Kategoria lokalna: 3
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przytulny, blisko plaży, tyle dobrego o nim, wady, 1. obsługa tragiczna, goście traktowani jako przeszkoda dla spokoju obsługi, 2. jedzenie monotonne, codziennie to samo, wydzielanie wody 3.,all inklusive tylko z nazwy, jedynie piwo, kawa, zresztą tylko czarna, bo popsuty ekspres, mleko trzeba dolewać z kartonu, rakija to bimber niewiadomego pochodzenia, wino z plastikowej bańki, najgorsze i najtańsze, reszta za dopłatą, ogólne wrażenie złe, nigdy więcej takiego odpoczynku, bar czynny od 11 do 21. 30, pożniej wszystko zamknięte, zero animacji , przyjechaliśmy po szóstej rano i czekanie do 12 na rozpoczęcie doby hotelowej bez prawa dostępu nawet do wody, można sobie kupić w hotelu lub na mieście, tylko jedna gwiazdka za położenie hotelu, nie polecam nikomu
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony przy promenadzie i plaży z bezpłatnymi leżakami i parasolem, które były przypisane do pokoju tym samym numerem. To był duży plus, bo o każdej porze leżaki czekały na nas. Pokój czysty sprzątany przez super załogę z Egiptu. Natomiast jedzenie i obsługa restauracji, to wielka porażka. Największy był wybór warzyw, dania mięsne w kółko się powtarzały i nie były dobrej jakości. Kurczak, a właściwie kości z kurczaka, schab bez rozbijania i panierki bez smaku i tak twardy, że nie nadawał się do jedzenia. Najlepsza była kofta i mielone, bo miękkie. Dania mięsne były dwa, albo jedno gdy była ryba. Na 14 posiłków ryba była 4x, a byliśmy krok od morza. Do tego posiłki letnie i często nie uzupełniano gdy się kończyły. Kazano nam sprzątać ze stołów, bo inaczej kelner krzyczał. Skargi u Pani rezydent niewiele pomogły. Kelnerzy w tym czasie stali, nie robili nic tylko patrzyli co robią klienci. Kelnerka jedna stale siedziała z telefonem w ręku. A goście hotelu przy opcji all inclusive mieli sprzątać. Syn właściciela gbur i cham zwracał uwagę jak ktoś więcej nałożył na talerz. Wyrwał mi z rąk dzbanek z mlekiem i krzyczał na mnie, jak na sekundę wzięłam mleko do stolika, żeby nalać do kawy. Dzień wcześniej była taka sama sytuacja z kubkiem plastikowym, bo wzięłam ,,za duży" do napoju na plażę. Jego ojciec przepraszał mnie za 38 letniego syna, bo ,, jest impulsywny, a potem żałuje". To był mój pierwszy pobyt w Albani i bardzo mnie rozczarował. Chamstwo, brak szacunku dla klienta i bardzo słaba kuchnia to główne cechy tego hotelu.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel z bardzo miłą i bardzo życzliwą obsługą. Posiłki nie są ciepłe ale smaczne. Jedyny mankament to pokój, który otrzymaliśmy. Był to pokój jednoosobowy z połówką szafy, jednym krzesłem i wciśniętym podwójnym łóżkiem. Okno wychodziło w mur drugiego hotelu- ok. 1 m. Chciałam z mężem dopłacić do pokoju z balkonem ale nie było można tego zrobić. Przeczytałam umowę z Rainbow i jest zapis, że pokój bez balkonu ale nie jest napisane że sam pokój ma ok 9m2 plus ok metrowe wejście. Biuro Turystyczne Rainbow nie szanuje swoich klientów rezerwując takie pokoje. Czytajcie uważnie umowy i pytajcie o wszystko. Ja swoje rzeczy wyciągałam z mężem praktycznie codziennie z walizek leżących na podłodze/ mimo tak niewielkiej powierzchni/.Hotel posiada ładne pokoje z widokiem na morze dlatego warto tam pojechać ale nie dać się wpuścić w "maliny" przez Biuro -czytać umowy ze zrozumieniem.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
TOTALNA PORAŻKA, POKÓJ STANDARDOWY NIE MIAŁ NAWET 9M2, OKNO WYCHODZIŁO NA SĄSIEDNI BYDYNEK NA KLATKĘ SCHODOWĄ W ODLEGŁOŚCI 1,5M, BRAK MIEJSCA NA WYŁOŻENIE BAGAŻY,ŁAZIENKA CIASNA NIE MA NAWET JAK WYTRZEĆ PLECÓW ŻEBY SIĘ NIE OBIJAĆ O ŚCIANĘ W KABINIE PRYSZNICOWEJ I W KOŁO GRUBA WARSTWA GRZYBA I PLEŚNI, O WODĘ MINERALNĄ TRZEBA SIĘ PROSIĆ WYDAJĄ DOPIERO OD GODZINY 10,00, JEDZENIE MONOTONNE
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Najgorszy hotel, w jakim kiedykolwiek przebywałem – totalna kompromitacja. Pokój był tak ciasny, że nawet nie dało się rozłożyć walizki. W łazience nie działało światło – żarówkę wymieniono dopiero po interwencji rezydenta. Deska od toalety spadała i mimo zgłoszeń nikt nie potrafił tego naprawić. Klimatyzacja była zagrzybiona i śmierdząca – nie do używania. W pokoju znajdował się sejf, ale… bez kluczyka, więc bezużyteczny. Jedzenie tragedia: monotonne, niesmaczne, dzień w dzień to samo. Kiedy zabrakło pieczywa czy masła – koniec, nie było żadnego uzupełniania. Obsługa zamiast pomagać, oczekiwała, że goście sami wynoszą naczynia, a jeśli nie – reagowała pretensjami. Stołów nigdy nie nakrywano obrusami, a przecierano je cuchnącą, brudną szmatą. Szczytem skandalu była sytuacja, gdy starszej pani przypadkowo wylało się wino – właściciel zamiast pomóc, zwyzywał ją od pijaczek i kazał sprzątać! To absolutny brak szacunku i klasy. Jedynym plusem byli panowie sprzątający pokoje – uczciwi i solidni, w przeciwieństwie do reszty obsługi. Niepojęte, że Rainbow w ogóle podpisał umowę z takim miejscem. Ten hotel to wstyd dla branży turystycznej i ostrzegam wszystkich: omijajcie go szerokim łukiem – brud, chaos i zero szacunku dla gości.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłam od 2.czerwca 12 dni all inclusive posiłki zimne I ograniczone Owoce czerwone I zielone jabłka sporadycznie pomarańcza. Bar od 11.00-18.00 w cenę lokalnych napojów wliczone są: piwo,rakia,herbata I wino. Jeśli chcesz inne napoje takie jak whisky,wódka itp, musisz za nie zapłacić. Jedynym plusem jest położenie hotelu i serwis sprzątający. NIE POLECAM HOTELU
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jeden plus blisko plaży własne leżaki natomiast obsługa klnerska porażka przy all inclusive kazali wynosić talerze,mówiono do nas na Ty,odmówiono mi mleka do kawy,codziennie jedzenie to samo,śniadania 7:30-10:30 przed godz 9 były jakieś ochłapy obiad 13-15 od 14 już ochłapy,z kolacją to samo,alkohol...11-18 rozwodniona rakija,wino najtańsze lane z 3 litrowego plastikowego baniaka,jak ktoś więcej nałożył sobie na talerz zwracano mu uwagę brakowało,żeby zabierali...odradzam ten hotel chyba,że ktoś lubi takie chamstwo