Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dobry klimat, ładna pogoda. Przyjemne temperatury, ciepłe morze. Nowy, niezdewastowany hotel. Rzeczywisty poziom hotelu 3+ Z całą pewnością nie jest to hotel 5 gwiazdek. Sympatyczny personel. życzliwi ludzie. Sprzątanie codzienne, wymiana ręczników codzienna. Poważne braki organizacyjne na poziomie serwowania posiłków - spóźnienia w otwarciu, brak talerzy, brak sztućców (łyżeczek do kawy nie było nigdy). Oglądanie jak wycierane są ręcznie talerze na sali jadalnej jest odzwierciedleniem braku gotowości hotelu do obsługi w poziomie all inclusive. Brak reakcji kierownictwa i personelu na napływ większej liczby gości to problem organizacyjny. Nieprawidłowe ustawienie stolików na sali jadalnej i zbyt mała sala jadalna to także poważne mankamenty. Brak reakcji na zmieniającą się sytuację np. poprzez udostępnienie wolnych stolików znajdujących się na zewnątrz przy zapełnieniu sali wewnątrz wymaga prac organizacyjnych. Poziom obsługi - z całą pewnością nie all inclusive. Brak możliwości korzystania z napojów i przekąsek "obiecanych" w ofercie i standardowo występujących w ofercie all inclusive. Dobra obsługa plaży hotelowej. Bardzo wysoki poziom rezydentów Rainbow (szczególnie Pana Jacka). Ciekawe i dobrze zorganizowane wycieczki fakultatywne. Pomimo niedociągnięć i braku zapewnienia poziomu zgodnego z ofertą polecam.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo ładny nowy hotel. Można podziwiać piękne zachody słońca jedząc kolacje czy pijąc lampkę wina.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyraźna różnica między infrastrukturą a organizacją wypoczynku w hotelu. Dwa budynki nowe, bardzo zadbane, ciekawie zaprojektowane otoczenie, nowe leżaki i parasole, czyste 2 baseny zewnętrzne i 1 kryty, plaża codziennie sprzątana, ręczniki plażowe bezpłatne, wymieniane, pokoje przestronne, personel sprzątający działa bez zarzutu / najlepiej wesprzeć 2 euro co drugi dzień/. Tzw . SPA w podziemiu raczej zaniedbane, siłowni brak, miejsca na schowanie bagażu w oczekiwaniu na wylot brak. Wjazd z ulicy do hotelu brudny, dziury w podjeździe, bałagan na prowadzonej w sąsiedztwie budowie. Na kilka dni weekendu hotel przyjął ogromną ilość rodzin albańskich z wieloma dziećmi, których nie potrafił sprawnie obsłużyć. Zupełnie oddzielną kwestię stanowiła organizacja wyżywienia All Inclusive. Oferta jedzenia bardzo uboga, dania obiadowe na ogół zimne, złej jakości, monotonne, herbata czarna niedostępna mimo wielokrotnych monitów. Permanentnie brakowało małych talerzy, łyżeczek, widelczyków. Wino do obiadu i kolacji dostępne w barze usytuowanym w innym budynku i tylko w plastikowych kubkach. Poza śniadaniem podobnie podawana była kawa. Wybór trunków w barze wyjątkowo ograniczony, niedostępna nawet miejscowa rakija. Stołówka nazwana restauracją w czasie posiłków przepełniona, trzeba było oczekiwać na stolik, natomiast przygotowana sala na tarasie zewnętrznym była na ogół pusta i niedostępna dla gości 5 gwiazdowego hotelu. Jedyny ogólnodostępny bar czynny do 21.00 mimo zapowiedzi w ofercie 22.30. Wyjątkowo hałaśliwa i monotonna muzyka na zewnątrz przy basenie codziennie od 12.00 do 17.00, niekiedy też wieczorem.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Do końca nie wiem który hotel tu oceniać. W ofercie Rainbow Hotel Royal G3 jest opisany jako 5gwiazdek, a Royal GMax jako 4* To praktycznie jeden kompleks, wspólna recepcja, restauracja znajdująca się w Royal Max, w którym jest wszystko wykończone nie to co w G3, wszystko prowizorka. Choć wykupiłam wakacje w Royal G3 (były droższe) dostałam pokój w GMax. Na plus jest to, że hotele są nowe, pokoje ładnie wykończone. Basen okej, czysto, nowe leżaki i parasole, przy basenie jak i na plaży do której jest bardzo blisko. Promenada zaraz przy hotelu. Obsługa miła, pokoje sprzątane praktycznie codziennie. Minusem jest jeden barek obsługujący klientów all inclusive, gdzie była ciągle kolejka oraz troche uboga oferta, barek przy plaży i w środku jest xla wszystkich płatny. Jedzenie monotonne, bardzo mały wybór, niezbyt smaczne. W restauracji bardzo mało miejsca. Często zepsuty ekspres do kawy lub maszyna z sokami. Przy basenie puszczana jest bardzo głośna muzyka DJa. Wieczorami głośne koncerty, przy których dużo stolików jest zarezerwowanych i są one dodatkowo płatne.. Widok od strony plaży bardzo ładny, niesty dojazd do hotelu to dziurawa, zaniedbana uliczka między innymi budynkami.