Kategoria lokalna 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel z niezwykle pięknym widokiem, cichy i spokojny. Jedzenie też w porządku. Natomiast organizacja wyprawy fatalna- opóźniony o 1,5 h transport do hotelu z lotniska. Potem opóźniony transport na odprawę o 45 minut. Pan kierowca, który wiezie osoby wracające do Polski na lotnisko zatrzymuje pojazd i bez słowa wychodzi sobie. Nikt nie wie ile potrwa przerwa. Zero informacji.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie 3 a 1 gwiazdka. Obsługa, nie, raczej jej totalny brak. Jedzenie przez 7 dni to samo, dosłownie to samo. Kolacje jedliśmy na mieście. W hotelu jest BAR. tzn jest ale pusty, dosłownie pusty. Nie ma NIC. Po kolacji można dostać BIMBEREK (Rakiję) w cenie. A tak nic, trzeba iść na miasto. To był najgorszy hotel w jakim byłem, a byłem w kilkudziesięciu o różnym standardzie. Do tego położony na wzgórzu, z mega stromym podejściem i ponad 60 schodami do wejścia. Osoby starsze i bez kondycji wchodziły na 3 razy!!! Basen 5m na 2m (większy mam na ogrodzie ;-) ) i do tego totalnie brudny, a woda taka mętna że prawie dna nie widać. Nie skorzystaliśmy z niego w ogóle, bojąc się o zdrowie. Za to okolica czyli miasto Vlora (super miejscówka, gorąco polecam), plaża fajna i piaszczysta oraz widok z tarasu hotelu, jak najbardziej ok.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wrzesień 2025 Hotel pięknie położony z cudownym widokiem na morze i nic poza tym. Z kabiny prysznicowej woda rozlewa się na całą łazienkę. Kratka pod prysznicem i wentylacyjna chyba nigdy nie czyszczona. Zapach w łazience nieprzyjemny. Kapiąca woda pod umywalką (zgłoszone, bez odzewu).Wyżywienie : śniadania przez tydzień to samo , obiadokolacje zimne, mimo że w podgrzewaczach (też zgłaszane do rezydentki p. Karoliny). Owoce: winogrono, raz arbuz . Bar serwuje tylko raki, ewentualnie kawę, jeśli ktoś akurat w nim jest. Basen owszem jest, pełen liści i brudnego piasku. Pokój sprzątany tylko raz ale z wymianą pościeli. Zejście na plaże po schodach (80 stopni) plus ponad sto metrów stromego podejścia. Wydzielone miejsce z leżakami na plaży wymagałoby zmiany pokrowców co jakiś czas, może po każdym turnusie. Obsługa bardziej zajęta sobą niż turystami. Nie przeczytałam wszystkich opinii zamieszczonych na stronie. Te złe opinie są zamieszczone na początku i to był mój błąd przy wyborze hotelu. Hotel z takimi minusami nie powinien znaleźć się w ofercie takiego biura jak Rainbow. Absolutnie NIE POLECAM. :
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dla ludzi o silnych nerwach fatalnie położony na wzgórzu beznadziejne jedzenie i nieuprzejmy personel nie znający języków obcych