Opinie o Pinea Resort & Spa

Kategoria lokalna 5

4.7/6
(109 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.6
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
4.8
Pokój
4.7
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
3.1
Wyżywienie
4.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Wakacje czerwiec 2023 w Pinea Resort & Spa

    Dariusz, Bilcza 13.12.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Pobyt w hotelu Pinea Resort & Spa oceniam pozytywnie. Po wylądowaniu na lotnisku w Tiranie zostaliśmy dowiezieni autokarem do hotelu. Podczas transferu młody rezydent opowiadał o kulturze i zwyczajach panujących w Albanii. Po wejściu do hotelu i zameldowaniu recepcjoniści przydzielili nam pokój w bocznym, starszym budynku należącym do hotelu. Według umowy zawartej z biurem podróży mieliśmy być zakwaterowano w nowym budynku. Po naszym sprzeciwie pracownica recepcji pokazała nam pokoje jakie możemy wybrać w nowej i starej części hotelu(hotel dysponuje 2 budynkami). Wybraliśmy apartament A507 na 4 piętrze starego budynku. Odnowiony apartament 2 pokojowy z nową łazienką, dużym tarasem i widokiem na morze oraz promenadę miejscowości Durres Golem. Pokoje w nowym budynku są dobrze wyposażone, nowoczesne ale bardzo małe i mało komfortowe przy zakwaterowanie 3 osób dorosłych. Hotel, który przedstawiony jest jako 5*w rzeczywistości zasługuje na 4*(nowy budynek). W nowej części znajduje się kameralny basen wewnętrzny z podgrzewaną wodą. Wnętrze hotelu jest nowoczesne. Restauracja jest bardzo ładna i czysta. Posiłki są monotonne i mało urozmaicone. Hotel nie oferuje przekąsek pomiędzy standardowymi posiłkami. Część bufetowa nie dysponuje podgrzewaczami. Potrawy bardzo często były zimne. Bar znajdował się w części restauracyjnej i był czynny do godziny 22.00. W ofercie all inclusive dostępne były alkohole rodzimej produkcji(rakija, brendy, piwo). Nie było wody butelkowanej.Alkohole importowane dodatkowo płatne. W ofercie biura podróży była informacja, że podczas pobytu w ramach all inclusive dostępna jest 1 wizyta w restauracji a lla carte. Niestety hotel nie ma tej opcji. Obsługa hotelowa na dobrym poziomie. Recepcjoniści, barmani i panie sprzątające bardzo się starali. Rezydenci biura Rainbow też na wysokim poziomie(transfer do hotelu, spotkanie organizacyjne, wycieczka fakultatywne do Czarnogóry).Przy hotelu znajdują się czyste baseny i leżaki. Obszar hotelu jest niewielki. Wszystko na wyciągnięcie ręki. Po przejściu przez promenadę, tuż przy hotelu znajduje się wąska plaża z leżakami, dość czysta. W morzu często można natrafić na meduzy. UWAGA:kontakt grozi nieprzyjemnym poparzeniem. Miejscowość Durres Golem to typowy kurort wypoczynkowy z ładną promenadą i licznymi hotelami o różnym standardzie. W okolicy dużo restauracji, sklepów i straganów z pamiątkami. Okoliczna ludność przyjazna dla turystów. Jeżeli chodzi o czystość to różnie z tym bywa. Są zadbane miejsca oraz obszary, gdzie znajdują się śmieci i gruziwiska. Na plażach też można spotkać śmieci i niedopałki papierosów. Taki urok Albanii. Reasumując Albańczycy uczą się turystyki.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nieźle, ale ze sporymi niedociągnięciami

    Marek, --- 09.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Hotel super położony, niewielki i kameralny. Pokoje w bocznym budynku dopiero wykańczane przed wysokim sezonem.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje 2024

    KAMIL, CZOSNÓW 23.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Wyjazd ok lot też tylko podczas powrotu Uzkodzili mi bagaz przy rozładunku . Pisalem do smartwings zero odzewu .pozdrawiam kamil

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Podsumowanie pobytu

    Jolanta, Łódź 14.09.2023

    Podróż łącznie z transferem była b. dobra. Hotel ładnie położony tuż przy plaży, która była brudna, zaśmiecona petami. Teren hotelu brudny, na froncie hotelu kontenery na śmieci, wokół nich śmieci i stojące taczki. M. in. miałam taki widok z okna. Pokoje też źle sprzątane, w ciągu tygodnia jeden raz umyta umywalka na moją prośbę. Bardzo podobały mi się baseny, łącznie z infrastrukturą wokół. Jedzenie b. dobre. Jedyne zastrzeżenie to stoły w restauracji i stoliki kawowe przy basenie lepiące się i na bieżąco nie sprzątane naczynia. Wycieczka do Ochrid i zwiedzanie miasta oceniam b. dobrze. Rejs statkiem po jeziorze do klasztoru nie jest wart 20 €. Po dopłynięciu do klasztoru, rezydent Piotr nie interesował się grupą, 2 godzinny tam pobyt na własną rękę, to znudzenie i strata czasu. Widziałam inne grupy z Rainbow spędzali czas z rezydentem. Ponadto rezydent Piotr nie radził sobie z dokumentami uprawniającymi do przekraczania granicy, a mianowicie w połowie drogi powrotnej rozdawał dokumenty przed autokarem, które wylatywały mu z rąk na ziemię, w całym zamieszaniu został zagubiony jeden dowód, na szczęście uczestnik wycieczki znalazł pod fotelem kierowcy. Po zwróceniu uwagi pan Piotr zachował się arogancko, jakby nic się nie stało. Bardzo dobrze oceniam Panią rezydentkę, która odebrała nas z lotniska. Podsumowując uważam, że wyjazd nie spełnił do końca moich oczekiwań, a nie był to pierwszy wyjazd z Rainbow.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem