Opinie o Regina Blu

4.3/6 (12 opinii)

Kategoria lokalna 5

4.3/6
12 opinii
Atrakcje dla dzieci
0.8
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
5.0
Pokój
4.8
Położenie i okolica
4.5
Rezydent
3.5
Sport i rozrywka
3.4
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
  • 4.0/6

    Było OK, choć oczekiwania większe

    Nie dałabym mu 5*. Był ładny, jednak monotonne jedzenie, słaba okolica i przerwy w dostawie prądu sprawiły, że odjęłabym tą jedną gwiazdkę. Widoki są piękne, ale sama w sobie lokalizacja niezbyt atrakcyjna.

    Justyna - 02.08.2022

    8/9 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Jesteśmy na nie...

    Wybraliśmy opcję dojazdu własnego. Ze strony biura nie dostalismy żadnej informacji o naszych rezydentach, co bardzo nas rozczarowało juz na samym początku. Myślę, że mail informacyjny nie jest wielkim problemem, a dla nas byłby znaczącą pomocą. Hotel był dość duży, a pokoje bardzo czyste. Obsługa sprzątająca wywiązywała się świetnie ze swoich obowiązków. Jedzenie było smaczne, różnorodne, pojawiały się owoce morza, a dodatkowo codziennie była serwowana niesamowicie dobra pizza. Hotel ma też rewelacyjny basen. Na tym niestety plusy kończą się. Obsługa często traktowała gości "all inclusive" jak intruzów. Tu nie idz, tu nie siadaj, tu nie wolno. Basen zamykali często nawet przed czasem, leżaki składali i wyganiali z tarasu widokowego na jakiś czas. Później mozna było wrocic, ale polowa z i tak niewielkiej ilości stolików byla zabierana dla gości z zewnątrz, którzy płacili za swoje posiłki. Oczywiście dla gości hotelowych zostawały stoliki bez widoku. Raz kelner poprosił nas, żebyśmy się przesiedli, bo przyszli goście z zewnątrz. Nie chcąc sie klocic zmieniliśmy miejsce na wskazane przez niego, gdzie na stoliku stała śmierdzącą popielniczką i tona brudnych naczyn. Pan zajął się obsługa tamtych gości, a u nas nie posprzątał, tylko zniknął... po prośbie o zabranie rzeczy pomarudził pod nosem i je zabrał. Podobne traktowanie spotykało nas każdego dnia, gdy poprosiliśmy o lód do napojów, czy kieliszek wina. Ciągłe niezadowolenie i marudzenie pod nosem. Również na plaży czuliśmy oddech obsługi, która chce się nas pozbyć. Poszliśmy oglądać zachod słońca, leżaki byly składane z hałasem. Gdy tylko wstalismy zrobic sobie zdjęcie na doslownie minutę nasze leżaki juz zostały zabrane... przez większość wyjazdu czuliśmy się jak w obozie, a nie jak na wakacjach w 5* hotelu. Lazienka również trafila nam się przed remontem, gdzie polowa elementów ledwo sie trzymała. Rok temu bylismy również z Rainbow w Golem - bylismy zachwyceni doslownie wszystkim, wakacje przeszły nasze najsmielsze oczekiwania. Tym razem jest jednak odwrotnie... wierzymy, że Rainbow przyjrzy sie sytuacji, bo pozostale wyjazdy zawsze były na najwyższym poziomie.

    Dominika, Bydgoszcz - 12.09.2022

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Za co zaplacilimy?!

    Wybierając 5*hotel, Regina Blu po raz kolejny przekonałam się, że Rainbow bez najmniejszych skrupułów oszukuje swoich klientów. Oferta nie oszczędzała superlatywów : świetny kucharz, obsługa na najwyższym poziomie, hotel po remoncie it.d. Na miejscu okazało się, że "świetny kucharz" jest pozbawiony najmniejszej wyobrażni, w ciągu 7 dni menu pozostawało niezmiennym i poprostu ubogim. Praca kelnera z napojami była organizowana w taki sposób, aby zminimalizować wydatki i zaoszczędzić na kientach. Nawet zwykła woda nie była dostępna, bo często nie było na sali kelnera. Na calą restaurację bylo 3 przyborniki z solą, pieprzemi oliwą. Wode można było kupić tylko w barze, 0,5 l za 1 euro. Zaoszczędzono też na lunch-boksach przy wyjeżdzie z hotelu, mimo zgłoszenia wieczorem, o 5-jrano na recepcji było pusto, pojechaliśmy na lotnisko bez wody. Klimatyzacja nie działała nigdy, mimo temperatury na zewnątrz pohad 33' !Punktualność też nie jest mocną stroną tej restauracji: 10-15 minut opóżnienia to nic. Do pokoju pretenzji nie ma - czysty, codziennie sprzątany, ręczniki wymieniane regularnie, klimatyzacja diała, czajnik też, duży balkon z wygodnymi meblami i widokiem na morze. Jednak 4 wieszaczki w szafie zdecydowanie zamało na 2 osoby, na prośbę administracja nie zareagowała. W łazience nie ma żadnego wieszaka, szlafroki i wilgotne ręczniki nie ma gdzie zostawić. W dzień przyjazdu w łazience odpadł uchwyt kranu, został w ręku przy spróbie wziąć pryśnic. Po 2-ch godzinach od zgłoszenia usterki, dziewczyna na recepcji z radosnym uśmiechem powiedziała, że wszystko już działa. Jednak przy ostrożnym dotknięciu, uchwyt znów odpadł na podłogę. Niestety, tak i zostało do końca naszego pobytu w tej "perełcę Albańskiej Riviery". Na prośbę wymienić euro na leki, recepcjonistka z uśmiechem prosi podejść "later" za 2 lub 3 godziny, a potem znów z uśmiechem odpowiada, że "luck of money". Niestety, na rezydentkę Rainbow absolutnie nie warto liczyć, jest obojętna do prośb i skarg. Pytanie: 1) W jaki sposób Rainbow wykalkulował cenę pobytu w Regina Blu? 2) Dlaczego Rainbow podaje, że to jest hotel 5-gwiazdkowy, skoro na ścianie widnieje 4 gwiazdki? 3) Czy działalność hotelu i restauracji była kiedykolwiek kontrolowana przez kwalifikowanych audytorów, a nie tylko przez Pani Rezydent?

    Tatiana, Rzeszów - 01.07.2022

    76/90 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Wczasy Regina Blue 15-22 sierpnia 2022

    Niech Państwa nie zmylą piękne fotografie hotelu.Hotel posiada dwa standardy 5 gwiazdek tzw. superior i 2 gwiazdki dla części gości.Nawet jeśli biuro podróży ma wykupione pokoje w standardzie 5 * to recepcja za zgodą managera zakwateruje Państwa w pokoju z widokiem na skarpę,lub w pokoju bez balkonu czy tarasu, przed remontem, z łazienką z lat 80-tych. Gości wprowadza się do niewysprzątanego pokoju z niezmienioną pościelą, niesprawną klimatyzacją, bez zagwarantowanego w umowie czajnika. Nawet interwencja biura podróży nie zmienia decyzji recepcji i managera hotelu. Pomimo wniesionej opłaty za pokój 5* wakacje będą w standardzie 2*. Nie polecamy tego hotelu. Teresa, Elżbieta i Beata

    Elżbieta - 04.09.2022

    4/4 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem