Opinie o Złoty Trójkąt z wypoczynkiem na Goa De Luxe

2.7/6
(6 opinii)
Intensywność programu
3.0
Pilot
3.5
Program wycieczki
4.3
Transport
2.2
Wyżywienie
3.7
Zakwaterowanie
3.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    Bardzo ciekawa wycieczka

    Renata, Warszawa 07.01.2020

    Wycieczka Złoty Trójkąt była bardzo ciekawa. Zobaczyliśmy mnóstwo obiektów, zupełnie inny świat. Hotele wynajęte przez Rainbow były na bardzo wysokim poziomie (minimum 4 gwiazdki) z bardzo dobrym jedzeniem. Autokar nowy, cały czas do naszej dyspozycji, 4 osoby do obsługi 15 osobowej grupy (przewodnik z Rainbow, przewodnik miejscowy, kierowca i jego pomocnik). Jedyny minus, nad którym jeszcze trzeba popracować to przelot z Goa do Delhi ( za długi czas oczekiwania na przelot do Delhi, na lotnisku w Goa nie ma co robić). Uwaga: grudzień i styczeń jest w Delhi i okolicach bardzo zimny ( w nocy było ca. 4 stopnie, a w Indiach raczej nie ma ogrzewania, nawet w autokarach, należy zaopatrzyć się w cieple ubranie). Niby wszyscy śledzili prognozę pogody ale nikt nie przewidział że będzie aż tak zimno, do tego zanieczyszczenie powietrza więc słońce nie przebija się tak szybko przez smog).

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    DO TRZECH RAZY SZTUKA

    Małgorzata, Kraków 22.02.2020

    Trzy razy zmieniany termin i miasto dolotu. Zarezerwowałam wycieczkę z prawie rocznym wyprzedzeniem / first minute- nie warto !!! /, ciągłe zmiany programu, wycieczka w wybranym przeze mnie terminie nie doszła ostatecznie do skutku. Poza tym bajka- Indie trzeba po prostu zobaczyć!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Zła organizacja dolotu

    WITOLD, WARSZAWA 06.02.2020

    Zamiast, jak było pierwotnie planowane, przylecieć do Delhi, zmieniono organizacje dolotu - ładowaliśmy na Goa. Po 8- godzinnym oczekiwaniu przenieśliśmy się na linie lokalną do Delhi. Na linii lokalnej można mieć tylko 15 kg bagażu, co nylon problemem. Część objazdowa bez problemów. Pobyt w hotelu 5* sieci Mahindra, to kolejna porażka. Pokoje brudne, część zagrzybiona. Recepcja, mimo interwencji rezydenta, twierdzi że nie ma innych pokoi. Nie rozumiem, dlaczego Rainbow podpisał umowę z tym hotelem. W opisie hotelu w prospekcie umieszczono uwagę „Hotel dla wymagających”. Teraz rozumiem, że oznacza to konieczność wymagania od personelu hotelowego podstawowych uprawnień.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Nie polecam wyjazdu w okresie świąteczno sylwestrowym

    Zbigniew Paweł, Kobylnica 15.01.2020

    Dotarliśmy do pierwszego Hotelu na objeździe o godz 20/30 czasu lokalnego a nie około godz 12/00 w południe i pierwszy dzień mieliśmy zmarnowany przez wydłużoną podróż. Gdybyśmy znali faktyczny czas podróży zrezygnowalibyśmy z tel wycieczki oraz brak ogrzewania w hotelach i brak ogrzewania w autokarze doprowadził nas do choroby w trakcie wakacji. Uważamy że organizator znał godziny lotów wewnętrznych w Indiach, które nie są zmienne i celowo tego nie podał w opisie wyjazdu jak również był świadomy faktu, że hotele w Indiach nie posiadają ogrzewania oraz wynajmowane na objazd autokary nie są wyposażone w ogrzewanie a temperatury panujące w Indiach w okresie objazdu były mu znane i nam też. Byliśmy na takie temperatury przygotowani lecz zimne hotele i autokary to skandal i narażanie turystów na choroby w trakcie wakacji. Dodatkowo złożymy reklamację o zwrot kosztów wyjazdu. Nie polecamy nikomu tego okresu na objazd w Indiach, Dodam dla wyjaśnienia, że organizator: w pierwszy dzień programu nie zrealizował przez 8 godzinowe czekanie na lotnisku w Goa na lot wewnętrzny do Delhi w warunkach okropnych bez podania turystom niczego do jedzenia i picia a później 1,5 godz na lotnisku w Delhi w oczekiwaniu na pilota Rainbow po pobraniu bagażu ponieważ leciał z Goa późniejszym samolotem. Dodam, że organizator był świadomy godzin lotów w Indiach i celowo oszukał turystów podając atrakcyjny czas przelotów 1 dnia objazdu oraz program objazdowy tego dnia a pilota wysłał do nas innym samolotem wewnętrznym. 2. Hotele bez ogrzewania przy temperaturach zewnętrznych spadających w nocy do 4 stopni celcjusza. 3. Autokar na objeździe bez ogrzewania co przy rannych niskich temperaturach było wielkim utrudnieniem w podróżowaniu oraz zaparowane szyby ograniczały widoczność, na objeździe mieliśmy też długo godzinne przejazdy w warunkach krytycznych, marzły dłonie i nogi. Organizator wynajął autokar wyposażony w wielką kabinę z przodu oddzielającą jego i pomocnika od turystów za którą na pierwszych siedzeniach z prawej i lewej strony siedzieli przewodnicy sprzedaje dla turystów najlepsze miejsca w takim autokarze pobierając za nie dodatkową opłatę - my takowe wykupiliśmy. To kolejne wyłudzanie pieniędzy ponieważ widoczność z tych miejsc była bardzo kiepska przez oddzielającą turystów wielką kabinę kierowcy od przedniej szyby, zażądamy zwroty tej dopłaty. Niech nikt nie dopłaca za najlepsze miejsca w autokarze bo takowych nie ma. 4. Pilot w pierwszych trzech dniach objazdu utracił głos ponieważ uległ przeziębieniu a dodam, że Pani pilotka małomówna też w pozostałym czasie objazdu. W trzecim dniu objazdu dołączyliśmy do innej bardzo licznej grupy bo nasza była De Luxe 15 osobowa i pilot z tamtej grupy prowadził wówczas dwie grupy turystów i on posiadał znacznie większą wiedzę lecz czas oczekiwania i przemieszczania się był bardzo wydłużony. My z żoną przez te zimne hotele i zimny autokar rozchorowaliśmy się i choroba zmieniła w koszmar nasz objazd i pobyt na Goa.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem