Opinie klientów o Złoty Trójkąt z wypoczynkiem na Goa De Luxe

2.7 /6
opinii
Intensywność programu
3.0
Pilot
3.5
Program wycieczki
4.3
Transport
2.2
Wyżywienie
3.7
Zakwaterowanie
3.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Renata, Warszawa 07.01.2020

Bardzo ciekawa wycieczka

Wycieczka Złoty Trójkąt była bardzo ciekawa. Zobaczyliśmy mnóstwo obiektów, zupełnie inny świat. Hotele wynajęte przez Rainbow były na bardzo wysokim poziomie (minimum 4 gwiazdki) z bardzo dobrym jedzeniem. Autokar nowy, cały czas do naszej dyspozycji, 4 osoby do obsługi 15 osobowej grupy (przewodnik z Rainbow, przewodnik miejscowy, kierowca i jego pomocnik). Jedyny minus, nad którym jeszcze trzeba popracować to przelot z Goa do Delhi ( za długi czas oczekiwania na przelot do Delhi, na lotnisku w Goa nie ma co robić). Uwaga: grudzień i styczeń jest w Delhi i okolicach bardzo zimny ( w nocy było ca. 4 stopnie, a w Indiach raczej nie ma ogrzewania, nawet w autokarach, należy zaopatrzyć się w cieple ubranie). Niby wszyscy śledzili prognozę pogody ale nikt nie przewidział że będzie aż tak zimno, do tego zanieczyszczenie powietrza więc słońce nie przebija się tak szybko przez smog).

5.0/6

Iwona, Kraków 22.02.2020

DO TRZECH RAZY SZTUKA

Trzy razy zmieniany termin i miasto dolotu. Zarezerwowałam wycieczkę z prawie rocznym wyprzedzeniem / first minute- nie warto !!! /, ciągłe zmiany programu, wycieczka w wybranym przeze mnie terminie nie doszła ostatecznie do skutku. Poza tym bajka- Indie trzeba po prostu zobaczyć!

3.0/6

WITOLD, WARSZAWA 06.02.2020

Zła organizacja dolotu

Zamiast, jak było pierwotnie planowane, przylecieć do Delhi, zmieniono organizacje dolotu - ładowaliśmy na Goa. Po 8- godzinnym oczekiwaniu przenieśliśmy się na linie lokalną do Delhi. Na linii lokalnej można mieć tylko 15 kg bagażu, co nylon problemem. Część objazdowa bez problemów. Pobyt w hotelu 5* sieci Mahindra, to kolejna porażka. Pokoje brudne, część zagrzybiona. Recepcja, mimo interwencji rezydenta, twierdzi że nie ma innych pokoi. Nie rozumiem, dlaczego Rainbow podpisał umowę z tym hotelem. W opisie hotelu w prospekcie umieszczono uwagę „Hotel dla wymagających”. Teraz rozumiem, że oznacza to konieczność wymagania od personelu hotelowego podstawowych uprawnień.

1.0/6

Zbigniew Paweł, Kobylnica 15.01.2020

Nie polecam wyjazdu w okresie świąteczno sylwestrowym

Dotarliśmy do pierwszego Hotelu na objeździe o godz 20/30 czasu lokalnego a nie około godz 12/00 w południe i pierwszy dzień mieliśmy zmarnowany przez wydłużoną podróż. Gdybyśmy znali faktyczny czas podróży zrezygnowalibyśmy z tel wycieczki oraz brak ogrzewania w hotelach i brak ogrzewania w autokarze doprowadził nas do choroby w trakcie wakacji. Uważamy że organizator znał godziny lotów wewnętrznych w Indiach, które nie są zmienne i celowo tego nie podał w opisie wyjazdu jak również był świadomy faktu, że hotele w Indiach nie posiadają ogrzewania oraz wynajmowane na objazd autokary nie są wyposażone w ogrzewanie a temperatury panujące w Indiach w okresie objazdu były mu znane i nam też. Byliśmy na takie temperatury przygotowani lecz zimne hotele i autokary to skandal i narażanie turystów na choroby w trakcie wakacji. Dodatkowo złożymy reklamację o zwrot kosztów wyjazdu. Nie polecamy nikomu tego okresu na objazd w Indiach, Dodam dla wyjaśnienia, że organizator: w pierwszy dzień programu nie zrealizował przez 8 godzinowe czekanie na lotnisku w Goa na lot wewnętrzny do Delhi w warunkach okropnych bez podania turystom niczego do jedzenia i picia a później 1,5 godz na lotnisku w Delhi w oczekiwaniu na pilota Rainbow po pobraniu bagażu ponieważ leciał z Goa późniejszym samolotem. Dodam, że organizator był świadomy godzin lotów w Indiach i celowo oszukał turystów podając atrakcyjny czas przelotów 1 dnia objazdu oraz program objazdowy tego dnia a pilota wysłał do nas innym samolotem wewnętrznym. 2. Hotele bez ogrzewania przy temperaturach zewnętrznych spadających w nocy do 4 stopni celcjusza. 3. Autokar na objeździe bez ogrzewania co przy rannych niskich temperaturach było wielkim utrudnieniem w podróżowaniu oraz zaparowane szyby ograniczały widoczność, na objeździe mieliśmy też długo godzinne przejazdy w warunkach krytycznych, marzły dłonie i nogi. Organizator wynajął autokar wyposażony w wielką kabinę z przodu oddzielającą jego i pomocnika od turystów za którą na pierwszych siedzeniach z prawej i lewej strony siedzieli przewodnicy sprzedaje dla turystów najlepsze miejsca w takim autokarze pobierając za nie dodatkową opłatę - my takowe wykupiliśmy. To kolejne wyłudzanie pieniędzy ponieważ widoczność z tych miejsc była bardzo kiepska przez oddzielającą turystów wielką kabinę kierowcy od przedniej szyby, zażądamy zwroty tej dopłaty. Niech nikt nie dopłaca za najlepsze miejsca w autokarze bo takowych nie ma. 4. Pilot w pierwszych trzech dniach objazdu utracił głos ponieważ uległ przeziębieniu a dodam, że Pani pilotka małomówna też w pozostałym czasie objazdu. W trzecim dniu objazdu dołączyliśmy do innej bardzo licznej grupy bo nasza była De Luxe 15 osobowa i pilot z tamtej grupy prowadził wówczas dwie grupy turystów i on posiadał znacznie większą wiedzę lecz czas oczekiwania i przemieszczania się był bardzo wydłużony. My z żoną przez te zimne hotele i zimny autokar rozchorowaliśmy się i choroba zmieniła w koszmar nasz objazd i pobyt na Goa.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem