Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo dobry hotel, nowy, czysty, blisko na plażę. Personel bardzo miły, jedzenie b. dobre , urozmaicone. Jedynie lunch box wydawany na wycieczkę nie spełniał moich oczekiwań, brak wody i ciasteczek. Pilotka bardzo mało opowiadała o zwyczajach i historii Albanii. Polecam pobyt w hotelu, wieczory urozmaicone muzyka na żywo.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Było ok ...oni się jeszcze uczą może za kilka lat ... będzie lepiej ..... Duress fajny i okolica .......
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w sercu młyna ale na uboczu. Po dwóch stronach bardzo hałaśliwego deptaka, który szczęśliwie ma w tym miejscu przerwę. Hotel nie ma standardu 5* ale jest ok. Śniadania monotonne, dobre obiady i kolacje. Drinki w systemie all są z lokalnych alkoholi. Dobra kawa w barze zewnętrznym. Leżaków przy basenie bardzo mało i już o 7 zajęte. Hotel należy do sieci francuskiej, są na siłę robione animacje. Codziennie w nocy do 23:00 bardzo głośna muzyka. Recepcjonistki, każdą uwagę odnośnie usterki w pokoju próbują zbagatelizować. Lala nam się woda ze spłuczki 2 dni non stop. Dopiero trzeciego dnia ktoś przyszedł i naprawił. Ogólnie ok jak na Albanię.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt udany, hotel FLLAD RESORT, okolica ładna z długą promenadą ,leżaki na plaży dostępne ,natomiast na basenie zajmowane już rano i nie było wolnych, jedzenie urozmaicone i dobre, każdy dla siebie coś znalazł ,ale niekiedy było letnie, pokój czysty codziennie sprzątany, wymieniane ręczniki, wycieczki fakultatywne ciekawe byliśmy w Czarnogórze ,Macedonii i Tryptyk Albański-polecam ,brakowało animacji w języku polskim jeśli chodzi o obsługę miła ale jeszcze muszą się wiele nauczyć aby dorównać do standardów europejskich