Opinie klientów o Pinea Resort & Spa

4.9 /6
65 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.0
Pokój
4.9
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Wojciech, Wrocław 28.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Hotel bardzo dobrze położony z mnóstwem drobnych usterek, które potrafią zepsuć urlop :-(

Niestety zmarnowane pół urlopu na walkę o to co się kupiło, czyli: pokój nie na poziomie gruntu, z działającą klimatyzacją i zasilaniem (!) Albanię i albańczyków lubię, ale poziom zlewania przez obsługę w momencie gdy pojawia się jakiś problem tylko dlatego, że nie mówi się po albańsku jest gigantyczny. Hotel jest jednak bardzo fajnie położony. Plaża z problemami z glonami, ale poza tym czysta i długa. Psują wrażenie betonowe mola chyba z czasów jak tu była baza wojskowa.

4.0/6

Wakacje 07/23 31.07.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Wakacje 07/23

Czysto, obsługa miła i pomocna. Wyżywienie dość smaczne i świeże. Wąska plaża i w przypadku dużych fal pozostają 2 rzędy leżaków (jednocześnie robi się ciasno na basenie). Brak animacji dla dzieci oraz wieczornych atrakcji dla dorosłych ( jeden koncert w sobotę).

4.0/6

Marek, --- 09.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

Nieźle, ale ze sporymi niedociągnięciami

Hotel super położony, niewielki i kameralny. Pokoje w bocznym budynku dopiero wykańczane przed wysokim sezonem.

4.0/6

JiP 14.09.2023

Podsumowanie pobytu

Podróż łącznie z transferem była b. dobra. Hotel ładnie położony tuż przy plaży, która była brudna, zaśmiecona petami. Teren hotelu brudny, na froncie hotelu kontenery na śmieci, wokół nich śmieci i stojące taczki. M. in. miałam taki widok z okna. Pokoje też źle sprzątane, w ciągu tygodnia jeden raz umyta umywalka na moją prośbę. Bardzo podobały mi się baseny, łącznie z infrastrukturą wokół. Jedzenie b. dobre. Jedyne zastrzeżenie to stoły w restauracji i stoliki kawowe przy basenie lepiące się i na bieżąco nie sprzątane naczynia. Wycieczka do Ochrid i zwiedzanie miasta oceniam b. dobrze. Rejs statkiem po jeziorze do klasztoru nie jest wart 20 €. Po dopłynięciu do klasztoru, rezydent Piotr nie interesował się grupą, 2 godzinny tam pobyt na własną rękę, to znudzenie i strata czasu. Widziałam inne grupy z Rainbow spędzali czas z rezydentem. Ponadto rezydent Piotr nie radził sobie z dokumentami uprawniającymi do przekraczania granicy, a mianowicie w połowie drogi powrotnej rozdawał dokumenty przed autokarem, które wylatywały mu z rąk na ziemię, w całym zamieszaniu został zagubiony jeden dowód, na szczęście uczestnik wycieczki znalazł pod fotelem kierowcy. Po zwróceniu uwagi pan Piotr zachował się arogancko, jakby nic się nie stało. Bardzo dobrze oceniam Panią rezydentkę, która odebrała nas z lotniska. Podsumowując uważam, że wyjazd nie spełnił do końca moich oczekiwań, a nie był to pierwszy wyjazd z Rainbow.
112131417
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem