3.8/6 (110 opinii)
0.5/6
niestety oprócz tego że hotel jest nowoczesny i wyglada to reszta pozostawia dużo do życzenia ! brak internetu w pokoju albo bardzo słaby , sprzątanie pokoju to tylko wymiana ręczników podłogi nawet nie przemyte przez 6 dni o papier toaletowy trzeba sie prosić , jedzenie monotonne tylko makaron i risotto codzień na obiad . nie jadam mięsa wiec liczyłam na ryby jednakże ryby były jakieś dziwne , na śniadanie jasne bułeczki tylko jako pieczywo brak tostów czy ciemnego chleba , wszystko pełne cukru ! leżaki przy basenie często niedostępne . w all jest tylko jedna restauracja glowna do ktorej nie mozna przyjsc prosto z basenu i tam można było dostać alkohole . byl jeszcze bar wewnatrz przy basenie ale tam tylko woda w butelce i piwo z butelki ( nalewak napoi) wiec jakbys chcial wino / czy kawe to trzeba sie ubrac . nie ma tu recznikow plażowych musisz miec swoje . na terenie obiektu przy basenie widziałam młodego szczura . miejscowość leży w małym miasteczku z ktorego aby sie wydostac trzeba jechac do Lheze i stamtad sie przesiadac do autobusu do Tirany ktory tez jedzie tylko do przedmiescia i poraz kolejny musisz sie przesiadać taki trip trwa 3 h w jedną strone autobusy nie sa skoordynowane wiec czekalismy 45 min na przystanku . nie jestescie w DURRES jak to sugeruje biuro podróży w tym miescie nic nie ma oprocz promenady ktora poznasz dogłębnie w dwa dni pobytu . nie ma tez tutaj w mieście żadnego biura z wycieczkami ani wypożyczalni aut wiec nie wydostaniesz sie stad swobodnie . muzyka ktora jest w ogrodzie jest donośna krzykliwa nie można tego znieść zbyt hałaśliwa ! UWIERZ w to co pisze bo ja też widziałam komentarz krytyczny i pojechałam tam sprawdzic i TO naprawdę ciebie też spotka . CHYBA ze lubisz leżenie przy basenie i jedzenie makaronu z parmezanem !
Dorota, Olsztyn - 05.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
10/12 uznało opinię za pomocną
0.5/6
Nasze wakacje z biurem podróży Rainbow były niestety najgorszymi, jakie kiedykolwiek przeżyliśmy. Wybraliśmy to biuro, licząc na wysoką jakość usług, ale rzeczywistość okazała się bardzo rozczarowująca. Hotel, który miał być oceniany na pięć gwiazdek, w rzeczywistości nie spełniał podstawowych standardów. Na opaskach były cztery gwiazdki, rzeczywista jakość obiektu była bardzo wątpliwa. Zamiast obiecanego hotelu w Durres, zostaliśmy zakwaterowani w hotelu Shengjin. W naszym pokoju napotkaliśmy wiele problemów: niesprawny sejf (który mimo zgłoszenia nie został naprawiony), popsuta deska sedesowa oraz nieregularna temperatura wody z kranu. Po sprzątnięciu naszego pokoju połamane moje okulary. Na terenie hotelu była silownia, w której znaczna część sprzętu była uszkodzona. Jednym z największych rozczarowań była jakość jedzenia. Restauracja hotelowa była w złym stanie higienicznym – stoły były brudne, jedzenie często zamrożone, a woda do herbaty była zimna. Pracownicy, w tym dzieci, wydawali się być niedostatecznie nadzorowani, co negatywnie wpływało na jakość obsługi. W rezultacie wielu gości, w tym ja, mieliśmy problemy żołądkowe, takie jak biegunka i wymioty. Jedynym rozwiązaniem okazało się jedzenie w lokalnych restauracjach, gdzie standardy były zdecydowanie lepsze. Dodatkowo, obecność licznej włoskiej policji oraz muzułmanów na terenie hotelu wzbudzała w nas niepokój i wpływała na nasze poczucie bezpieczeństwa. Jesteśmy bardzo zawiedzeni usługami Rainbow i oczekiwaliśmy dużo lepszej jakości. Niestety, nasze doświadczenie daleko odbiegało od tego, co obiecywało biuro podróży.
Ewa, Gdańsk - 10.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
23/24 uznało opinię za pomocną