Kategoria lokalna: 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony przy promenadzie i plaży z bezpłatnymi leżakami i parasolem, które były przypisane do pokoju tym samym numerem. To był duży plus, bo o każdej porze leżaki czekały na nas. Pokój czysty sprzątany przez super załogę z Egiptu. Natomiast jedzenie i obsługa restauracji, to wielka porażka. Największy był wybór warzyw, dania mięsne w kółko się powtarzały i nie były dobrej jakości. Kurczak, a właściwie kości z kurczaka, schab bez rozbijania i panierki bez smaku i tak twardy, że nie nadawał się do jedzenia. Najlepsza była kofta i mielone, bo miękkie. Dania mięsne były dwa, albo jedno gdy była ryba. Na 14 posiłków ryba była 4x, a byliśmy krok od morza. Do tego posiłki letnie i często nie uzupełniano gdy się kończyły. Kazano nam sprzątać ze stołów, bo inaczej kelner krzyczał. Skargi u Pani rezydent niewiele pomogły. Kelnerzy w tym czasie stali, nie robili nic tylko patrzyli co robią klienci. Kelnerka jedna stale siedziała z telefonem w ręku. A goście hotelu przy opcji all inclusive mieli sprzątać. Syn właściciela gbur i cham zwracał uwagę jak ktoś więcej nałożył na talerz. Wyrwał mi z rąk dzbanek z mlekiem i krzyczał na mnie, jak na sekundę wzięłam mleko do stolika, żeby nalać do kawy. Dzień wcześniej była taka sama sytuacja z kubkiem plastikowym, bo wzięłam ,,za duży" do napoju na plażę. Jego ojciec przepraszał mnie za 38 letniego syna, bo ,, jest impulsywny, a potem żałuje". To był mój pierwszy pobyt w Albani i bardzo mnie rozczarował. Chamstwo, brak szacunku dla klienta i bardzo słaba kuchnia to główne cechy tego hotelu.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel z bardzo miłą i bardzo życzliwą obsługą. Posiłki nie są ciepłe ale smaczne. Jedyny mankament to pokój, który otrzymaliśmy. Był to pokój jednoosobowy z połówką szafy, jednym krzesłem i wciśniętym podwójnym łóżkiem. Okno wychodziło w mur drugiego hotelu- ok. 1 m. Chciałam z mężem dopłacić do pokoju z balkonem ale nie było można tego zrobić. Przeczytałam umowę z Rainbow i jest zapis, że pokój bez balkonu ale nie jest napisane że sam pokój ma ok 9m2 plus ok metrowe wejście. Biuro Turystyczne Rainbow nie szanuje swoich klientów rezerwując takie pokoje. Czytajcie uważnie umowy i pytajcie o wszystko. Ja swoje rzeczy wyciągałam z mężem praktycznie codziennie z walizek leżących na podłodze/ mimo tak niewielkiej powierzchni/.Hotel posiada ładne pokoje z widokiem na morze dlatego warto tam pojechać ale nie dać się wpuścić w "maliny" przez Biuro -czytać umowy ze zrozumieniem.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłam od 2.czerwca 12 dni all inclusive posiłki zimne I ograniczone Owoce czerwone I zielone jabłka sporadycznie pomarańcza. Bar od 11.00-18.00 w cenę lokalnych napojów wliczone są: piwo,rakia,herbata I wino. Jeśli chcesz inne napoje takie jak whisky,wódka itp, musisz za nie zapłacić. Jedynym plusem jest położenie hotelu i serwis sprzątający. NIE POLECAM HOTELU
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jeden plus blisko plaży własne leżaki natomiast obsługa klnerska porażka przy all inclusive kazali wynosić talerze,mówiono do nas na Ty,odmówiono mi mleka do kawy,codziennie jedzenie to samo,śniadania 7:30-10:30 przed godz 9 były jakieś ochłapy obiad 13-15 od 14 już ochłapy,z kolacją to samo,alkohol...11-18 rozwodniona rakija,wino najtańsze lane z 3 litrowego plastikowego baniaka,jak ktoś więcej nałożył sobie na talerz zwracano mu uwagę brakowało,żeby zabierali...odradzam ten hotel chyba,że ktoś lubi takie chamstwo