, o niskiej intensywności, ale zakwaterowanie i wyżywienie wołało o pomstę do nieba. Nie wiem, czy ktoś z Rainbow sprawdza warunki w hotelach, zanim zakwaterują tam ludzi, ale tak słabego hotelu już dawno nie widziałem. Pilot traktował ludzi jak małe dzieci, ciągle strofował i poganiał. Program wycieczki do prostej zmiany - usunąć nocne zwiedzanie Wiednia, zamiast tego wydłużyć pobyt w Słowenii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    99

    Złoto Istrii

    ania 07.08.2017 | Termin pobytu: wrzesień 2017

    Po raz pierwszy podróżowałam z Rainbow.Program wycieczki jest ciekawy i godny polecenia na taką ilość dni.Pilot Maciej dobrze przygotowany do wycieczki. Zakwaterowanie o zgrozo Istarskie Toplice - PORAŻKA.Czasy komuny brudny pokój,grzyb na ścianie,łóżko dostawka rozpadające się - ciągle z niego wypadały szczeble,zimna woda,cieknący kran.Hotel mieści się na odludziu.Dzięki zaangarzowaniu naszego pilota Macieja nie tkwiliśmy tam popołudniami.Jedynie co chcę zapamiętać to smaczne posiłki.NIE POLECAM TEGO HOTELU!!!

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    42

    Złoto Istri

    Kazik 16.07.2017 | Termin pobytu: wrzesień 2017

    Jako stały klient Firmy Rainbow bardzo się zawiodłem na tej wycieczce pod względem zakwaterowania które było wręcz skandaliczne.Brudne pokoje.Wyposażenie pokoi w opłakanym stanie . Warunki sanitarne okropne.Pilotka Anna organizacyjnie nieprzygotowana do wycieczki.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    29

    Niespełnione marzenie...

    Tomasz, Szczytno 06.09.2014

    Wycieczka jak marzenie była to moja pierwsza przygoda z biurem Rainbow Tours. Była to jednak "wątpliwa" przyjemność, głównie ze względu na niedoskonałości organizacyjne, gdyż sam program nie był doskonały, ale interesujący. Wspomnę tylko o najważniejszych problemach: - podróż do Chorwacji - całkowity czas podróży to wielkie nieporozumienie, gdyż wynosił ok. 25-26 h! W Polsce przejazd z Warszawy do Woszczyc trwał...ok. 6h - ponieważ do punktu przesiadki nie można było dojechać wcześniej niż o 13:00. Następnie 2h czekania na parkingu, aby można było ruszyć w dalszą podróż, w czasie której robiono sztuczne postoje, aby noc spędzić w autokarze. W drodze powrotnej także postój w Woszczycach ok. 2 h. Trudno to racjonalnie wytłumaczyć - pilotka - młoda, miła, ale brak zainteresowania grupą i problemy z tłumaczeniem przewodników angielskojęzycznych. Nie polecam - hotel - jeden z hoteli, w którym spędziliśmy 3 noce przypominał bardziej schronisko, niż hotel. W pokojach robactwo, brak klimatyzacji, a na stołówce do posiłków nie podawano żadnego napoju, nawet zwykłej wody - wycieczka do Zadaru - wyjazd o 5:30 podczas wycieczki jest nieporozumieniem. Co ciekawe podróż do Zadaru i z powrotem trwała w sumie ok. 7 h, a zwiedzanie trwało 2h! Sorry, ale nie widzę logiki... Widoki interesujące i godne uwagi, ale cały czar prysł ze względu na powyższe trudności

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem